Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare a utilajelor de ridicat


Detaliu pentru invitatia numarul 321002
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Complexul Energetic Turceni S.A.
Numar invitatie: 321002/01.03.2012
Denumire contract: Servicii de reparare a utilajelor de ridicat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComplexul Energetic Turceni S.A.Cod fiscal: R 16302447, Adresa: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.C. Complexul Energetic Turceni S.A., Directia Comerciala, Serviciul Disciplina Contractuala si Valorificari, cod 217520, str. Uzinei, nr.1, jud Gorj;persoana de contact: Aneta BLAGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. Complexul Energetic Turceni S.A., Directia Comerciala, cod 217520, str. Uzinei, nr.1, jud Gorj;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare a utilajelor de ridicat
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1 -Reparare cric hidraulic de 50 to ; Reparare instalatie de ridicat cu 4 cricuri tip ENERGPAC ;Lot 2 -Reparare dispozitiv de ridicat ERDIR de 1, 6 to ; Reparare dispozitiv de ridicat ERDIR de 3, 2 to;Lot 3 -Reparare dispozitiv de ridicarecu lant DRL de 1, 6 to ; Reparare dispozitiv de ridicarecu lant DRL de 3, 2 to; Reparare dispozitiv de ridicarecu lant DRL de 6 to;Lot 4 - Reparare dispozitiv de ridicatVinci 3 tf; Reparare dispozitiv de ridicatVinci 5 tf; Reparare dispozitiv de ridicatVinci 7 tf;Lot 5 ? Reparare nacela autoridicatoare
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de : Lot 1 = 120 lei; Lot 2 = 60 lei; Lot 3 = 62 lei;Lot 4 = 29 lei; Lot 5 = 400 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, care va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, este de 90 de zile de la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fiacceptata este prin virament bancarin contul autoritatiicontractante (contIBAN RO07RZBR0000060004536569, deschis la Raiffeisen Bank Tg. Jiu), cu conditia confirmariiacestuia de catre bancaemitenta pana la deschidereaofertelor sau printr-un instrument de garantare emisin conditiile legii de o societate bancara ori de o societate deasigurari, care se prezinta in original, conform formular nr.13.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este in procent de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie este prin: - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. - retineri succesive din valoarea facturilor partiale, cu conditia ca prima depunere sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului, conform prevederilor HG 1045/19 oct. 2011, art.I. Ofertantul va opta pentru una dintre cele doua modalitati de constituire a garantiei de buna executie, din modelul de contract, parte a documentatiei de atribuire. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art 180 din OUG nr.34/2006 (cu modificarile ?i completarile ulterioare)Completarea formularului nr.12 A, anexat;Cerinta nr. 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, modificata prin OUG nr. 76/2010.Completarea formularului nr.12 B, anexatNOTA: In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratiape propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;Cerinta nr. 3.Documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a celor locale.Prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si cel local, (formulare tip eliberate de autoritatile competente), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Cerinta nr. 4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Completarea formularului nr.12 C, anexat;Cerinta nr. 5.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta- conf.Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010.Completarea formularuluianexat;Cerinta nr.6.Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006.Completarea formularului tip, anexat.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie, Octavian Laurentiu Graure - Director General, Daniel Pitaroiu - Director Buget Financiar Contabilitate, Marian Motocu- Director Energie;Gheorghe Copaci - Director Comercial, Director adj.Dep.Reparatii-Ion Popescu , Trusca Constantin-Sef Serviciu Disciplina Contractuala, Vitejanu Ion-Sef serv.achizitii serv. si lucrari; Cerinta nr. 1.Persoane fizice/juridice romane.Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/ alte documente echivalente, valabil la data procedurii de achizitie, din care sa reiese ca are in domeniul de activitate, prestarea de servicii, din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN).Atentie: La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma);Cerinta nr. 2.Persoane fizice/juridice straine.Pentru persoane juridice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Informatii privind situatia economico-financiara.Bilantul contabilla 31.12.2011(daca si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011), sau la 30.06.2011(pentru cei care au obligatia sa depuna semestrial bilantul contabil), sau la 31.12.2010, vizat si inregistrat lainstitutiile in drept;, Cerinta nr. 2.Informatii generale privind operatorul economic.Prezentarea declaratiei privind cifra de afaceri globala , care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Informatii privind experienta similara.Prezentarea listei principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc. Se va prezenta certificatul constatator pentru prestarea unui serviciu similar lotului ofertat si o recomandare de la beneficiarul contractului pentru demonstrarea experientei similare;, Cerinta nr. 2.Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile cu utilaje specifice prestarii serviciului, instalatii, echipamente tehnice, etc., de care dispune (dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Cerinta nr. 3.Informatii privind personalul.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ale operatorului economic, in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 4.Informatii privind subcontractantii.Daca anumite parti din lucrare urmeaza sa fie subcontractate, atunci toti subcontractantii vor fi declarati, indiferent de procent. Standarde de asigurare a calitatii: certificat SR EN ISO 9001/2008, acordat de catre un organism de certificare acreditatapentru certificare sistemului de asigurare a calitatii, pentru serviciisimilare celor ofertate, alte documente echivalente., Standarde de asigurare a protectiei mediului: certificat SR EN ISO 14001/2005, acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru certificare sistemului de asigurare a protectiei mediului, pentru servicii similare celei/celor ofertate, alte documente echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer