Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare lampi de cap cu acumulator tip ELM si echipamente conexe pentru punctele de lucru EMLonea,EMLivezeni,EM Vulcan,EMLupeni,SSMPetrosani


Detaliu pentru invitatia numarul 355003
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Numar invitatie: 355003/23.10.2013
Denumire contract: Servicii de reparare lampi de cap cu acumulator tip ELM si echipamente conexe pentru punctele de lucru EMLonea, EMLivezeni, EM Vulcan, EMLupeni, SSMPetrosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: RO30855230, Adresa: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 254236407/+40 254570790/+40 254541460, Fax: +40 254236404/+40 254570481/+40 0254506104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Timisoara nr.2, jud.Hunedoara, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 254541460, persoana de contact: REGISTRATURA SCEH
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SCEH Str.Timisoara nr.2, Petrosani, jud.Hunedoara, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare lampi de cap cu acumulator tip ELM si echipamente conexe pentru punctele de lucru EMLonea, EMLivezeni, EM Vulcan, EMLupeni, SSMPetrosani
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de repararelampi de cap cu acumulatortip ELMsi echipamente conexe pentru punctele de lucru beneficiare. Valoarea estimata minima a intervalului respectiv63500 lei reprezinta valoarea estimata pana la 31 decembrie, valoare in functie de care se vor elabora si evalua ofertelor, iar valoarea maximarespectiv 184156 lei reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor.Optiuni: Se aplica prevederile art.6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 63, 500 - 184, 156 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 1270 lei.sau echivalentul in alta valuta la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de termenul limita de primirea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire a garantiei de participare se face in oricare dintre formele de la art. 86 alin(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contulde garantiial autoritatii contractante este CEC Bank DevaRO53 CECEHD0130 RON0574338. Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: - art. 87 alin(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiazade reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului estede 5 % din pretul contractului de prestari servicii , fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele mentionate la art.90 alin (1) sau (3) din HG 925/2006. In cazul in alegerii optiunii de la art.90 alin (3) din HG 925/2006 se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011.Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiazade reducere cu 50% la cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform formular 12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 conform formular 23.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 conform formular 3Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Director general - ANDRONACHE DANIEL COSTELDirector general adjunct divizia energetica - SANDRU FLORIAN IOANDirector general adjunct divizia miniera - DRAGOI NICOLAESef Birou Contracte Vanzari - UTU VICTORDirector Comercial ? GIURGIU VASILEDirector Economic ? CIOBANU MARIASef Serviciul Achizitii ? POGOCSAN ELISABETASef Serviciu Juridic - PACIU GABRIELA4. Acord de asociere- Acordul se prezinta numai in cazul in care la cererea de oferta se prezinta o asociatie conform Formular 45.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010- Se completeaza in conformitate cu Formular 56. Declaratia privind calitatea de participant la procedura -conform formular 6Declaratiile de la pct 1, 3 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Declaratia de la pct 2 va fi prezentat de tertul sustinator daca este cazul cu neincadrarea doar pt lit a) c1) si d)Declaratia de la pct. 3 va fi prezentata si de catre subcontractant, daca este cazul Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Se solicita certificat Constatator emis de Oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalenteInformatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a ofertei si se va prezenta in original, copie legalizata sau semnat si stampilat de ofertant ?CONFORM CU ORIGINALUL?.Ofertantului clasat pe primul loc I se va solicita, pentru conformitate, prezentarea acestuia in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.2.Notificare privind asigurarea calitatii activitatii de reparare a lampilor de cap cu acumulator destinate utilizarii in atmosfere potential explozive (grupa I)? Documentul va fi emis deunorganism de certificare notificat in conformitate cu SR EN 13980/2003(atmosfere potential explozive. Aplicarea sistemelor calitatii)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 31.12.2012 In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cuprinzand subcontractantii(daca este cazul) Certificat privind implementarea si mentinerea unui sistem demanagement al calitatii. Certificatul va fi emis in conformitate cu ISO 9001/2008 sau similar de un organism de certificare notificat si va fi valabil la data limita stabilit[ pentru depunerea ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2013 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer