Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reconditionare cilindri hidraulici de la morile de carbune aferente cazanului nr 4 .


Detaliu pentru invitatia numarul 336250
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SA
Numar invitatie: 336250/27.09.2012
Denumire contract: Servicii de reconditionare cilindri hidraulici de la morile de carbune aferente cazanului nr 4 .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SACod fiscal: RO 28835451, Adresa: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Telefon: 0254/572134, int 372, Fax: 0254/570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Romania, cod postal: 336250, telefon: +40 254572134/372, fax: +40 254570481, persoana de contact: Mihaela Timisan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Electrocentrale Paroseni SA din Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara. La sedinta pot participa reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reconditionare cilindri hidraulici de la morile de carbune aferente cazanului nr 4 .
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor reconditiona cilindri hidraulici pentru mori in patru variante de reconditionare in functie de uzura acestora, in cantitatile si cu specificatiile din caietul de sarcini nr 534/2012.
II.1.6) CPV: 50532300-6 - Servicii de reparare si de intretinere a generatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 110 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2.242, 20 lei sau echivalentul in euro la cursul BNR lei/euro valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea deconstituire se face in oricare dintre formele prevazute la art. 86 alin (1) si alin. (5) lit. b.) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. IMM-urile vor constitui garantia de participare in cuantum de 50% din valoare.Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Retinerea se va efectua in conditiile prevazute de: - art. 87 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-art. 278 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, in cuantum de 1.121, 10 lei sau echivalentul in euro calculat la cursul BNR lei/euro valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum 10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Modalitatea de constituire conform prevederilor art 89 alin.(2) din HG nr 925/2006prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011. Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate prin contract, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formular 12A).Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator si pentru fiecare asociat in cazul unei asocieri, daca este cazul. - Se va prezenta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formular 12B). Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator pentru neincadrarea in prev art 181 lit. a), lit. c1) si lit .d) din OUG nr. 34 2006, daca e cazul. In ceea ce privesteindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale se vor prezenta ca documente edificatoare: a) certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetele componente ale bugetului general consolidatb) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul localCertificatele mentionate la pct. a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului- Se va prezenta certificatul de participare cu oferta independenta - conform Ordinului ANRMAP 314/2010 (Formular 3). Certificatul se va prezenta pentru fiecare asociat in cazul unei asocieri, daca este cazul .- Se va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formular 4).Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant si de tertul sustinator cat si de ofertantul asociat, daca este cazul.In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba /semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv cele care aproba bugetul din cadrul autoritatii contractante sunt : Director General ? Doru Visan, Director Economic ? Ioana Arvunescu, Director Exploatare ? Dragos Diaconu, Director Tehnic ? Eduard Schmidt, Director Comercial ? Eduard Mija, Sef Serviciu Piese de Schimb ? ing. Emilia Dreghici, Sef Serviciu Tehnic Exploatare ? ing. Tradnik Rudolf, Sef Birou juridic ? cons. Jr. Paciu Gabrielasi Sef Serviciu Achizitii Publice ? Cristina Pardos Schmidt.-Se va prezenta declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie (Formular 5).- Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform prevederilor Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia se va prezenta in original. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: - Persoane fizice/juridice romane : Se vaprezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN pentru comercializarea produselor care fac obiectul acordului cadru. In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata- Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata. In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele edificatoare.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului.Participarea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 : Informatii generale despre ofertanti
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Listaprincipalelor servicii prestatein ultimii 3 ani, continand beneficiari, valori, perioade de derulare. Serviciile prestate se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiari. In cazul in care beneficiarul este un client privat demonstrarea prestarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Cerinta minima : Prezentarea cel putin a unui document (constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale/ recomandare/ proces-verbal de receptie) /parti din contract sau a unui numar maxim de 2 documente (constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale/recomandari /procese-verbale de receptie) /parti din contractcare sa ateste ca ofertantul a mai efectuat reconditionari de cilindri hidraulici avand parametrii de functionare si tipodimensiuni similare cu cele specificate in caietul de sarcini., Cerinta nr. 2 : Ofertantii vor prezenta informatii referitoare la instalatiile, echipamentele tehnice, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele, bazele de productie, alte mijloace fixe si dotari de care poate dispune operatorul economic (in dotare proprie, inchiriere, colaborare sau alte forme de punere la dispozitie) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii. Cerinta minima : Ofertantul sa faca dovada asigurarii dotarilor tehnice corespunzatoare pentru prestarea serviciilor implicate in realizarea serviciilor de reconditionare, minim: masina de debitat; strung paralel; masina de rectificat rotund exterior; instalatie de nitrurare; instalatie de cromare dura; instalatie pentru proba hidraulica., Cerinta nr. 3 : Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, care se refera atat la personalul de conducere cat si la personalul despecialitate., Cerinta nr. 4 : Informatii privind subcontractantii Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantii vor incheia contracte cu furnizorul produselor, inainte de incheierea contractului aferent procedurii si in aceleasi conditii in care acesta va semna contractul cu autoritatea contractanta. Ofertantii vor face dovada implementari unui sistem de management al calitatii care face obiectul contractului in conformitate cu standardul de calitate ISO 9001 :2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, prin descarcare din fisierele atasate prezentei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer