Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REPARAE SI INTRETINERE AUTO


Detaliu pentru invitatia numarul 344558
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARAD
Numar invitatie: 344558/29.03.2013
Denumire contract: SERVICII DE REPARAE SI INTRETINERE AUTO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARADCod fiscal: 3519836, Adresa: STR.VARFUL CU DOR NR.17-21, Arad, Telefon: +40 257207100, Fax: +40 257207130/+40 257253151
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.VARFUL CU DOR NR.17-21, Arad, Romania, cod postal: 310085, telefon: +40 257207100, fax: +40 257207130/+40 257253151, persoana de contact: SERVICIUL LOGISTIC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.VARFUL CU DOR NR.17-21, Arad, SERVICIUL LOGISTIC
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARAE SI INTRETINERE AUTO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 19
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere a automobilelor din parcul auto al IPJ ARAD
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 243, 332.69 - 486, 665.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in favoarea autoritatii contractante, trebuie sa fie irevocabila2. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin virament bancar (Ordin de plata), in contul RO 47TREZ02123610120XXXXX deschis laTrezoreria Municipiului Arad, cod fiscal 35198361- prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societatede asigurari, care se va prezenta in original 3.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitatea ofertei..Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentruparticipare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.4. Garantia de participare trebuie prezentata, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.5. Garantia de participare va fi retinuta /restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 dinHG nr. 925/2006. Cuantumul garantiei de participare: 4267 LEI Gar. se poate depune si in valuta, data la care se face echivalenta leu/valuta esta data publicarii invitatiei de participare.Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine suma calculata conf. preved art 278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuntumul garantiei de buna executie :1 % din pretul, fara T.V.A., al contractului.Modalitatea de constituire : Conform prevederilor art. 90din H.G.R. nr. 925/2006.In cazul prev la art. 90 alin3 se au in vedere prevederile HG1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare cu oferta independentaconform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Cerinta 2 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese)Persoanele cu functii de decizie din IPJ Arad: 1.TAMAS IOAN MARCU, Imp. Seful Inspectoratului, 2.BATRIN NICOLAE DORIN, Adjunct al Sefului Inspectoratului, 3.MANCIU GHERASIM STELIAN, Adjunct al Sefului Inspectoratului, 4.PASCALE VALERIU, Consilier Juridic, 5.STOIA CRISTIAN STEFAN, Consilier juridic, 6.DANCHICI IRINA MARGARETA, Contabil sef, 7. GANCEA CONSTANTIN, contabil, 8.MICU CALIN IOAN, Sef Serviciu Logistic, 9.HADJIA IOAN, Sef Birou Tehnic, 10.IUGA IOAN, sef atelier, 11.COSTEA DANIEL, sef garaj, 12. DINIS CAMELIA, agent achizitii, 3. Cerinta 3 : Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, 4. Cerinta 4 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/20065.Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul.6.Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul 1. Cerinta 1 : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare : Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea de servicii de reparare si interetinere automobile
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere ca dispune de dotarile specifice, utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoare si mijloace fixe pentru care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului , precum si documentele care sa ateste autorizarea de functionare a unitatii de service auto, Autorizatie tehnica emisa de RAR- clasa I, II si IVpentru autoturismele precizate in caietul de sarcini (Ordinului nr.2131/2005 al Ministerului Transportului si Infrastructuriicu modificarile si completarile ulterioare) valabila la data deschiderii ofertelor si pe perioada indeplinirii contractului Certificat privind sistemul de management al calitatii conform cerintelor standardului ISO 9001 eliberat de institutii abilitate sau echivalent, in copie certificataPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2013 08:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer