Achizitie publica - SERVICII DE REPARARE REDUCTOR TIP KPL-15
Detaliu pentru invitatia numarul 347288
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347288/24.05.2013
Denumire contract: SERVICII DE REPARARE REDUCTOR TIP KPL-15
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A HUILEI SACod fiscal: RO31023705, Adresa: Str.Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 254541460, Fax: +40 254506157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TIMISOARA, NR. 2, PETROSANI, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 0254541460, persoana de contact: REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SNH-SA, PETROSANI, STR. TIMISOARA, NR. 2,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARARE REDUCTOR TIP KPL-15
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE REPARARE REDUCTOR TIP KPL-15, Caracteristicile tenhice principale ale reductorului sunt: -Tip constructiv: KPL-15;
-Temperatura mediului ambiant: -20 ?+ 40?C;
-Umiditatea relativa a aerului: 98 % la +20?C;
-Principiul de functionare: conico-planetar;
-Turatia maxima intrare: 1470 r/min;
-Turatia nominal iesire: 44 r/min;
-Raport de transmisie: 33:1;
-Moment nominal: 1630 Nm;
-putere motor de actionare: 65/200 kW;
-Moment maximal pentru o perioada de maxim 3 s: 150000 Nm;
-Masa: 1730 kg;
II.1.6) CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 62, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare :2% din valoarea estimata, respectiv :1250 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in Euro, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate: 30 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalitate de constituire: in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006.CONTUL DE GARANTII DESCHIS DE AUTORITATEA CONTRCATANTA la BCR Filiala Petrosani: RO10RNCB0165130761980003. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor Garantia de participare se va returna de a.c. conf. prevederilor art. 88 din HG 925/2006, .Pentru IMM-uri : Ofertantii care dovedesc ca indeplininesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratia conform anexei nr.1 sau nr.2 la lege, pot beneficia de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de participare.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prininstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;. Pentru IMM-uri : Ofertantii care dovedesc ca indeplininesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratia conform anexei nr.1 sau nr.2 la lege, pot beneficia de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In conf. cu art. 5 (3) din Ordinul nr. 509 al ANRMAP, toate documentele din cap. III.2.1. a) ce sunt intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in originalCerinta nr. 1: Declaratia privind eligibilitatea-ofertantul si tertul sustinator (daca este cazul) vor prezenta Formularul 1.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, din OUG 34 / 2006-ofertantul si tertul sustinator (daca este cazul) vor prezentaFormularul 2Obs. Autoritatea contractanta nu va exclude din procedura ofertentii care se afla in situatia prevazuta in art. 181, lit. cCerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1, din OUG 34 / 2006 -ofertantul, subcontractantii si tertul sustinator (daca este cazul) vor prezenta Formularul 3.Obs. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: DIRECTOR GENERAL ? ing. DRAGOI NICOLAE, DIRECTOR ECONOMIC ? ec. POPESCU VERGINICA, INGINER SEF PRODUCTIE ? ing. GHEORGHE EMIL, DIRECTOR RESURSE UMANE ? ing. POP LAVENICA, DIRECTOR COMERCIAL ? ing. SUCIU ADRIAN, ING. SEF EL.MEC. ? ing.DREGHICI ALIN, ING SEF SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA ing PETRESCU GABRIEL, SEF SERVICIU APM- ing. CILTAN ADRIAN, SEF SERVICIU FINANCIAR ? ec. BLAJAN IONELA, SEF SERVICIU SECURITATE SM ? ing. CHIUZAN COSMIN, SEF SERVICIU RESURSE ? EC. SORECAU ANISOARA, SEF SERVICIU MECANO ENERGETIC TRANSPORT, METROLOGIE ISCIR ? ing. TESLICI FLORIN, SEF SERVICIU TEHNIC PRODUCTIE ? ing. GAVRILESCU MARIUS, SEF SERVICIU LCJ- jr. BALINT ILEANA, Cerinta nr. 4: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Ofertantul va prezenta Formular 4Cerinta nr. 5: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Ofertantul va prezenta Formular 5 Cerinta nr. 1: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?- informatiile cuprinse in ORC vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor- din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 30.06.2012 sau la data de 31.12.2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Acord de asociere (in cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna), 2. lista cuprinzand subcontractantii (numai daca este cazul) document emis de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii - SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2013 08:46