Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare a autovehiculelor din parcul propriu al I.P.J. Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 329778
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CLUJ
Numar invitatie: 329778/18.06.2012
Denumire contract: Servicii de reparare a autovehiculelor din parcul propriu al I.P.J. Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CLUJCod fiscal: 4547109, Adresa: Str.TRAIAN Nr.27, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-401093, Fax: 0264-401033
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal, nr. 26, Cluj Napoca, Romania, cod postal: 400046, telefon: +40 264401033, fax: +40 264401093, persoana de contact: Serviciul Logistic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Decebal, nr. 26, Cluj Napoca, Romania, cod postal: 400046, telefon: +40 264401033, fax: +40 264401093, IPJ CLUJ, Serviciul Logistic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare a autovehiculelor din parcul propriu al I.P.J. Cluj
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 17
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: prestarea serviciilor de reparare a sistemelor de franare, direc?ie, transmisie ?i suspensie, respectiv testarea amortizoarelor autovehiculelor din parcul auto al IPJ Cluj
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 363, 863 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: LOT 1-3200 lei, LOT 2-150 lei, LOT 3-380 lei, LOT 4-1300 lei, LOT 5-200 lei, LOT 6-100 lei, LOT 7-370 lei, LOT 8-180 lei, LOT 9-420, LOT 10-250 lei, LOT 11-160 lei, LOT 12-140 lei, LOT 13-110 lei, LOT 14-110 lei, valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere aofertelor. Se constituie prinoricare din formele si in conditiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, prin virare in contul de garantii sau prin depunerea sumei lacasieria institutiei.Scrisoarea de garantie se va prezenta conform formularului 12 din sectiunea formulare.Se poate constitui si prin virament bancar, caz in care se va prezenta ordinul de plata, cu confirmare de la banca, pana la data si oradeschiderii ofertelor. Contul in lei in care va fi virata suma este RO40TREZ2165005XXX006851, deschis la Trezoreria Cluj-Napoca, codfiscal4547109.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile sicompletarile ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata, ofertantul prezentand, obligatoriupentru aceasta, documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Se va constitui conform art.90 din HG925/2006 : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatiicontractante, prin virare in contul de garantii sau prin depunerea sumei la casieria institutiei. Garantia de buna executie va firetinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura, inoriginal, completata in conformitate cu modelul - Formularul 1, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire).2. Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, in original, completata in conformitate cu modelul -Formularul 2, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 dinOrdonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentruatribuirea contractului de achizitie publica.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, in original, completata inconformitate cu modelul - Formularul 3, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire). Incadrarea in situatiaprevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului dinprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea aresediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul vafi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.5. Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentatin original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original, completatin conformitate cu modelul - Formularul 4, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire).7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, inoriginal, completata in conformitate cu modelul - Formularul 6 si lista cu persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire).Persoanele cu functii de decizie sau implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie din cadrul Inspectoratului de Politie al Judetului Cluj sunt: - Dl. Chestor de poli?ie Dr. Pacurar Ioan, ?ef al Inspectoratului;
- Dl. Comisar sef de politie Pintea Cristian, adjunct al ?efului Inspectoratului ;
- Dl. Comisar sef de politie Mure?an Alexandru, adjunct al ?efului Inspectoratului ;
- Dl. Comisar sef de politie Dinea Gheorghe, ?ef serviciu logistic.- D-na. Comisar sef de politie Filimon Carmen, imputernicit contabil ?ef.- D-na. Inspector principal de politie Pop Mioara, ofiter in cadrul compartimentului financiar.- D-na. Comisar de politie Petric Mirela, jursit.- D-na. Comisar de politie Saracut Luminita, ofiter in cadrul compartimentului de achizitii.- Dl. Subcomisar de politie Blaga Vasile, ofiter in cadrul compartimentului tehnic.- Dl. Subcomisar de politie Nistor Sorin, jurist.- Dl. Subinspector de politie Cimpeanu Sergiu, ofiter in cadrul compartimentului de achizitii.* In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprieraspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiiprofesionale care are competente in acest sens.** Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-aurespectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetulconsolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).*** Documentele solicitate la punctele 1, 2, 3, 4, 5, 6 si 7 vor fi prezentate de fiecare Ofertant.**** Documentele solicitate la punctele 1, 2, 3 si 7 vor fi prezentate si de catre fiecare Ofertant asociat, Subcontractant, Tert sustinator. 1. Persoane juridice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieNationala sau Teritoriala, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cumaximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor).Certificatul constatator trebuie sa certifice faptul ca: * obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei achizitii;Persoane fizice romane: autorizatie de functionare.2. Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale.- Nu se solicita niveluri minime ale indicatorilor financiari.- In cazul asocierii, documentul privind Capacitatea economica si financiaratrebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind experienta similara - Se va prezenta Lista principalelorprestari de servicii in ultimii 3 ani ? completare Formular 7 din sectiuneaFormulare.2.Informatii privind capacitatea tehnica - Se va prezenta Autorizatia tehnicainregistrata la Registrul Auto Roman(copie lizibila cu mentiunea « conformcu originalul ») din care sa rezulte dreptul operatorului economic de a prestaservicii de intretinere si reparatii pentru tipurile de autovehicule continute inlotul/loturile pentru care depune oferta.3. Informatii privind subcontractantii (dupa caz) - Daca este cazul, se vaprezenta lista cuprinzand subcontractantii (completare formular 8 dinsectiunea formulare).Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnariicontractului de servicii, acordul de subcontractare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, Site-ul sau sediul autoritatii contractante din Cluj-Napoca, str. Decebal, nr. 26, Serviciul Logistic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer