Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de Realizarea si distribuirea materialelor de promovare pentru ?Promovarea potentialului turistic al comunei Sascut prin metode specifice de marketing si comunicare in scopul cresterii numarului de vizitatori si imbunatatirea gradului de atractiv


Detaliu pentru invitatia numarul 340449
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SASCUT (CONSILIUL LOCAL SASCUT)
Numar invitatie: 340449/03.12.2012
Denumire contract: Servicii de Realizarea si distribuirea materialelor de promovare pentru ?Promovarea potentialului turistic al comunei Sascut prin metode specifice de marketing si comunicare in scopul cresterii numarului de vizitatori si imbunatatirea gradului de atractivitate a regiunii?, cod SMIS 29897.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SASCUT (CONSILIUL LOCAL SASCUT)Cod fiscal: 4353161, Adresa: COMUNA SASCUT, JUDETUL BACAU, Sascut, Telefon: 0234280639, Fax: 0234280480
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA - COMUNA SASCUT, JUDETUL BACAU, Sascut, Romania, cod postal: 607501, telefon: +40 234280639, fax: +40 234280480, persoana de contact: PETRE IOANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA - COMUNA SASCUT, JUDETUL BACAU, Sascut, Romania, cod postal: 607501, telefon: +40 234280639, fax: +40 234280480, persoana de contact: PETRE IOANA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de Realizarea si distribuirea materialelor de promovare pentru ?Promovarea potentialului turistic al comunei Sascut prin metode specifice de marketing si comunicare in scopul cresterii numarului de vizitatori si imbunatatirea gradului de atractivitate a regiunii?, cod SMIS 29897.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de Realizarea si distribuirea materialelor de promovare pentru ?Promovarea potentialului turistic al comunei Sascut prin metode specifice de marketing si comunicare in scopul cresterii numarului de vizitatori si imbunatatirea gradului de atractivitate a regiunii?, cod SMIS 29897.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 405, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantia de participare in cuantum de: LOT 1 :4600 lei aferenta Lot I, LOT 2:1600lei aferenta Lot IILOT 3:1800 lei aferenta Lot IIIModalitati de constituire : Virament bancar in contul autoritatii contractante (RO30TREZ0615006XXX000198, COMUNA SASCUT, jud. Bacau), confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta; Prin plata la casieria autoritatii contractante sau Instrument de garantare conform art.86 din HG 925/2006Echivalenta garantiei de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 10 zilePerioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In cazul in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Garantia de participare se constituie conform art. 86 din HG nr. 925/2006 care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formularul 11 ? Scrisoare de garantie de participare.Garantia de participare se poate constitui si prin plata cu Ordin de Plata vizat de banca in contul de TrezorerieRO30TREZ0615006XXX000198, COMUNA SASCUT, jud. Bacau cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor sau la caseria Primariei comunei Sascut.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie Autoritatea contractanta are obligatia de a stabili in documentatia de atribuire modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, precum si cuantumul acesteia, care insa nu trebuie sa depaseasca 10% din pretul contractului, fara TVA . Procentul este de5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A .Aceasta se va putea constitui in oricare din formele de la art.90 alin (1)-(3) din HG 925/2006 sau in functie de valoare de la art. 90 alin. (1) si alin. (2). Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat.Se va atasa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 69 1*)din OUG 34/2006Se vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, pentru plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Persoanele din cadrul primariei Sascut cu functii de decizie pentru derularea, organizarea si finalizarea procedurii sunt :1. Primar: Bostan Cristinel-Costel, 2. Viceprimar : Bortun Aurel, Administrator public : Apostol Constantin, Secretar comuna: Holtea Mirela, Contabil : Barbu Gabriela, Jurist: Berza Delia, Consilier superior: Petre Ioana Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor , original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulSe va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte Certificatul constatator pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala anuala medie pe ultimii 3 ani (2011, 2010 si 2009)sa fie de minim : LOT1= 466.650, 00 LEILOT2 = 160.650, 00 LEILOT3 = 184.200, 00 LEI(pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumeiin euro . Cursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia altor valutePersoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii 2011, 2010 si 2009, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri anuale medii.? Documentele emise de autoritatile legale competente, care certifica respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri anuale medii (altele decat bilantul contabil, contul de profit si pierdere), trebuie sa fie depuse in original
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimi 3 ani contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de minimum :1)233.325, 00 LEI pentru LOTUL 1promovare destinatie si promovare de produse specifice2)80.325, 00 LEI pentru LOTUL 2publicitate pentru organizare de evenimente3)92.100, 00 LEI pentru LOTUL 3 publicitate si promovare la targuri de turismContract similar = contract de prestari privind creatia si/sau tiparirea de materiale publicitare/materiale de prezentare/albume foto/albume de picturaSe va raporta la data limita a depunerii ofertelor;Pentru dovedirea experientei similare se va prezentacel putin un document/pv receptie/recomandare/etc emis/emisa de beneficiar sau semnata/semnat de beneficiar, Utilajele si echipamentele tehnologice considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: a)masini de tipar offset; b)masina de brosat; c)masina de taiat;d)masina de faltuit; e)Duplicator CD/DVD/ Blu-ray (print + inscriptionare)f)echipament de plastifiere automat DVD; g)soft prelucrare a imaginilor digitale cu licent - min. 1 buc.; h)mijloc de transport - min. 1 buc.i)camera video full HD in sistem AVCHD ; j)sunet profesional XLRk)microfoane directionale ; l)montaje cinematografice ; m)filtre imagine filmn)lumini studio ; o)accesorii stabilizare STEADICAM ; p)sliderDovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor se face si prin contracte de leasing, de colaborare etc sau prin angajament de punere la dispozitie; Pentru echipamentele inchiriate -documentele se vor accepta in oricare din formele- original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, Resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare :1.Team leader? persoanacu experienta specifica de 3 ani in coordonarea si realizareade materiale de promovare si publicitate, ineditareadecarti, cataloagedeartasipictura;2.Operatorcalculator ? experienta generala de 1aninrealizarea de materiale de promovare si publicitate, ineditareadecarti, cataloagedeartasipictura;3.Expert fotograf ? persoana cu experienta specificade 3 ani in arta fotografica;4.Expertingrafica ? absolventdestudiisuperioare (facultatedearteplastice)cuexperientaspecifica de 3 ani ;5.Expert stiinte istorice ? absolvent studii universitare de doctorat in stiinte istorice;6.Expert geograf ? absolvent studii universitare in stiinte geografice;7.Videograf - (filmare + montaj video) - experienta specifica de 3 ani.i)Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original - pt ofertantul castigator
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
61.11
Descriere: Componenta financiara
oferta tehnica
50
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer