Achizitie publica - Servicii de reevaluare a activelor fixe corporale aflate in administrarea sau in patrimoniul Municipiului Deva
Detaliu pentru invitatia numarul 338934
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338934/07.11.2012
Denumire contract: Servicii de reevaluare a activelor fixe corporale aflate in administrarea sau in patrimoniul Municipiului Deva
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul DevaCod fiscal: 4374393, Adresa: Piata Unirii nr. 4, Deva, Telefon: +40 254213435, Fax: +40 254226176
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii nr. 4, Deva, Romania, cod postal: 330152, telefon: +04 254210072, fax: +04 254210072, persoana de contact: comp Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Deva, Piata Unirii nr. 4, Sala de sedinte, etaj I
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reevaluare a activelor fixe corporale aflate in administrarea sau in patrimoniul Municipiului Deva
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor reevalua activele fixe corporale aflate in administrarea sau in patrimoniul Municipiului Deva, care sunt cuprinse in anexele atasate in SEAP
II.1.6) CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (GdeP): 2.000 lei. Conf Legii 346/2004, ofertantii IMM beneficiaza de reducere cu 50% a GdeP, respectiv de 1.000 lei; pentru a beneficia de reducere, ofertantii IMM trebuie sa depuna declaratia de incadrare in categoria IMM (formular anexat). In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati IMM, fiecare asociat trebuie sa depuna aceasta declaratie. GdeP se constituie conf art. 86, alin. 1. din HG 925/2006 prin: - virament bancar in contul RO83TREZ3665006XXX000122-Trezoreria Deva, caz in care se prezinta ordinul de plata confirmat de banca emitenta; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta. Dovada constituirii GdeP se va prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a GdeP va fi de min. 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul prelungirii perioadei de valabilitate a ofertelor, se va prelungi in mod corespunzator si perioada de valabilitate a GdeP. Nota: 1.GdeP se pierde in conditiile art 87 alin (1) din HG 925/2006; 2-In situatia in care un ofertant depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, autoritatea contractanta va retine, din GdeP, suma de 2.000 lei, determinata conf art. 278^1 din OUG 34/2006. Modul de restituire a GdeP: in conformit cu art.88 din H.G. 925/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) sau alin (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie se elibereaza/restituie astfel : - autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92, alin (2), din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, respectiv in procent de 5% din pretul contractului fara T.V.A..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fiecare document emis de ofertant va fi semnat si stampilat de reprezentantul legal al acestuia. In cazul in care documentele sunt semnate de o alta persoana, se va prezenta o imputernicire, in acest sens (formular anexat).NOTA: Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original, sau copie legalizata a documentelor originale, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna se intocmeste, se depune si, dupa caz, se prezinta, de catre asociatul imputernicit de comun acord de catre asociati, de regula, in baza unui Acord de asociere (formular anexat, impreuna cu anexa).1.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006 (formular anexat).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular anexat).3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular anexat);4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.G.34/2006 (formular anexat) Presoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Petru Marginean-Primar, Marius Surgent-Viceprimar, Mos Ovidiu-Viceprimar, Laura Sarbu-Secretar, Nicula Viorica-Director economic, Szots Ludovic-Director tehnic; Ardelean Nelu, Birau Mircea Catalin, Borca Tiberiu Mircea, Chisota Roxana Axenia, Coroiu Tiberiu, Cristescu Ion, David Ioan, Demeter Ioan, Franc Oana Elisabeta, Hanzi Stan, Morar Nicolae Marcel, Muntean Marian, Muntean Mircia, Oprisiu Corina Violeta, Panduru Carol, Pogocsan Ferdinand Zoltan, Stanila Ioan, Takacs Iosif, Tonea Vasile - consilieri locali; Nutu Silviana?Sef serviciu financiar contabilitate, Vasiu Tiberiu, Davidescu Mircea, Stanescu Adrian-Compartim achizitii publice;5.Certificat eliberat de D.G.F.P privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat sau are datoriile esalonate cf. Legii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.6.Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original, sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local sau are datoriile esalonate cf. Legii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta Certificatul constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata. Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care ofert isi demonst capacitatea ec si financiara, invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, in conform cu prevederile art. 186 din O.U.G. 34/2006, atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezent unui angajam ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz ofertant resursele financ invocate. Persoana care asigura sust financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) precum si ale art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modif si compl ulterioare, daca este cazul. Sustinator va prez si urmat declaratii: 1.Declar privind eligibilit, conf.art.180 din OUG 34/2006; 2.Declar privind neincadr in preved art. 181, lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006; 3.Declaratie pe propria raspund priv neincadr in preved art.69^1 din O.G.34/2006;, Media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani financiari incheiati, sa fie de minim 200.000 lei.Se vor prez: 1.Bilanturile contabile la datele de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate la organele fiscale competente sau alte documente legale edificatoare, in copie - cu mentiunea ?Conform cu originalul?, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico financiara; 2.Fisa de inform generale cuprinzand media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara 1.1 Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand beneficiari, valori, perioade de prestare, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati.1.2Din lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, ofertantul trebuie sa faca dovada executarii unor servicii similare cu obiectul prezentei achizitii prin maximum 3 contracte, a caror valoare cumulata pentru serviciile prestate si receptionate, sa fie de minimum 200.000 lei fara T.V.A. Se vor prezenta copii, cu mentiunea?Conform cu originalul?, dupa: a) Informatiile relevante (parti implicate, obiect si pret contract, durata, etc) din contract(e), din care sa reiasa cerinta solicitata; b)Proces verbal de receptie servicii si/sau Document constatator din partea beneficiarului privind indeplinirea oblig contractuale pentru contractul(ele) prezentat(e) ca exper similara, din care sa reiasa si valoarea serviciilor prestate si receptionate., Evaluator autorizat, atestat ANEVAR, conform reglementarilor legale in vigoare ? art. 2 alin. (3) din OG nr. 81/2003, actualizata.Se va prezenta o lista cu evaluatorii autorizati, desemnati ptr prestarea serviciilor, copie dupa certificatul de atestare (valabil) pentru fiecare evaluator si Declaratie de disponibilitate pentru prestarea serviciilor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata invitatiei de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 08:28