Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de recertificare a Sistemului de Management al Calitatii


Detaliu pentru invitatia numarul 337474
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 337474/16.10.2012
Denumire contract: Servicii de recertificare a Sistemului de Management al Calitatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de recertificare a Sistemului de Management al Calitatii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Audit de recertificare in prima parte si audit de urmarire in urmatorii doi ani la sediu Romgaz si Sucursalele componente
II.1.6) CPV: 79132000-8 - Servicii de certificare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar de par este de 1360 RON. Per de val a gar pentru par: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor (trebuie sa fie cel putin egala cu per de val a ofertei). In cazul subcontractarii, gar de par se constituie numai de ofertant. In cazul asocierii, gar de par se constituie numai de liderul asocierii. Forma de constituire a gar de par: Doc care atesta constituirea Gar de par la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. Gar de par va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul AC, cont IBAN RO08 RNCB 0231 0195 2533 0001 B.C.R. Medias, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Scrisoarea de gar de par trebuie sa fie intocmita in mod obligatoriu in conf cu prev art. 86 din H.G. 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar de par, vor fi respinse.In cazul unei contestatii respinse de CNSC, conform prevederilor art. 278^1 O.U.G. 34/2006 cu completarile ulterioare, se va retine din gar de par in raport cu val estimata.Cuantumul care se retine din gar de par in cazul depunerii unei contestatii este de 680 RON.De asemenea AC are dreptul de a retine gar de par, in cazul in care: ofertantul isi retrage oferta in perioada de val a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie gar de buna executie in perioada de val a ofertei; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in per de val a ofertei.
Garantie de buna executie
Va fi de 5% din val contr, fara TVA. Gar de buna exec se poate const in conf cu prev art. 89 alin. (2) in oric dintre form prev la art 90 alin (1) - (3) sau, in functie de val, de la art90 alin (1) si alin (2) din HG nr. 925/2006. Gar trebuie sa fie irev iar instr de garantare trebuie sa prevada ca plata gar se executa necond, respectiv la prima cerere a benef, pe baza decl acestuia cu privire la culpa pers garantate.Daca part convin, gar de buna exec se poate constit si prin retineri succesive din sumele datorate pentru fact partiale. In acest caz contractantul are oblig de a deschide un cont la dispoz AC, la unitatea Trez Statului din cadrul org fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disp distinct la dispozitia AC, conf HG nr 1045/2011. Suma initiala care se depune in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pret contr.Doc care atesta constit gar de buna exec se va prez in maxim 3 zile de la semnare contrac.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Se vor completa Formularele nr.1, nr. 2 si nr. 9 din sectiunea Formulare. Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: dl. Corin Cindrea, dl. Lucian Birsan, dl. Horea Bodogae, dl. Dambean Gheorghe. Formularul nr. 8 - Ordin Nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Certificat de atestare fiscala, pentru persoane juridice, privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declaratie pe propria raspundere pentru persoane juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale mentionate anterior. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Persoane juridice/fizice romane.a)Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului( sau echivalent) emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa obiectul de activitate.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.b)Document edificator considerat necesar ptr dovedirea apartenentei la categoria impusa de indeplinirea contractului.2.Persoane juridice/fizice straine.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.3.Pentru operatorii economici inregistrati ca IMM-uri: Declaratie pe propria raspundere completa cf Anexei din OG27/2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-lor.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% ptr criteriile legate de cif de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii mai multor operatori economici cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: lista principalelor livrari de servicii similare (in domeniul energetic) din ultimii 3 ani, pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale in cazul contractului in cauza, prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare., Informatii privind subcontractantii. Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata. La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Acreditare RENAR sau echivalent din tara de origine a organismului de certificare pentru urmatoarele domenii: -cercetare geologica ?cod CAEN 7112;
-extractia -3521;
-inmagazinarea-5210;
-distributia gazelor naturale-4671;
-proiectarea exploatarii zacamintelor-7112;
-analize fizico-chimice-7120;
-lucrari de instalatii electrice - 4321;
-operatii de mecanica generala - 2562;
- transporturi rutiere de marfuri ? 4941;
- proiectarea instalatiilor tehnologice de suprafata - 4221, 7111;
-executia instalatiilor tehnologice de suprafata ? 4221;
-executia sistemului de distributie a g n - 4322, 4221;
-proiectarea instalatiilor de utilizare a g n - 7111, 4322;
- executia, verificarea si reviziainstalatiilor de utilizare ? 4322;
-comercializarea combustibililor gazosi prin conducte - 3520 (4022);
-productie, transport si distributie energie electrica-351. Ofertantii vor prezenta, obligatoriu, un certificat de asigurare a calitatii Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent a ofertantului. In situatia in care prezentarea certificatului solicitat nu este posibila, se poate prezenta un act echivalent, ca urmare a raportarii la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer