Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REPARARE MACARALE PE PNEURI AUTOPROPULSATE TELEMAC HT 125


Detaliu pentru invitatia numarul 332963
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Numar invitatie: 332963/02.08.2012
Denumire contract: SERVICII DE REPARARE MACARALE PE PNEURI AUTOPROPULSATE TELEMAC HT 125
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA A HUILEI SACod fiscal: R2135187, Adresa: Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Telefon: 0254506151, Fax: 0254506157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TIMISOARA NR. 2, PETROSANI, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 0254541460, fax: +40 0254506104, persoana de contact: REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. TIMISOARA NR. 2, PETROSANI, Romania, cod postal: 332015, sediul CNH-SA, ETAJ 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARARE MACARALE PE PNEURI AUTOPROPULSATE TELEMAC HT 125
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE REPARARE MACARALE PE PNEURI AUTOPROPULSATE TELEMAC HT 125
II.1.6) CPV: 50531400-0 - Servicii de reparare si de intretinere a macaralelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
reprezinta 2% din valoarea estimata a serviciilor, respectiv :2300 lei.Valabilitate: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modalitate de constituire: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis im conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in D.A. Se poate constitui si prin: a)ordin de plata (in contul autoritatii contractante RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR Filiala Petrosani) sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. b) depunere la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor. Garantia de participare se va returna de a.c. conf. prevederilor art. 88 din HG 925/2006 si art. 278.1 alin 2 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
reprezinta 5% din valoarea contractului de servicii, fara TVA. Se va constitui prin: 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;2)depunere la casieria CNH-SA a sumei in numerar. Garantia de buna executie se va returna de a.c. conf. prevederilor art. 92, alin 2) din HG 925/2006, cu modific. si completarile ulterioare.Pentru IMM-uri : Ofertantii care dovedesc ca indeplininesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie conform anexei nr.1sau nr.2 la lege, pot beneficia de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare si din cuantumul garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In conf. cu art. 5 (3) din Ordinul nr. 509 al ANRMAP, toate documentele din cap. III.2.1. a) ce sunt intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in original.Cerinta nr. 1 : Declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta Formularul 1.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, din OUG 34 / 2006, ofertantul va prezenta Formularul 2.Obs. Autoritatea contractanta nu va exclude din procedura ofertentii care se afla in situatia prevazuta in art. 181, lit. cCerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1, din OUG 34 / 2006, ofertantul si subcontractantii vor prezenta Formularul 3. Obs. in conf. cu preved. art. 2 din Ordinul ANRMAP nr. 170/2012, persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: DIRECTOR GENERAL ? ing. DRAGOI NICOLAEDIRECTOR ECONOMIC ? ec. POPESCU VERGINICADIRECTOR TEHNIC ? ing. NICOLESCU CRISTIANDIRECTOR COMERCIAL ? ing. SUCIU ADRIANING. SEF ELECTROMECANIC ? ing. POPESCU ALEXANDRUSEF SERVICIU LCJ - jr. BALINT ILEANASEF SERVICIU METMI - ing. TESLICI FLORINSEF SERVICIU FCIT - ec. PALANCEAN CARMENSEF SERVICIU APMD - ing. UTU VICTORCerinta nr. 4: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, ofertantul va prezenta Formular 4.Cerinta nr. 5: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, ofertantul va prezenta Formular 5.Cerinta nr. 6 (daca este cazul)Acord de asociere, se va prezenta Formular 6(in cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna)Fiecare dintre asociati vor prezenta cerintele solicitate la III.2.1a), III.2.1b) Cerinta nr. 1: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?- valabil la data de deschidere a ofertelor- din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCerinta nr. 2: Autorizatia operatorului emisa de ISCIR conform Prescriptiilor Tehnice ISCIR R1-2010 CR 4/2009 pentru repararare macarale deplasabile pe cai fara sine de rulare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare (Daca este cazul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer