Achizitie publica - Servicii de reparare-intretinere aparate si echipamente din dotarea reprezentantelor R.A.R.- R.A. - 2 loturi
Detaliu pentru invitatia numarul 322909
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322909/28.03.2012
Denumire contract: Servicii de reparare-intretinere aparate si echipamente din dotarea reprezentantelor R.A.R.- R.A. - 2 loturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGISTRUL AUTO ROMAN - R.A.Cod fiscal: RO 1590236, Adresa: CALEA GRIVITEI NUMARUL 391A SECTOR 1 BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 212027000-296, Fax: +40 213197433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA GRIVITEI NUMARUL 391A SECTOR 1 BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010719, telefon: +40 212027000-296, fax: +40 213197433, persoana de contact: ION DUMITRESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA GRIVITEI Nr. 391A, SECTOR 1, BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (CAEN 7120 Activitati detestari sianalize tehnice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare-intretinere aparate si echipamente din dotarea reprezentantelor R.A.R.- R.A. - 2 loturi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea serviciilor de reparare si intretinere a aparatelor de noxe (analizoare de gaze de esapament si opacimetre) si a echipamentelor tip AVL490 (traductoare de turatie) aflate in dotarea reprezentantelor RAR.
II.1.6) CPV: 50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Garantia de participare (GP) este: Lot 1 = 1.300 lei, Lot 2 = 590 lei.- Perioada de valabilitate a GP este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Modul de constituire a GP, conform art. 86 alin. (1), (2), (3), (5) din HG 925/2006: pentru fiecare lot, prin: 1.instrument de garantare societate bancara/de asigurari, preferabil din Romania: scrisoare de garantie-in original, vezi formular GP din Capitolul III (Formulare); 2.virament: ordin de plata-copie conforma cu originalul-in favoarea RAR-RA, CUI RO1590236, cont RO78BRDE410SV19834754100, BRD-GSG, Suc.J.L.Calderon-suma sa apara in extras cont in ziua anterioara deschiderii ofertelor; 3.numerar-chitanta in copie conforma cu originalul; dovada constituirii GP se va prezenta RAR cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.- Corespondenta dintre sumele constituite ca GP si loturile pentru care s-au constituit, se va face in formularul D2 din Capitolul III (Scrisoare de inaintare), precizandu-se: numar/denumire lot? - suma?.- Conform Legii nr. 346/ 2004, IMM pot achita 50% din GP, daca depun formularulD3 din Capitolul III (Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM); neprezentarea acesteia duce la respingerea ofertei.- In caz de asociere, GP poate fi constituita de oricare (unul sau mai multi) dintre asociati sau de toti, in numele asocierii respective. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a GP, fiecare membru asociat va prezenta Declaratia de IMM (formular D3), in caz contrar, oferta comuna va fi respinsa.- Restituirea GP: conform art. 88 din HG 925/2006; ofertantii necastigatori vor preciza contul si banca in care se va face restituirea GP.- Retinerea GP: integral (Lot 1 = 1.300 lei, Lot 2 = 590 lei)-conform art. 87 din HG 925/2006, sau partial (Lot 1 = 652, 50 lei, Lot 2 = 300, 00 lei)-conform art. 2781 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
- Garantia de buna executie se va constitui dupa semnarea contractului subsecvent, in cuantum de 5% din valoarea acestuia fara T.V.A. (formular GBE din Capitolul III).- Dovada constituirii garantiei de buna executie se prezinta in termen de 5 zile de la data semnarii acordului-cadru si a/contractului subsecvent de prestare de servicii, conform prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin instrument de garantare de buna executie, exemplarul original. Detaliile despre modul de constituire, restituire sau retinere a garantiei de buna executie se stabilesc prin contract, in conformitate cu prevederile legale mentionate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a. Calitatea de participant la procedura: -Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 1 din Capitolul III (Formulare).Forma de prezentare: in original.b. Situatia personala: neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: -Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 2 Adin Capitolul III.Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul in care se constata ca ofertantul se afla intr-una din situatiile enuntate in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus din procedura aplicata.c. Situatia personala: neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: -Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 2 Bdin Capitolul III.Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d).In cazul in care se constata ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta poate fi exclus din procedura de atribuire.d. Indeplinirea obligatiilor bugetare: -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), eliberat de compartimentul de specialitate al autoritatii administratiei publice locale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal alofertantului.In cazul in care certificatul de atestare fiscala evidentiaza datorii, ofertantul poate proba indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, prin prezentarea unor inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Forma de prezentare a acestor documente: in original, copie legalizata sau copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal alofertantului.Conform art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul poate fi exclus din procedura de atribuire, in cazul in care nu poate dovedi ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, pana la expirarea termenului de achitare a datoriilor.e. Obligatia asigurarii unei competitii reale: -Certificat de participare cu oferta independenta, conform formularului F 12 din Capitolul III.Forma de prezentare: in original.f. Evitarea conflictului de interese: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul F 14din Capitolul III.Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Autoritatea contractanta va lua masurile necesare pentru a evita aparitia unui conflict de interese si/sau manifestarea concurentei neloiale, ca urmare a desemnarii unor persoane care, pe de o parte, in exercitarea functiei pe care o detin la nivelul autoritatii contractante, trebuie sa ia decizii cu privire la organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire si, pe de alta parte, se afla in situatiile de incompatibilitate mentionate mai sus. Aceste persoane sunt: ing. Sotir Stancu - director general, ec. Mihaela Gheorghe - director economic, ing. Flavius Campeanu - director tehnic, ing. Adrian Stefanescu - sef Serviciu Mentenanta, ing. Petre Oprescu - sef Laborator Metrologie, ing. Ion Dumitrescu - sef B.A.C.A.P.. a. Persoane juridice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, care sa ateste existenta si valabilitatea sediului social la data emiterii certificatului si sa precizeze codurile CAEN ale activitatilordesfasurate de ofertant; obiectul contractului de achizitietrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN precizat in certificat.Forma de prezentare: in original sau copie legalizata sau copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului (forma valabila a certificatului este precizata in textul acestuia) si va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.b. Persoane fizice autorizate sau asociatii familiale romane: -Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial.Forma de prezentare: in copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal alofertantului.c. Persoane juridice / fizice straine: -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica / juridica sau de inregistrare / atestare sau apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea viitorului contract de achizitie, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele se vor prezenta in còpii lizibile avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilate (daca stampila este uzuala), semnate de catre reprezentantul legal alofertantului si insotite de o traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.NUMAI PENTRU LOTUL 1: d. Exercitarea activitatii: -Aviz privind desfasurarea activitatii, eliberat de Biroul Romande Metrologie Legala.Avizul se va prezenta in copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal alofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a. Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, fara a fi luat in considerare anul in curs, b. Cifra de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a. Principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani socotiti pana la data depunerii ofertei, cu detalii privind valori, perioade de prestare, beneficiari, cantitati, dupa caz, b. Experienta similara din ultimii 3 ani socotiti pana la data depunerii ofertei, in ceea ce priveste prestarea de servicii de natura celor ce fac obiectul achizitieiNivel minim acceptat: unul sau mai multe (maxim 3) documente/ contracte/ procese-verbale de receptie etc., c. Informatii referitoare la personalul angajat si cadrele de conducere, din cel mult ultimii 3 aniNivel minim acceptat: sevor desemna si nominaliza in formular, minimum doua persoane direct raspunzatoare de indeplinirea contractului, d. Informatii privind asocierile si subcontractantii, dupa caz, e. Informatii privind tertii sustinatori, dupa caz ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: -Prin acces direct si nemijlocit la descarcarea fisierelor electronice atasate in SEAP la invitatia de participare, sectiunea "Documentatie si clarificari" sau de la sediul R.A.R.-R.A. din Bucuresti,
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 16:35