Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reconditionare 2.000 bucati izolatori sina a-3-a


Detaliu pentru invitatia numarul 333785
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: METROREX S.A.
Numar invitatie: 333785/16.08.2012
Denumire contract: Servicii de reconditionare 2.000 bucati izolatorisinaa-3-a
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMETROREX S.A.Cod fiscal: RO 13863739, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.319.36.70, Fax: 021.312.51.49
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 213193601/5464, fax: +40 213125149, persoana de contact: Valentina Icleanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC METROREX SA, MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII, B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, et.9, cam. 41
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reconditionare 2.000 bucati izolatorisinaa-3-a
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reconditionare 2.000 bucati izolatorisinaa-3-a
II.1.6) CPV: 50224000-1 - Servicii de reconditionare a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 155, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare: 3.110 lei. Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.2.Daca ofertantul este IMM: in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior cu conditia atasarii documentelor doveditoare, cf. Legii nr. 346/2004.3.Garantia se poate constitui astfel: ? prin OP in contul RO87 BPOS 7040 2775 727R ON02 deschis la BANC POST - PALAT CFR, ? prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr. 11) ori de o societate de asigurari, in original si care trebuie sa prevada in mod expres urmatoarele: ? plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a achizitorului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;? dreptul achizitorului de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioadade valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiindstabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, ? dreptul achizitorului de a retine din garantia de participare suma de 1.555, 00 lei, calculata in conformitate cu prevederile art. 278ยน, alin. (1), litera a) din O.U.G. nr. 34/2006, in cazul in care ofertantul depune o contestatie, iar aceasta este respinsa de CNSC.4.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.5. In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari din strainatate, acesta va fi insotit de o traducere autorizata/legalizata in limba romana.6. Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
1. Ofertantul invitat de catre achizitor sa incheie contractul de achizitie are obligatia de a constitui garantia de buna executie a carei valoare va fi de 7 % din pretul fara TVA al contractului.2. Societatile care fac dovada ca sunt IMM, depunand documentele respective impreuna cu oferta, vor beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.3. Garantia de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/20064. Garantia de buna executie a contractului se prezinta in original si trebuie sa prevada in mod expres ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a achizitorului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: Prezentarea declaratiei completate in conformitate cu Formularul nr. 12A din Sectiunea III - Formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaAcest document va fi completat de fiecare Ofertant / Candidat / Ofertant asociat / Tert sustinator.Cerinta nr. 2 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006: Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 12B din Sectiunea III ? FormulareAcest document va fi completat de fiecare Ofertant / Candidat / Ofertant asociat / Tert sustinator.Tertului sustinator ii sunt aplicabile prev. art.181 din OUG 34/2006, lit.a, c1 si d.Cerinta nr. 3 ? Declaratie privind respectarea regulilor concurentei: Cerinta obligatorie: In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, intocmit conform modelului prevazut in Formularul nr. 4 din Sectiunea III.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Cerinta nr. 4 ? Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare : Cerinta obligatorie: Se va completa Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, intocmita conform Formularului nr. 5 din Sectiunea III ? Formulare.Declaratia va fi completata de fiecare Ofertant / Candidat / Ofertant asociat / Subcontractant / Tert sustinator.Persoanele care detin functii de decizie la nivelul S.C. METROREX S.A., aproba bugetul aferent prezentei achizitii sau sunt direct implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Director Exploatare ? ing. Gabriel SburlanDirector Economic ? ec. Nicolae GrigoreDirector Investitii si Achizitii Publice ? ing. Gheorghe UdristeDirector Managementul Operatiunilor ? ing. Marin AldeaSef Serviciu Juridic ? cons.jr. Sorin CristeaSef Serviciu U.C.E. ? ing. Carmen PaveliuSef Serviciu L.T.S. ? ing. Radu AnghelescuSef Serviciu A.P.A.T. ? ing. Emilia SabauSef Birou Achizitii Servicii ? ec. Cristina DraganBirou Achizitii Servicii ? cons. jr. Valentina IcleanuCerinta nr. 5 ?Calitatea de participant la procedura: Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul nr. 12C din Sectiunea III.2. Daca este cazul, lista cuprinzand asociatii/subcontractantii (Formularul 12G si anexa 1 la acesta, din Sectiunea III) cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere / subcontractare (formularul Acordului de asociere este prezentat in anexa 2 la Formularul 12G).Pentru acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat achizitorului, inainte de data semnarii contractului.Fiecare dintre asociati va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 (se va completa formularul 12A).Acordurile preliminare de subcontractare vor fi prezentate in original. Persoane juridice romane: Se solicita prezentarea in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, a Certificatului Constatator, emis cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru deschiderea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. (Nota: Data de deschidere a ofertelor se regaseste la sectiunea ?Data si ora deschiderii ofertelor? din invitatia de participare publicata in SEAP).Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea documentelor in original sau copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)Persoane juridice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului continedomenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Informatii privindsituatia economico-financiara: ? datele de identificare a operatorului economic;? Media cifrei globalede afaceri pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat.Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 300.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ? ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele prestari de servicii similare in ultimii 3 aniCerinta minima: Tabelul anexat formularului 12E trebuie sa contina de la 1 pana la 3 contracte indeplinite in ultimii ani, in valoare cumulata de 150.000 lei, Cerinta nr. 2 ? documente (recomandari/documente constatatoare) din partea beneficiarilor contractelor mentionate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind experienta similara, Cerinta nr. 3 ? documente emise de Autoritatea Feroviara Romana (A.F.E.R.) care sa ateste conformarea la prevederile Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 290/2000 corespunzator indeplinirii obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit Cerinta nr. 1 ?Standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 16:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer