Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Servicii de reparare, intretinere, supraveghere si conservare fantani arteziene, cismele si flacari vesnice din municipiul Cluj-Napoca"


Detaliu pentru invitatia numarul 334161
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Cluj-Napoca
Numar invitatie: 334161/22.08.2012
Denumire contract: "Servicii de reparare, intretinere, supraveghere si conservare fantani arteziene, cismele si flacari vesnice din municipiul Cluj-Napoca"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592588, Fax: 0264/431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575, persoana de contact: Adriana Magurean, Gabriela Iuonut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante, str Motilor nr 1-3 Cluj Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Servicii de reparare, intretinere, supraveghere si conservare fantani arteziene, cismele si flacari vesnice din municipiul Cluj-Napoca"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare, intretinere, supraveghere si conservare fantani arteziene, cismele si flacari vesnice din municipiul Cluj-Napoca conform specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 50510000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor si a containerelor de metal (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 362, 371 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.part.7200 lei si tb sa fie irevocabila Per.de valab.a gar.de part.va fi cel putin egala cu per.de valab.a of.si va fi irevoc.Gar.de part.poate fi constit.in urm.forme: instr.de garan.(Formular11)emis in cond.legii de o soc.bancara/de asig, care se prez.in orig. in cuantumul si pt.per.prev.in doc.de atrib.Dc.emitentul este o banca/soc.bancara/soc.de asigurari din strainatate, se va prez.in anexa traducerea autoriz.si legaliz.;instr.de gar.prez.in orig.poate fi expr.si in euro astfel incat sa echivaleze gar.solicit.in lei la cursul BNR pt.data 30.07.2012 resp.1 euro=4, 5558 lei;instr.de gar.emis in cond.legii tb.sa prev.ca plata se va face neconditionat/conditionat, in urm. sit.de culpa ale celui care o constit.: a)ofertantul si-a retras of.in per.de valab.a acesteia;b)of.sa fiind stab.castig., ofertantul nu a constit.gar.de buna executie in per.de valab.a of.;c)of.sa fiind stab.castig.ofertantul a refuzat sa semneze ctrct.de achiz.pub.in per.de valab.a of.d)autorit.ctrctanta.va apl.prev.art.278^1dinOUG34/2006 modif.Suma care se va retine 3623, 71lei.In cazul in care se depune bilet la ordin/fila CEC (depunerea la autoritatea contractanta a ordinului de plata in lei in contul deschis la BN Trezoreria Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924), ofertantul va dovedi prin orice mijloace de care dispune ca banii aferenti garantiei de participare sunt in contul autoritatii la data deschiderii ofertelor, iar fila CEC trebuie confirmata de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;depunere in numerar in lei la casieria autoritatii contractante, str.Motilor, nr.7
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec.5% din val.ctractului.Se const.astfel: instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.bancara/o soc.de asig.(formular18);prin retineri succesive din sit.de lucr.prez.la plata, intr-un cont deschis la trez., cu respect.art.90, alin.(3)din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A;2)Cazier fiscal/judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ valid la data depunerii ofertelor3)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul BB;4)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAP5)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1 C. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: PRIMAR: EMIL BOC, VICEPRIMARI: ANNA HORVATH SI GABRIEL SURUBARU, DIRECTOR ECONOMIC OLIMPIA MOIGRADAN, Presedinte comisie de evaluare: VIRGIL PORUTIU, Membrii comisiei de evaluare: LUCIA LUPEA, ADRIANA MAGUREAN, IOAN BOGDAN, ALEXANDRU MOLDOVAN, MARIANA CAPOTA ALEXANDRU LOLOS.Consilieri locali: Anastase Claudia, Borza Ioana, Cataniciu Steluta, Chifor Lazar, Constantea Radu, Csoma Botond, Dreoni Giacomo, Ovidiu Florian, Gered Imre, Gliga Florin, Jorj Mircea, Mihaiu Ligia, Moisin Radu, Muresan Adrian, Muresan Anca, Olah Emese, Oniga Gabriel, Pop Ioan, Popa Adrian, Radu Ratiu, Stoica Doru, Tomos Constantin, Turdean Ovidiu, Tagoreanu Iuliu, Uioreanu Elena. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.6)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );7)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6)-7), ofertantul va prezenta: o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate la punctele 6) si 7) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata)cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertei. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil din anii precedenti: 2009, 2010, 2011 vizat si inregistrat de organele competente. Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea ? daca e cazul., Lista cu principalele contracte din ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor; Se solicita: prezentarea unor certificate/documente care sa confirme prestarea/executia unor servicii/lucrari, o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare., Experienta similara: din maxim 3 contracte executate in ultimii 3 ani calc pana la data limita de depunere a ofertelor cu val cumulata de min 69000 lei fara TVA, ale caror obiecte au fost prestarea/executia unor servicii/lucrari ce vizeaza reparare, intretinere, supraveghere si conservare fantani arteziene, cismele, flacari vesnice/echivalent. Ofertantul va prezenta o copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, dupa contractele aduse ca referinta. Recomandari din partea beneficiarului, Informatii privind personalul angajat si cadrele de conducere-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Ofertantul va face dovada ca dispune de o echipa minim formata din: Responsabil tehnic cu executia(atestat MLPAT)-1 responsabil de lucrari cu pregatire superioara in domeniul instalatii apa-canal si 1 responsabil de lucrari cu pregatire superioara in domeniul instalatii electrice. Minim 8 muncitori calificati: 2 instalatori apa-canal, 1 electrician-instalatii de automatizare, 1 electrician, 1 mecanic, 1 faiantar-mozaicar, 1 zidar, 1 sudor cu autorizatie ISCIR. Pentru pozitiile enumerate anterior cerinta este de a nominaliza o persoana pe un post., Declaratie privind lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinirea contractului, Ofertantul va face dovada ca dispune(propriet, leasing, admin, chirie/alta forma de adm, angajam de punere la disp) de minim urmatoarele utilaje si echipamente: 1 aparat de sudura;1 masina de gaurit;1 autoutilitara; 1 trusa pentru instalatii sanitare si electrice;generator de curent de min 2KW; sistem de aspiratie si filtrare nisip, dotat cu pompa de min 12 mc/h, sistem de filtrare de diametru de min550cm, un tub flexibil de cel putin 10m, cap aspirator cu maner de min 3m, Informatii privind subcontractantii ? daca e cazul. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru prestarea serviciilor similare, conform ISO 9001 (din care sa reiasa domeniile certificate ? cu specific in corelare cu caietul de sarcini al prezentei proceduri), valabil la data deschiderii ofertelor - se va prezenta copia certificatului(certificata conform cu originalul) sau certificat echivalent emis de organisme abilitate pentru eliberarea acestor certificate., Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a unui sistem de management de mediu certificat ? ISO 14001 sau echivalent, din care sa reiasa domeniile certificate ? cu specific in corelare cu caietul de sarcini al prezentei proceduri valabil la data deschiderii ofertelor - se va prezenta copia certificatului(certificata conform cu originalul) sau certificat echivalent emis de organisme abilitate pentru eliberarea acestor certificate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer