Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REFILLARI CARTUSE PENTRU IMPRIMANTE


Detaliu pentru invitatia numarul 334971
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Numar invitatie: 334971/06.09.2012
Denumire contract: SERVICII DE REFILLARI CARTUSE PENTRU IMPRIMANTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASICod fiscal: 4701312, Adresa: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Iasi, Telefon: 0232267706, Fax: 0232267706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700111, telefon: +040 0232267706, fax: +040 0232267706, persoana de contact: MONICA VICOL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sf. Spiridon Loc: Iasi, Bdul Independentei, nr. 1, cod postal 700111, Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REFILLARI CARTUSE PENTRU IMPRIMANTE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de reincarcari cartuse pentru imprimantele din cadrul clinicilor medicale si a serviciilor auxiliare din cadrul spitalului
II.1.6) CPV: 72513000-4 - Servicii de birotica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 276, 472.98 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie gr de part val 90 de zile de la term limita de primire a ofertelor in suma de 5529.45 lei. GP se exprima in lei si poate fi const, in urm forme: a) scr de gr emisa de o soc bancara sau de o soc de asigurari in favoarea AC - original; Scr de garantie va fi emisa de o soc bancara sau de o soc de asigurari care nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment si se vaintocmi respectand strict modelul prevazut in Sectiunea Formulare. b) ordin de plata in contul autorit contract in contul de garantii al Sp ?Sf. Spiridona? Iasi, respectiv RO18TREZ4065005XXX000414 deschisla Trez Mun Iasi ? in copie; Acesta se va emite astfel incat la data deschiderii ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al AC. Pe OP este obligatorie mentionarea denumirii obiectului procedurii pentru care se constituie. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP vor fi respinse conform art. 33, alin. 3, lit. b) din HG 925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta in plic nesigilat in exteriorul plicului cu oferta.Cf art.278^1 din OUG 34/2006, in conditiile formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC, AC va retine contestatorului dingr de part in raport cu val estim a fiecarui lot pe care a participat ofertantul urmatoarele sume : a)intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv ? 1% din aceasta valoare;b)intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei ;c)intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei ? inclusiv 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei ;d)intre 42.000.001 lei si 420.000.000 lei inclusiv ? 11.760 lei + 0, 001% din ceea ce depaseste 42.000.001 lei ;e) intre 420.000.001 lei si 4.200.000.000 lei inclusiv 15.540 lei + 0, 0001% din ceea ce depaseste 420.000.0001 lei ;f)peste 4.200.000.001 lei ? 19.320 lei + 0, 00001% din ceea ce depaseste 4.200.000.001 lei .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract si este de 5% din val fara TVA a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original ;Cerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat conform Formularului A1 din Sectiunea Formulare ? in original.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in originalCerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatul fiscal sa prezinte situatiadatoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 5Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala - Eliberat de Primaria locala, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B3 din Sectiunea Formulare. ? in original ;Persoanele cu functie de decizie implicate in in procedura de achizitie sunt: Manager Dr. Ec. Ioan Barliba, Director Medical Conf. Dr.CameliaBogdanici, Director Fin. Contabil Ec. Mariana Loghin, Sef Serv. Achizitii Publice Ec. Monica Vicol.Pentru Cerintele 1, 3, 6, facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru Cerintele 4 si 5 facem urmatoarea precizare: ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1. din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii Certificat constatator- Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana. Autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - Se va completa si depune, in original, in conformitate cu Formularul B2 din sectiunea - Formulare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani, continand valori, perioada de prestare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiPrestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privatsi, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic .Se va anexa un numar de cel putin o recomandare emisa de beneficiari la care se face referire in Formularul C1, in copie., declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si lamasurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare - in original; Se vor prezenta, in copie certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001:2008 acreditat si implementat, cu specificarea- productie si reumplere consumabile sisteme de printare. Se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare., Se vor prezenta, in copie certificate care atesta implementarea sistemului ISO 14001:2004.Se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer