Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare, incarcare si vopsire a stingatoarelor de incendiu


Detaliu pentru invitatia numarul 335904
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 335904/24.09.2012
Denumire contract: Servicii de reparare, incarcare si vopsire a stingatoarelor de incendiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala de Transport Bucuresti - Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011736, telefon: +40 212016236, fax: +40 213172300, persoana de contact: Doina Stoica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Sucursalei de Transport Sos. Stefan cel Mare nr.1A, sala de sedinte etaj 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare, incarcare si vopsire a stingatoarelor de incendiu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere si reparatii stingatoare de incendiu.
II.1.6) CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 835 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 3.160 lei.Garantia de participare se poate constitui in urmatoarele moduri: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta inoriginal, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate ceruta (Formular F1);? ordin de plata in copie, cu conditia confirmarii intrarii sumei respective in contul curent alautoritatii contractante, pana la data deschiderii ofertelor; in caz contrar, la sedinta de deschidere a ofertelor se va prezenta ordinul de plata in original. Plata garantiei de participare se va face in contul nostru RO32 RNCB 0078 0070 7564 0001, deschis la B.C.R. ? Sucursala Stefan cel Mare.? orice instrument de garantare emis de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate ceruta.? numerar, la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului care a depus o contestatie la C.N.S.C. si care a fost respinsa, in raport cu valoarea estimata a contractului, sumele prevazute laart. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv 1% din valoarea estimata, respectiv 1.588 lei.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este in cuantum de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire al garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, de regula, printr-o scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular 2).Constituirea si valabilitatea garantiei de buna executie va fi stabilita conform clauzei ?Garantia de buna executie a contractului? din proiectul de contract care face parte din prezenta documentatie de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie de eligibilitate (Formular F4) si cazier judiciar pentru persoane juridice eliberat de I.G.P.R., valabil la data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie certificata;2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (Formular F5); certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau Administratia Financiara (datorii la bugetul consolidat general) si certificate de taxe si impozite locale, privind situatia datoriilor scadente, in luna anterioara celei in care se depun ofertele; ambele certificate se vor depune in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;3) Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 (Formular F6);4) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare; Mentionam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ioan Dorin Hategan, Manager RDTE-DCTI, Cristian Baciu, Director tehnic , Crinela Mihaela Sburlan, Director economic, Constantin Ovreiu-oficiul juridic, Prica Ioana Sanda , Doina Luminita-Serviciul commercial, Constantin Donisan-inspector PSI, Vasile Dragotoiu-Serviciul buget finante contabilitate (Formular F7);5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular F8). 1) Certificat constatator emis de ONRC in original, copie legalizata sau copie certificata, din care sa reiasa obiectul de activitate;obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator;2) Certificat de competenta emis de Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta ? Centrul de Studii, experimentari si sp[ecializare P.S.I., pentru prestarea serviciilor de verificare, incarcare si reparare a stingatoarelor sau Certificat de absolvire pentru ocupatia de operator in verificare, reincarcare si reparare stingatoare, eliberat de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei; ambele certificate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor depune in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;3) Certificatul de atestare al operatorului economic, emis de catre Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta ? Centrul de Studii si Experimentari si Specializare P.S.I.pentru prestarea serviciilor de verificare, incarcare si reparare a stingatoarelor si a altor aparate de stins incendiile; certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor si se va depune in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;4) Autorizatie eliberata de catre I.S.C.I.R. pentru verificat si incarcat stingatoare de incendiu cu pulbere, bioxid de carbon sau zapada carbonica de orice tip; autorizatia va fi valabila la data limita de depunere a ofertelor si se va depune in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor, inapoi), continand valori, durate de prestare, beneficiari, insotita de o copie dupa partile relevante ale unui contract cu obiect similar sau dupa partile relevante din actele aditionale respective (daca este cazul), inclusiv procesele verbale de receptie aferente acestuia. Se vor prezenta si recomandari din partea beneficiarilor de servicii similare. In lista, valorile contractelor se vor exprima atat in lei cat si in eur, folosindu-se urmatoarele cursuri medii anuale, stabilite de BNR: - 2009 ? 4, 2373 lei/eur;
- 2010 ? 4, 2099 lei/eur;
- 2011 ? 4, 2379 lei/eur;
- 2012 ? echivalenta lei/euro va fi considerata cea stabilita de B.N.R. si publicata pe site-ulwww.bnr.rocu 5 zile inaintea datei de depunere a ofertei;(Formular F9), Raport de incercare emis de un organism acreditat;Fisa cu instructiuni privind siguranta in lucru emisa in baza Regulamentului CE 1907/18.12.2006, cu modificarile si completarile ulterioare (REACH);Substantele sa fie certificate sau notificate de I.G.S.U. conform OMAI 88/2012, OMIRA 607/2010; toate cele 3 certificari ale calitatii si eficientei substantelor de stingere vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor depune in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;, Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea personalului de conducere a prestarii serviciilor care fac obiectului contractului, asigurarea unui responsabilul tehnic privind indeplinirea contractului, care trebuie sa fie atestat si sa aiba experienta in prestarea serviciilor care fac obiectul contractului (Formular F10);Declaratia va fi insotita de CV-uri ale persoanei/persoanelor responsabile precum si ale oricaror specialisti cu sarcini ?cheie? in indeplinirea contractului, copii ale autorizatiilor si atestatelor profesionale in cauza, valabile la data limita de depunere a ofertelor;, Declaratie pe propria raspundere privind echipamentele si dotarea tehnica necesara indeplinirii obiectului contractului; detinerea unui atelier mobil pentru service stingatoare atestat de catre CNSIPC ? IGSU (Formular F11);, Se va prezenta lista cu subcontractantii. In cazul in care nu exista subcontractanti, se va prezenta totusi lista, completata cu mentiunea ?nu este cazul? (Formular F12). Certificatul sistemului de management al calitatii (emis de catre un organism acreditat) conform ISO 9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.09.2012 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer