Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare saboti de franare


Detaliu pentru invitatia numarul 324261
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Numar invitatie: 324261/19.04.2012
Denumire contract: Servicii de reparare saboti de franare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Constructorilor, nr.9, Registratura, etaj.1, jud. Gorj, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253371188/ +40 0253371189/ +40 0374176069, fax: +40 0374176014, persoana de contact: ec. Marilena Dinu, biroul Atribuire contracte P.L.S. al E.C. Rosia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: E.C. ROSIA, str. Constructorilor, nr.9, Sala de sedinte, etaj.1, jud. Gorj, Rovinari, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare saboti de franare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop repararea/reconditionarea sabotilor de franare utilizati la diversele mecanisme de actionare ale utilajelor din carierele de lignit: benzi transportoare, utilaje de excavare si haldare
II.1.6) CPV: 50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 52, 205 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garant de part.744 lei.Garant de part. pe fiecare lot in parte se regaseste in Anexa B?informatii privind loturile.Per.de valab.a garant de part. va fi de 90 de zile de la data primirii ofertelor.Garant pt.particip.se poate constitui in lei in urmatoarele forme: a)prin virament bancar sau printr-un instr.de garant. emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari(de exemplu, scrisoare de garantie bancara in original, completata conf.formular nr.2 model anexat);b)prin dep.la caseria autorit.contrac.: 1.a unui ordin de plata sau a unei fila CEC, cu cond.confirm.acestora de catre banca emitenta pana la data desch.ofertelor;Contul aut. contractante este RO03 RZBR 0000 0600 1247 9874 deschis la ReiffeisenBank agentia Rovinari; 2. a sumei in numerar.Autorit. contractanta are dreptul de a retine garant ptr.particip, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabil. a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constit. garant. de buna executie in perioada de valabil a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabil a ofertei.Conditiile de restituire a garant. de particip: in conf.cu art.88 din HG925/2006 actualizata la zi.In oricare din situatii dovada const. garant de particip.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschidere.Ofertele care nu sunt insotite de dovada const. garant. ptr participare, in cuantumul, forma si pentru perioada de valabil.solicitate vor fi respinse la deschidere.IMM-urile, care fac dovada in acest sens prin prezent. doc, prevazute in Legea 346/2004 de exemplu beneficiaza de reducerea cu 50% a garant.de particip.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul declarat castigator inaintea incheierii contractului, in valoare de 10% din valoarea acestuia fara TVA (5% in cazul IMM); Modul de constituire al garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006 - de regula printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract - caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valabilitatea contractului, se va completa de exemplu formularul nr. 12 model anexat; - prin depunere la casierie ; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conformitate cu art.90 al.(3) din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui in conditiile prevazute de art.92 al.(2) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare - prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul, in original - Formularul nr. 12A;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare - prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul ? conf. prevederilor art.181 lit.a), lit. c)1si lit. d) din OUG 34/2006, in original - Formularul nr. 12B;
-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura - Formularul 12C;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69indice1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Trufelea Cosmin-Constantin, ing. Mohora Marius, ing. Tistea Alexandru, ec. Marilena Dinu, ing. Cotruna Cristina, ing. Tivig Cerasela, ing. Popeanga Nicolae.Se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator- daca este cazul - Formularul 12D;
-Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/12.10.2010 - Formular 12E. Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original /copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil sau extrase de bilant in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul valabil la 30.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani-in masura in care aceste informatii sunt disponibile-trebuie sa fie cel putin egala cu: lot1?1.760 lei, lot2?9.261 lei, lot3? 1.505 lei, lot4?6.776lei, lot5?12.240 lei, lot6?1.716 lei, lot7?1.617, lot8 ? 2.112 lei, lot9?508 lei, lot10?847 lei, lot11?493 lei, lot12?319 lei.Daca operatorul economic nu are 3 ani de la infiintare, media cifrei de afaceri globala va fi raportata la data infiintarii sau data la care operatorul economic si-a inceput activ.comerciala(conf. art.185 al.(1) lit.c din OUG 34/2006 actualizata).In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posib.de a prezenta doc.solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra sit.ec. si financiara si prin prezentarea altor doc.pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura mas.in care acestea reflecta o imag.fidela a sit.ec.si fin.a a ofertantului conf. art.185 al.(2)din OUG 34 act.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Experienta similara ? cel putinunul sau maxim trei contracte de prestari servicii, care sa confirme prestarea de servicii similare duse la bun sfarsit, cu o valoare cel putin egala cu valoarea estimata a fiecarui lot (valorile estimate pe lot sunt precizate in Anexa B - Informatii privind loturile., Cel putin o recomandare din partea beneficiarilor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual intentia sa o subcontracteze (daca este cazul) Ofertantul declarat castigator, are obligatia ca la semnarea contractului sa prezinte contractele de subcontractare deja semnate, in aceleasi conditii in care semneaza si el contractul de servicii. Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 sau alte probe/dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii pentru categoria de servicii care sunt ofertate, in termen de valabilitate., Certificat ISO 14001:2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi, in termen de valabilitate. Operatorii economici pot obtine informatii suplimentare privind reglementarile referitoare la protectia mediului de la Agentiile pentru protectia mediului, Sistemele de Gospodarire a Apelor sau Directiile de Ape, sau de la Comisariatele Garzii de Mediu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin accesare SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer