Achizitie publica - Servicii de reparare a pneurilor inclusiv montarea si echilibrarea
Detaliu pentru invitatia numarul 341488
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341488/28.12.2012
Denumire contract: Servicii de reparare a pneurilor inclusiv montarea si echilibrarea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Barajului, nr.6, Tg Mures, Romania, cod postal: 540191, telefon: +40 265404111, fax: +40 265306098, persoana de contact: Florina Cosmina Ciopaian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante Tg Mures str. Barajului nr.6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare a pneurilor inclusiv montarea si echilibrarea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare a pneurilor inclusiv montarea si echilibrarea
II.1.6) CPV: 50116500-6 - Servicii de reparare a pneurilor, inclusiv montare si echilibrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 56, 451.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: Lot I - 144, 38 lei, Lot II ? 75, 26 lei, Lot III ? 116, 56 lei, Lot IV ? 140, 08lei, Lot V ? 164, 98 lei, Lot VI ? 110, 60 lei, Lot VII ? 140, 08 lei, Lot VIII ? 237, 08 lei(data la care se va face echivalenta leu/euro va fi data publicarii anuntului de participare in SEAP.Daca oferta se face pentru mai multe loturi, garantia de participare va fi egala cu suma loturilor pentru care se depune oferta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractantul principalIn cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii.Forma de constituire a garantiei pentru participare.Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -Virament bancar (O.P. in original) vizat de banca, cont IBAN RO30 CRDZ 002A 0018 1056 9001 deschis la NEXTEBANK Tg. Mures, cu conditia confirmarii dovezii consitit. garantiei de participare pana cel tarziu la adat si ora deschiderii.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate bancara ori de o Societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante care va fi prezentat in original.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinseCuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de L1 ?0 lei, L2 ?0 lei, L3- 0 lei, L4 -0 lei, L5- 0 lei, L6-0lei, L7-0 lei, L8-0leiGarantia de participare se va restitui in conditiile prevazute de art 88 din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata (acest document va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : Director ec. Emil Lucaci, ing. Cristian Cioban, Inlocuitor Director Economic ec. Dorina Hasegan, Director Tehnic ing. Ioan Stefan, Inginer Sef ing. Ioan Scridon, Sef Birou Contracte ec. Sorin Ioan Stan, Sef Birou Juridic cj. Radu Lechintan, cj. Andrea Cerghizan, c.j. Anda Cozma, ec. Gabriela Huidan, c.j. Florina Ciopaian, ing. Marcel Pszota. (acest document va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).-Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente, in luna anterioara datei de depunere a ofertelor pentru prezenta procedura.(Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul)Un ofertant nu are voie in cadrul aceleiasi proceduri, sub sanctiunea excluderii de la procedura: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comuneb) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca si subcontractant in cadrul altei ofertec) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind situatia personala trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte -Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul) valabil/real/actual la data limita de depunere a ofertelor, cu cod CAEN corespunzator obiectului contractului. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in forma: copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleCifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de cel putin: Lot I-1.235, 20 lei, Lot II- 694, 96 lei, Lot III ?937, 80 lei, Lot IV ? 912 lei, Lot V ? 872, 10 lei, Lot VI ? 902, 20 lei, Lot VII ? 912 lei, Lot VIII ? 482 lei.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asociereaCifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi precizata si in euro, iar pentru aceasta se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, respectiv: 2009 - 4, 2373 lei; 2010 - 4, 2099 lei; 2011 - 4, 2379 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara, ofertantul va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta obligatoriu cel putin 1 contract avand ca obiect prestarea de servicii similare efectuat in ultimii 3 ani, fara a se impune o valoare minima.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind experienta similara se cumuleaza de la toti componentii asocierii.Serviciile prestate se confirma prin prezentarea unor certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarul contractului prezentat, daca beneficiarul nu este autoritate contractanta se va prezenta Formularul 5 din Capitolul III-Formulare., Declaratie care contine informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile de indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada ca are in dotare atelier de vulcanizare (in proprietate sau inchiriat) autorizat de RAR pentru prestarea activitati de reparare a anvelopelor si a camerelor de aer. nesolicitat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.01.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.12.2012 14:06