Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de reparare a automobilelor din cadrul saj ialomita


Detaliu pentru invitatia numarul 350790
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA IALOMITA
Numar invitatie: 350790/19.07.2013
Denumire contract: servicii de reparare a automobilelor din cadrul saj ialomita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA IALOMITACod fiscal: 7639762, Adresa: JUD.IALOMITA, LOC.SLOBOZIA, STR.DECEBAL, NR.1, Slobozia, Telefon: +40 0243234786, Fax: +40 0243234786
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD.IALOMITA, LOC.SLOBOZIA, STR.DECEBAL, NR.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920013, telefon: +40 0243234786, fax: +40 0243234786, persoana de contact: CULEA CONSTANTIN DOINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA IALOMITA, STR. DECEBAL, NR 1, ORAS. SLOBOZIA, JUDET IALOMITA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de reparare a automobilelor din cadrul saj ialomita
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de reparatii privind autovehiculele din dotarea serviciului judetean de ambulanta ialomita
II.1.6) CPV: 50112100-4 - Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 616.48 - 254, 032.26 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este 1% din valoarea maxima fara tva a acordului cadru 2540, 32lei.garantia de participare este valabila 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.garantia de participare se prezinta in original pana cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor conform art 86 alin 6 din oug 34/2006.pentru imm-uri, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul impus.in acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria imm-urilor(formular 11).garantia de participare se constituie in una din formele prevazute la art 86 din hg 925/2006.contul autoritatii contractante deschis la trezoraria slobozia esteRO60TREZ3915005XXX000103.GARANTIA DE PARTICIPARE SE CONSTITUIE PRIN VIRAMENT BANCAR SAU PRINTR-UN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA, CONFORM FORMULARULUI 8, ORI DE O SOCIETATE DE ASIGURARI, CARE SE PREZINTA IN ORIGINAL SAU LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE DIN SLOBOZIA, STRADA DECEBAL, NR 1, JUDET IALOMITA, PANA CEL TARZIULA DATA DE DEPUNERE A OFERTELOR.EXISTA POSIBILITATEA DEPUNERII GARANTIEI DE PARTICIPARE SI IN VALUTA LA CURSUL BNR.ECHIVALENTA PENTRU O GARANTIE DE PARTICIPARE DEPUSA IN VALUTA SE VA FACELA CURSUL BNR DIN DATAANTERIOARA DATEI LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR CU 5 ZILE.AUTORITATEA CONTRACTANTA ARE DREPTUL DE A RETINE GARANTIA DE PARTICIPARE, ATUNCI CAND OFERTANTUL SE AFLA IN ORICARE DIN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART 87 ALIN 1 DIN HG 925/2006 SI ART 278.1 DIN OUG 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE.
Garantie de buna executie
CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 2% DIN VALOAREA FARA TVA A FIECARUI CONTRACT SUBSECVENT.MODUL DE CONSTITUIRE A GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE: CONFORM PREVEDERILOR ART 90 DIN HG 925/2006: -SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA DE BUNA EXECUTIE(FORMULAR12)-VIRAMENT BANCAR CU OP IN CONTUL RO60TREZ3915005XXX000103 DESCHIS LA TREZORERIA SLOBOZIA .PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE : INCA 14 ZILE DE LA DATA EXPIRARII DURATEI CONTRACTUALE .GARANTIA DE BUNA EXECUTIE VA FI RETINUTA/RESTITUITA IN CONDITIILE PREVAZUTE LA ART 91 SI 92 DIN HG 925/2006.SE CONSTITUIE PANA LA DATA SEMNARII CONTRACTULUI SAU IN TERMEN DE 5 ZILE DE LA DATA SEMNARII ACESTUIA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie privind eligibilitatea(formular1)declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 181 din oug 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare(formular 2)declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69.1 din oug 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(formular4)certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010(formular 10)certificate fiscale privind taxele si impozitele locale si catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(IN ORIGINAL/COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA"CONFORM CU ORIGINALUL")PERSOANELE CU FUNCTIE DE DECIZIE DIN CADRUL saj IALOMITA SUNT: DR SUVAC ALIONA-MANAGER GENERAL, DIRECTOR TEHNIC-ING PAVEL NICOLAEDIRECTOR MEDICAL-DR POPESCU OLIMPIAASISTENT SEF NITA GINA CARMENDIRECTOR ECONOMIC EC TENEA CARMEN-ANCA PERSOANELE JURIDICE/FIZICE ROMANE : CERTIFICAT CONSTATATOR ELIBERAT DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI.OBIECTUL CONTRACTULUI TREBUIE SA AIBA CORESPONDENT IN CODUL CAEN DIN CERTIFICATUL CONSTATATOR.ACEST CERTIFICAT POATE FI IN ORIGINAL SAU COPIE LIZIBILA CONFORMA CU ORIGINALUL.PERSOANE JURIDICE/FIZICE STRAINE: pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezentaorice document considerat edificator, in tarade originesau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, respectiv certificate emise de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza aceste certificate, o declaratie pe propria raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei entitati administrativesau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia(in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilantul contabil sau extrase din bilant la 31.12.2012 vizat si inregistrat la organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: autorizatie RAR, LISTA A PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE SIMILARE CELOR LICITATE EFECTUATE IN ULTIMII TREI ANI, CERTIFICATE/DOCUMENTE EMISE SAU CONTRASEMNATE DE CATRE CLIENTUL BENEFICIAR DIN CARE SA REZULTE PRESTAREA DE SERVICII, INFORMATII REFERITOARE LA PERSONAL/ORGANISMUL TEHNIC DE SPECIALITATE DE CARE DISPUNEPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P, DE LA SEDIUL SERVICIULUI JUDETEAN DE AMBULANTA IALOMITA: STRADA DECEBAL NR 1, ORAS SLOBOZIA, JUDET IALOMITA
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2013 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer