Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de recoltare si transport cereale


Detaliu pentru invitatia numarul 330017
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Statiunea de cercetare dezvoltare-agricola Lovrin
Numar invitatie: 330017/20.06.2012
Denumire contract: Servicii de recoltare si transport cereale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialStatiunea de cercetare dezvoltare-agricola LovrinCod fiscal: RO 9179830, Adresa: Lovrin str.Principala, Nr.200, Lovrin, Telefon: 0256381401, Fax: 0256381404
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Lovrin str.Principala, Nr.200, Lovrin, Romania, cod postal: 307250, telefon: +40 256381401, fax: +40 256381404, persoana de contact: Livius Pop
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SCDA Lovrin, str.Principala nr.200, jud.Timis, SEAP www.e-licitatie.ro.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de recoltare si transport cereale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii de recoltare si transport din cimp la locurile de depozitare a cerealelor la fermele Gottlob si Pesac din carul Statiunii de Cercetare dezvoltare Agricola Lovrin
II.1.6) CPV: 77111000-1 - Inchiriere de utilaje agricole cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 307, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia este constituida conform art.86 din HG 925/2006 adica in cuantum total de 4800 lei.Garantia se poate depune si numai petru loturile pentru care furnizorul depune oferte.Per.de valab. a gar. de particip. va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei (90 de zile incepand cu term. lim. de dep. al ofertelor). Gar. de particip. se va constitui prin una din modalitatile: depunere de numerar la caseria unitatii, fila CEC, ordin de plata-virament bancar in contul RO66TREZ6275009XXX001168 cont deschis la Trezoreria Sinnicolau Mare.Dovada constituirii garantiei de participare va fi introdusa in plicul cu documentele de inscriere la procedura, nesigilat , exterior plicului care contine oferta. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma, si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire , vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertei , in conformitate cu art.33, alin.3, lit.b din HG 925/2006, actualizata. Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o anumita suma, in raport cu valoarea estimata a contractului , ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/2006.Valorille de garantii pe loturi: Lot 1 Recoltare ferma Gottlob - 2800 lei Lot 2 Recoltare ferma Pesac - 2000 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Criterii de calificare1)Declaratie privind eligibilitatea Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Formular-12)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Prezentare Formular 2Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3) Certificat de participare cu oferta independenta Prezentare Formular (original) Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.4)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹-Formular 8. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin L. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (original).Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Dr.Ing.Tarjoc Fanel Constantin, Contabil sef Ec Alexandru Ion, Ing.sef.Dr.ing.Patrui Ovidiu, Ec.Pop Livius, ing.Babos Anca. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cuprivire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in careoperatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritateacontractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in originalsau in copie legalizata(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara- Declararea -media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani:
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Prezentarea executarii de servicii similare executate in ultimi 3 ani.Declaratie privind utilajele si echipamentele din dotaredin dotare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 18:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer