Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reinnoire a licentei si prelungire a suportului tehnic pentru produsele "CA Integarted Theart Management" si Secure Content Management


Detaliu pentru invitatia numarul 340296
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 340296/29.11.2012
Denumire contract: Servicii de reinnoire a licentei si prelungire a suportului tehnic pentru produsele "CA Integarted Theart Management" si Secure Content Management
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 (021) 203 82 81, Fax: +4 (021) 203 13 15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Societatea Nationala Nuclearelectrica S.ASucursala CNE CERNAVODA, STR MEDGIDIEI NR.2 , CERNAVODA, COD 905200, SERVICIUL ACHIZITII , PAVILION 0, CAMERA P45.In atentia : Gianina Daineanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CNE CERNAVODA, STR MEDGIDIEI NR.2 , SERVICIUL ACHIZITII , PAVILION 0, CAMERA P45.In atentia : Gianina DaineanuTEL: 0241/802251; FAX: 0241/236.006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reinnoire a licentei si prelungire a suportului tehnic pentru produsele "CA Integarted Theart Management" si Secure Content Management
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reinnoire a licentei si prelungire a suportului tehnic pentru produsele "CA Integarted Theart Management" si Secure Content Management pentru perioada 2012-2013
II.1.6) CPV: 72261000-2 - Servicii de asistenta pentru software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 088 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 3.000lei si va avea o valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante Formular III.1.1 a), in original;
-ordin de plata in contul autoritatii contractante, vizat de banca ofertantului, in copie, - pentru LEI, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR sect. 1- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in originalOfertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.a 1Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu art.87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC, si aceasta contestatie este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare depusa, sumele stabilite in conformitate cu art.2781 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului - se constituie in conformitate cu art. 90 din OUG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se vautiliza Formularul III.1.1.b .Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.a 1- III.1.1.a 5, dupa caz
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Se completeaza Formularul III.2.1.a_1 si se depune in original.Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei ofere individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.Cerinta 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006a)Pentru Persoane juridice/fizice romane: Se va completa Formularul III.2.1.a_2 si se depune in original.La Formular se vor anexa: ¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b)Persoane juridice /fizice straine: Prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional -Documentelese vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul»Note: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.Cerinta 3Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2011Se va completa Formularul III.2.1.a_3 si se depune in original.Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.Cerinta 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006Se va completa Formularul III.2.1.a_4 si se depune in originalIn Formular sunt nominalizate persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, inclusiv membrii comisiei de evaluare.Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.c)Acest Formularse va completa si de catreeventualiisubcontractanti. Demonstrarea inregistrarii ca persoana juridica pentru serviciile solicitateModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice romaneCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul »si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei.Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, insotite de o traducere autorizata in limba romana.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata.Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.b) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofetantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.Nota: Cerinta va fi indeplinita de catre ofertant, sau in cazul unei oferte comune, ?individual?, de catre fiecare membru al asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta nr. 2Sustinerea financiara, dupa caz.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art. 111 din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei oferte in asociere care beneficiaza de sustinerea financiara a unei/ unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la art 186 alin.2 din OUG 34/2006 si de Ordinul ANRMAP nr. 509/14.09.2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de prestari de servicii similare din ultimii 3 ani.Se vor prezenta recomandari/contracte (parti relevante din contract), alte documente, semnate de catre beneficiari , prin care se confirma prestarile din lista.Recomandarile vor fi luate in considerare daca vor contine: -obiectul contractului-perioada de derulare si-modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, Informatii privind subcontractantiiNota: Inainte de semnarea contractuluicu autoritatea contractanta, ofertantulva prezenta toatecontractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele cu subcontractantii trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract.(conform art. Art. 96. (1) din HG 925/2006), Sustinerea tehnica, dupa caz..In cazul in care of isi demonstreaza cap tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin careacesta confirma faptul ca va pune la dispozitia of resursele teh si prof invocate.AngajamentUL trebuie sa fie in concordanta cu art.111 din HGR nr. 925/2006, cu modif si completarile ulterioare.In cazul unei oferte in asociere care beneficiaza de sustinerea teh si prof a unei/unor terte persoane, cap teh si prof se demonstreaza in conditiile prevazute la art 190 alin.(2) din OUG 34/2006.In conf cu Ordinul ANRMAP nr.509/14.09.2011, in cazul unei oferte comune cu sustinerea cap teh si profa unui/unor terte persoane, cerintele solicitate vor fi indeplinite ast: cerinta ref. la Resurse umane si rsurse teh -va fi indeplinita prin cumul cu membrii asociati. Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform cerintelor din standardul ISO 9001/2008 sau echivalent privind prestarea de servicii similare.Nota : In cazul unei oferte comune , cerinta va fi indeplinita , daca este cazul, individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentia este disponibila integral pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer