Achizitie publica - Servicii de reparare, intretinere, verificare tehnica periodica a centralelor termice, instalatiilor termice si sanitare
Detaliu pentru invitatia numarul 324071
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324071/17.04.2012
Denumire contract: Servicii de reparare, intretinere, verificare tehnica periodica a centralelor termice, instalatiilor termice si sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL Alexandru Lapusneanu, nr. 195A, bl. LAV1, parter, Constanta, Romania, cod postal: 900472, telefon: +40 241607579, fax: +40 241607552, persoana de contact: Serviciul Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL Alexandru Lapusneanu, nr. 195A, bl. LAV1, parter, Constanta, Romania, cod postal: 900472
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare, intretinere, verificare tehnica periodica a centralelor termice, instalatiilor termice si sanitare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia serviciului de reparare, intretinere, verificare tehnica periodica a centralelor termice, instalatiilor termice si sanitare este necesara in cadrul Sucursalei de Transport Constanta in scopul asigurarii functionarii in bune conditii a centralelor termice, a instalatiilor termice si a instalatiilor sanitare.
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 92, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: (lot 1 ? 750, 00lei)+(lot 2 ? 795, 00 lei)+(lot 3 ? 295, 00lei)=1.840, 00 lei (50% pt. IMM)a) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile (de la termenul limita de depunere a ofertelor)b) Modul de constituire: - prin OP sau fila CEC (Cod IBAN: RO54 BUCU 4115 9277 2511 RO01 Alpha Bank Constanta), prin orice instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau numerar la casierie.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada obligatoriu daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. (Formular F4)Ofertele depuse fara constituirea garantiei de participare, sau a caror garantie nu indeplineste cuantumul, forma si valabilitatea solicitata, sau ofertele care nu sunt insotite de dovada, in original, a constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate ofertantului daca este prezent la sedinta de deschidere sau prin posta, daca ofertantul nu este prezent la sedinta de deschidere.c) Conditii de retinere a garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Valabilit. GBE tb. sa fie > cu 14 zile fata de durata ctr. Mod de constituire a GBE: 1-instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. banc. sau de o soc. de asig., care devine anexa la contract.2-retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi. Prestatorul are oblig. sa deschida, la Trezorerie, un cont de disponibil, la dispozitia achizit., in care va depune o suma initiala de 0, 5% din pretul ctr si de a depune dovada la achizit. Pe parcursul indeplinirii ctr, achizit. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite prestat. pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Achizit. va instiinta prestatorul de varsamantul efectuat precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea prestat.Optiunea pentru una din cele doua variante de depunere a GBE va fi precizata clar in formularul privind caluzele contractuale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 - In sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertanii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va completa (Formular F 5)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa (Formular F 6) - Nota: persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director - Teodor Stoenescu, Director tehnic - Marian Vaju, in calitate de inlocuitor al directorului, Director economic ? Bejan Octaviana3. Declaratie privind eligibilitatea - Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa(Formular F 7)4. Declaratie privind situatia personala a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 181 -neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa (Formular F 8)5.a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local;b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului;Din certificatele de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa rezulte ca operatorul economicnu prezinta obligatii exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertelor. Certificatele se vor prezentain original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate?cu originalul. 1. Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC - inregistrare laOficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale Formular tip - eliberat cu max. 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conforma cu originalul?.In cazul in care acest document se prezinta in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.2. Autorizatia de functionare din punct de vedere al protectiei muncii;3. Autorizatie ISCIR pentru instalare si montare, punere in functiune, autorizarea functionarii, service, reparare si verificari tehnice periodice, pentru cazane de apa calda cu putere nominala mai mica sau egala cu 400kW conform PT A1/2010 si pentru cazane cu putere nominala mai mare sau egala cu 400 kW conform PT C9/20104. Autorizatie ISCIR pentru montare si reparare recipiente metalice sub presiune (vase de expansiune, vase hidrofor) conform PT C4/20105. Autorizatie ISCIR pentru puneri in functiune, reparatii si intretinere instalatii de ardere aferente cazanelor PT C11/20106. Atestat ANRE tip B, in domeniul energiei electrice, pentru proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV7. Autorizatie ANRE, in domeniul gazelor naturale, destinata executiei, verificarii si reviziei instalatiilor de utilizare a gazelor naturale care functioneaza in regim de presiune mia mica sau egala cu 6 bar, tip EDI ? se solicita numai pentru lotul 2 Tulcea
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu lista principalelor servicii similare din care sa rezulte ca ofertantul a prestat cel putin un contract similar, Declaratie privind partea/partile din contract care eventual, se intentioneaza sa se subcontracteze, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati Certificat de atestare ISO-9001 sau echivalent, Certificat de atestare ISO-14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este anexata prezentei invitatii si postata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 10:27