Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de reparare a aparatelor de masura si control


Detaliu pentru invitatia numarul 351054
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 351054/25.07.2013
Denumire contract: servicii de reparare a aparatelor de masura si control
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BARIERA VALCII, NR.195, Craiova, Romania, cod postal: 200716, telefon: +40 0251599480, fax: +40 0251599495, persoana de contact: Iovanescu Aristina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Electrocentrale Craiova II , Craiova str. Bariera Valcii nr.195, cod 200716, jud Dolj, etaj 2, la sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de reparare a aparatelor de masura si control
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare a aparatelor de masura - reparatie sisteme de masurare debit de gaze naturale, conform caiet de sarcini.
II.1.6) CPV: 50413000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de control (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 159.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 200, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(formular 10), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Nota: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b) Ordin de plata confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Cont RO 73 BRDE 170S V875 6166 1700, BRD ? AgentiaBrazda lui Novac; CIF: 31454260;Nota: in cazul in care garantia de participare se constituie in alta valuta, cursul de referinta leu/alta valuta care se va avea in vedere pentru echivalenta, este cursul anuntat de BNR in data publicarii invitatiei in SEAP.c) Lichiditati depuse la casieria S.E.Craiova II.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie : conform art. 90 alin. (1) si (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: prezentare Formularul 12A in original;Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 181 dinOrdonan?a de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: prezentare Formularul 12B in original;Certificat de participare la procedura cu oferta independenta(conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010): prezentare Formularul 1 in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonan?a de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: prezentare Formularul 2 in original;Nota: Persoane cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul Sucursalei Electrocentrale Craiova II: Marian MOTOCU ? Director Sucursala Electrocentrale Craiova II; Constantin BUDOACE ? Director Economic; Viorel FILIP - Director Tehnic; Lucian SCARLATESCU ? Director Achizitii; Persoane juridice/fizice romane: Prezentare certificat constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Datele inscrise in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere o ofertelor.Documentul va fi prezentat in original/copie lizibila certificata conform cu originalul.PENTRU OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC: inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata, daca in cadrul ofertei acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.Persoane juridice/fizice straine: Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate.Ofertantul trebuie sa fie autorizat ANRE, pe parte de gaze naturale(conform Ordin 89/2009 cu modificarile si completarile ulterioare). Se va prezenta autorizareain original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimi trei ani. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual, lei/euro comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani, care vor contine valori, perioade de prestare, beneficiari. Prestarile de servicii se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar. Se va prezenta cel putin un contract de servicii similar a carui valoare sa fie de minimum 6000, 00 lei. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari, demonstrarea prestariilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului conomic(formularul 8). Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii: Mijloacele de masurare din dotare trebuie sa aiba buletine de verificare sau certificate de etalonare emise de laboratoare autorizate metrologic conform legislatiei in vigoare(og 20/1992 - activitatea de metrologie aprobata cu modificari prin Legea 11/1994, cu modificarile si completarile ulterioare, SR EN ISO 17205:2005). Se vor prezenta buletinele de verificare sau certificatele de etalonare in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Ofertantul va prezenta documentele prin care va dovedi ca are implementat un sistem de management al calitatii certificat, in conformitate cu standardul de calitate SR EN ISO 9001:2008 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare. Documentele se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Note: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; - documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2013 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer