Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare, intretinere, verificare tehnica periodica a centralelor termice, instalatiilor termice si sanitare


Detaliu pentru invitatia numarul 344970
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 344970/09.04.2013
Denumire contract: Servicii de reparare, intretinere, verificare tehnica periodica a centralelor termice, instalatiilor termice si sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL AL. LAPUSNEANU. NR.195A, BL. LAV 1, PARTER (Sucursala de Transport Constanta), Constanta, Romania, cod postal: 900472, telefon: +40 241607579, fax: +40 0241607552, persoana de contact: Dulgheru Dragos
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL AL. LAPUSNEANU. NR.195A, BL. LAV 1, PARTER (Sucursala de Transport Constanta), Constanta, Romania, cod postal: 900472, persoana de contact: Dulgheru Dragos
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare, intretinere, verificare tehnica periodica a centralelor termice, instalatiilor termice si sanitare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare, intretinere, verificare tehnica periodica a centralelor termice, instalatiilor termice si sanitare
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.000, 00 lei (lot 1 ? 808, 00; lot 2 ? 832, 00 lei; lot 3 ? 360, 00) (50% pt. IMM, daca se prezinta documente care dovedesc inregistrarea ca IMM, in conformitate cu Legea 346/2004 - Formular F3 din Sectiunea Formulare). Pentru garantia depusa in euro, echivalentul leu/ euro se va calcula la cursul de schimb al BNR din a 5 lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.a) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile (de la termenul limita de depunere a ofertelor)b) Modul de constituire: depunerea la sediul autoritatii contractante: ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor (Cod IBAN: RO76 RZBR 0000 0600 0294 9765, Raiffeisen Bank Constanta), instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurare, care trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditiona (Formular F4)c) Conditii de retinere a garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitatea ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Valoarea estimata a achizitiei pentru cele 3 loturi nu se incadreaza in prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE este de 10% (5 % pt. IMM) din valoarea contractului fara TVA.Mod de constituire a GBE: 1-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.2-retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi. Prestatorul are obligatia sa deschida, la Trezorerie, un cont de disponibil, la dispozitia achizitorului, in care va depune o suma initiala de 0, 5% din pretul contractului.Optiunea pentru una din cele doua variante de depunere a GBE va fi precizata clar in formularul privind caluzele contractuale (formularul F15).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 - in sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertanii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va completa (Formular F 5)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa (Formular F 6)Nota: persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director ? Vaju Marian, Director tehnic ? Balta Niculae, in calitate de inlocuitor al directorului, Director economic - Bejan Octaviana, Sef Serviciul Buget Finante Contabilitate - Vaju Valentina, in calitate de inlocuitor al directorului economic, Serviciul Comercial: Tanasa Ion, Balta Maria, Miron Consuela, Dulgheru Dragos, Serviciul Patrimoniu Administrativ: Pascu Sanda, Olaru Aurelian, Sef Serviciul Calitate, Mediu, Sanatate si Securitate in Munca ? Anicai Eugen, Consilier juridic - Sava Liliana-Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa(Formular F 7)-Declaratie privind situatia personala a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 181 - neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa (Formular F 8)-a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - Formular tip emis de autoritatile competente-b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului - Formular tip emis de autoritatile competenteDin Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa rezulte ca operatorul economic nu prezinta obligatii exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertelor. Certificatele se vor prezentain original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate?cu originalul.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorul economic care inregistreaza datorii la bugetul consolidat general precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in termenul legal al scadentei la plata. -Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale. Ofertantul va prezenta formularul tip, in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conforma cu originalul?; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;In cazul in care acest document se prezinta in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate-Autorizatie ISCIR pentru instalare si montare, punere in functiune, autorizarea functionarii, service, reparare si verificari tehnice periodice, pentru cazane de apa calda cu putere nominala mai mica sau egala cu 400kW conform PT A1/2010-Atestat ANRE tip B, in domeniul energiei electrice, pentru proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV-Autorizatie ANRE, in domeniul gazelor naturale, destinata executiei, verificarii si reviziei instalatiilor de utilizare a gazelor naturale care functioneaza in regim de presiune mia mica sau egala cu 6 bar, tip EDI ? se solicita numai pentru lotul 2 Tulcea
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu lista principalelor servicii similare - Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care va contine valori contractuale, perioade de prestare, beneficiari, din care sa rezulte ca ofertantul a prestat cel putin un contract similar celui supus procedurii de achizitie. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Declaratie privind partea/partile din contract care eventual, se intentioneaza sa se subcontracteze, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati; (daca exista); fiecare asociat va prezenta propriul dosar cuprinzand documentele de calificare solicitate la pct.III.2, pentru partea sa de implicare cf. Anexa nr. 2 la Ordin ANRMAP 509/2011; indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea tehnica si profesionala (pct.III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului cf. OUG 34/2006, art. 190, alin (3) . Certificat ISO 9001 sau echivalent - copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de operatorul economic, dupa documente emise de organisme independente care atesta implementarea, mentinerea si respectarea sistemului de management al calitatii in domeniul supus achizitiei, respectiv ISO 9001 sau echivalent, valabil la termenul limita de primire a ofertelor.Nota: in cazul unei asocieri, fiecare operator economic va depune aceste documente, Certificat ISO 14001 sau echivalent - copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de operatorul economic, dupa documente emise de organisme independente care atesta implementarea, mentinerea si respectarea sistemului de management al calitatii in domeniul supus achizitiei, respectiv ISO 14001 sau echivalent, valabil la termenul limita de primire a ofertelor.Nota: in cazul unei asocieri, fiecare operator economic va depune aceste documentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.04.2013 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer