Achizitie publica - Servicii de reconditionare 2.000 bucati izolatori sina a-3-a
Detaliu pentru invitatia numarul 333785
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333785/16.08.2012
Denumire contract: Servicii de reconditionare 2.000 bucati izolatorisinaa-3-a
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMETROREX S.A.Cod fiscal: RO 13863739, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.319.36.70, Fax: 021.312.51.49
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 213193601/5464, fax: +40 213125149, persoana de contact: Valentina Icleanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC METROREX SA, MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII, B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, et.9, cam. 41
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reconditionare 2.000 bucati izolatorisinaa-3-a
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reconditionare 2.000 bucati izolatorisinaa-3-a
II.1.6) CPV: 50224000-1 - Servicii de reconditionare a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 155, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare: 3.110 lei. Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.2.Daca ofertantul este IMM: in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior cu conditia atasarii documentelor doveditoare, cf. Legii nr. 346/2004.3.Garantia se poate constitui astfel: ? prin OP in contul RO87 BPOS 7040 2775 727R ON02 deschis la BANC POST - PALAT CFR, ? prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr. 11) ori de o societate de asigurari, in original si care trebuie sa prevada in mod expres urmatoarele: ? plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a achizitorului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;? dreptul achizitorului de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioadade valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiindstabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, ? dreptul achizitorului de a retine din garantia de participare suma de 1.555, 00 lei, calculata in conformitate cu prevederile art. 278ยน, alin. (1), litera a) din O.U.G. nr. 34/2006, in cazul in care ofertantul depune o contestatie, iar aceasta este respinsa de CNSC.4.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.5. In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari din strainatate, acesta va fi insotit de o traducere autorizata/legalizata in limba romana.6. Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
1. Ofertantul invitat de catre achizitor sa incheie contractul de achizitie are obligatia de a constitui garantia de buna executie a carei valoare va fi de 7 % din pretul fara TVA al contractului.2. Societatile care fac dovada ca sunt IMM, depunand documentele respective impreuna cu oferta, vor beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.3. Garantia de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/20064. Garantia de buna executie a contractului se prezinta in original si trebuie sa prevada in mod expres ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a achizitorului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Informatii privindsituatia economico-financiara: ? datele de identificare a operatorului economic;? Media cifrei globalede afaceri pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat.Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 300.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ? ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele prestari de servicii similare in ultimii 3 aniCerinta minima: Tabelul anexat formularului 12E trebuie sa contina de la 1 pana la 3 contracte indeplinite in ultimii ani, in valoare cumulata de 150.000 lei, Cerinta nr. 2 ? documente (recomandari/documente constatatoare) din partea beneficiarilor contractelor mentionate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind experienta similara, Cerinta nr. 3 ? documente emise de Autoritatea Feroviara Romana (A.F.E.R.) care sa ateste conformarea la prevederile Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 290/2000 corespunzator indeplinirii obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit Cerinta nr. 1 ?Standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 16:05