Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de realizare studii STUDIU DE EXPERTIZARE A STARII DE SIGURANTA LA BARAJUL MITTELZOP, STUDIU DE EXPERTIZARE A STARII DE SIGURANTA LA BARAJUL CETATUIA I, STUDIU DE EXPERTIZARE A STARII DE SIGURANTA LA BARAJUL CETATUIA II


Detaliu pentru invitatia numarul 320848
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Numar invitatie: 320848/29.02.2012
Denumire contract: Servicii de realizare studii STUDIU DE EXPERTIZAREA STARII DE SIGURANTA LA BARAJULMITTELZOP, STUDIU DE EXPERTIZAREA STARII DE SIGURANTA LA BARAJULCETATUIA I, STUDIU DE EXPERTIZAREA STARII DE SIGURANTA LA BARAJULCETATUIA II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala a Uraniului - S.A. BucurestiCod fiscal: 10254529, Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti, Telefon: +40 213185258, Fax: +40 213129146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov, Feldioara, Romania, cod postal: 507065, telefon: +40 268265137, fax: +40 268265445, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov, Feldioara, Romania, cod postal: 507065, telefon: +40 268265137, fax: +40 268265445, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de realizare studii STUDIU DE EXPERTIZAREA STARII DE SIGURANTA LA BARAJULMITTELZOP, STUDIU DE EXPERTIZAREA STARII DE SIGURANTA LA BARAJULCETATUIA I, STUDIU DE EXPERTIZAREA STARII DE SIGURANTA LA BARAJULCETATUIA II
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de realizare studii STUDIU DE EXPERTIZAREA STARII DE SIGURANTA LA BARAJULMITTELZOP, STUDIU DE EXPERTIZAREA STARII DE SIGURANTA LA BARAJULCETATUIA I, STUDIU DE EXPERTIZAREA STARII DE SIGURANTA LA BARAJULCETATUIA II
II.1.6) CPV: 79311200-9 - Servicii de realizare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 375 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare solicitata in valoare de 783.75lei, valabilitatea acesteia fiind de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor1. Forma de constituire a garantiei de participare: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare) ? in original .b) prin ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul Sucursalei Feldioara (CUI 6535810, J08/489/1998) identificat prin cod IBAN RO74RNCB 0053048578270015 deschis la BCR ? Brasov ? in copie certificatac) prin depunerea in numerar a acesteia la casieria Companiei Nationale a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, localitatea Feldioara, jud. Brasov, Tel. 0268/265.137, numai in zilele lucratoare, intre orele 07:30 รท 12:30 ? in copie.- Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006In situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prevederilorart. 2781 din OUG nr.34/2006, respectiv suma de 783.75lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitate ? in original- Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare ? in original;
- Neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006: Ofertantul va completa FormularulC 4 - Declaratie neincadrare in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt persoanele cenominalizate pe site-ul oficial al CNU SAla adresa http: //www.cnu.ro/Conducere*aID_110-pagina pentru sucursala Feldioara + responsabilul desemnat pentru atribuirea contractului Adriana Francu si responsabilul desemnat pentru executia contractului Nicolae Fogoros- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Ofertantul va completa Certificatulde participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul C 5 din Sectiunea Formulare ? in original Certificatul de inregistrare? in copie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A)Informatii privind capacitatea tehnica: a) Lista persoanelor care intocmesc, semneaza ?i sus?in documenta?iileb) documente care sa dovedeasca atestarea si certificarea/avizarea persoanelor men?ionate lista sus mentionata si anume: b.1) Atestat din partea Ministerului Lucrarilor Publice ?i Amenajarii Teritoriului;b.2) Certificare din partea Ministerului Mediului si Padurilor pentru intocmirea documentatiilor de evaluare a starii de siguranta in exploatare a barajelor, digurilor si cuvetelor lacurilor de acumulare incadrate in categoriile de importanta A si B, c) O lista a principalelor servicii de acest tip, de categoria A si B, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.B) Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer