Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REPARARE LAMPI DE CAP CU ACUMULATOR TIP ELM SI ECHIPAMENTE CONEXE


Detaliu pentru invitatia numarul 320563
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Numar invitatie: 320563/22.02.2012
Denumire contract: SERVICII DE REPARARE LAMPI DE CAP CU ACUMULATOR TIP ELM SI ECHIPAMENTE CONEXE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA A HUILEI SACod fiscal: R2135187, Adresa: Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Telefon: 0254506151, Fax: 0254506157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +040 0254506100, persoana de contact: REGISTRATURA CNH SA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul CNH SA Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +040 0254506100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARARE LAMPI DE CAP CU ACUMULATOR TIP ELM SI ECHIPAMENTE CONEXE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE REPARARE LAMPI DE CAP CU ACUMULATOR TIP ELM SI ECHIPAMENTE CONEXE
II.1.6) CPV: 50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 365, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 5225 lei.Perioada de valabilitate 90 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor.Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art. 86 alin(1) din HG 925/2006.In oricare situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschidereaofertelor. Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei departiciparecontul autoritatii contractante deschis pentru colectare sumelor depuse de agentii economici reprezentand garantii de participare la licitatii, simbol RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR Filiala Petrosani
Garantie de buna executie
1.Garantia de buna executie a contractului se va stabili in cuantum de 5 % din pretul contractului de prestari servicii , fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui la data semnarii contractului prin una din formele mentionate la 90 dinHG 925/2006 In cazul alegerii optiunii de la art.90 alin (3) sevor avea in vedere prevederile HG 1045/2011.Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 Declaratie privind eligibilitatea -Declaratie completata in conformitate cu formularul 1 din SECTIUNEA FORMULARE2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181din OUG 34/2006- Declaratie completata in conformitate cu formularul 2 din SECTIUNEA FORMULARE3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG 34/2006- Declaratie completata in conformitate cu formularul 3 din SECTIUNEA FORMULARE; Persoanele cu funtii de decizie din cadrul AC: JUJAN CONSTANTIN- DIRECTOR GENERAL; POPESCU VERGINICA ? DIRECTOR ECONOMIC;NICOLESCU CRISTIAN ?DIRECTOR TEHNIC-; STOICESCU MIHAIL- DIRECTOR COMERCIAL4. Acord de asociere- Acordul se prezinta numai in cazul in care la licitatie deschisa se prezinta o asociatie si va fi in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea FORMULARE ( Fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la III.2.1 a) si III.2.1 b) si III 2.3b5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010- Se completeaza in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea FORMULARE6. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Declaratia va fi completata in conformitate cu formularul 6 din SECTIUNEA FORMULAREDeclaratiile de la pct 1, 2, 3 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Decalaratia de la pct. 3 va fi prezentata si de catre subcontractant, daca este cazul Pentru persoane juridice romane1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC valabil la data depunerii ofertelorPentru persoane fizice romaneAutorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului- Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Documentele vor fi eliberate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si se vor prezenta traduceri autorizate in limba romana2. Notificare privind asigurarea calitatii activitatii de reparare a lampilor de cap cu acumulator destinate utilizarii in atmosfere potencial explozive din mine grizutoase ? Documentul va fi emis de INSEMEX sau un alt organism de certificare notificat in conformitate cu SR EN 13980/2003(atmosfere potential explozive. Aplicarea sistemelor calitatii)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale, 2.Ultimul bilantul contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cuprinzand subcontractantii Certificat privind implementarea si mentinerea unui sistem demanagement al calitatii ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ANEXATE PREZENTEI INVITATII
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer