Achizitie publica - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical.
Detaliu pentru invitatia numarul 327150
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327150/17.05.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si deintretinere a echipamentului medical.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE URGENTA AL MAI "PROF. DR. DIMITRIE GEROTA"BUCURESTICod fiscal: 4283767, Adresa: Str. Vasile Vasilievici Stroescu , nr. 29-31, sector 2, Bucuresti, Telefon: 2523334, 2522692, Fax: 2522829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vasile Vasilievici Stroescu , nr. 29-31, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021373, telefon: +40 2523334/+40 2522692, fax: +40 2522829, persoana de contact: ELENA CRISTACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL DE URGENTA AL M.A.I. ''PROF.DR.DIMITRIE GEROTA''-Str. Vasile Vasilievici Stroescu, 29-31, sector 2, Bucuresti, tel.+40/212523334; fax. +40/212522829;e-mail [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si deintretinere a echipamentului medical.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si deintretinere a echipamentelor medicale.
II.1.6) CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 768 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea contractanta solicita garantie de participare (Formular nr.1 din sectiunea formulare)in cuantum de 1%, astfel: 1297, 68 lei. Garantia va fi prezentata prin: 1.instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original; 2.instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original, asa cum rezulta din prevederile art.90 din HG 925/2006; 3.ordin de plata cu semnatura si stampila in contul RO17TREZ7025005XXX007106; 4.prin depunerea, in original, la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Garantia de participare va avea perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Nota: ofertele care nu sunt insotite la data deschiderii lor de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. In cazul IMM-urilor, odata cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie printr-o declaratie pe propria raspundere conform anexei nr.1 la Legea 346/2004. Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul, perioada de valabilitate si atasata pe plicul exterior al ofertei, atrage descalificarea ofertantului. Suma ce se va retine in conditiile prevazute la art.278^1 din OUG 34/2006 este de 1297.68 lei.
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie(Formular nr.2 din sectiunea formulare) se face conform art.90 din H.G. nr.925/2006. Garantia va fi prezentata prin: 1.instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara; 2.instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; 3.ordin de plata cu semnatura si stampila in contul RO17TREZ7025005XXX007106;Se vor avea in vedere prevederile art.90 alin.(1) din H.G. nr.925/2006 In cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. NOTA: In cazul IMM-urilor, o data cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie, printr-o declaratie pe propria raspundere conform anexei nr.1 la Legea 346/2004. Restituirea garantiei de buna executie se va realiza prin una din modalitatile prevazute la art. 92 alin. 4 din HG nr. 925/2006 daca nu se ridica pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180;(Formular nr.3 din sectiunea formulare)2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;(Formular nr.4 din sectiunea formulare)3.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1;(Formular nr.5 din sectiunea formulare)4.Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuire sunt: Director General Badescu Doru, Director General Adjunct Economico-Administrativ Pislaru Doru, Sef Departament Logistica Dragomir Ionut, Jurist Ruse Codruta, Contabil-sef Stan Adriana, Birou Tehnic Mirsu Ana, Birou Achizitii Publice Cristache Elena.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.(Formular nr.6 din sectiunea formulare).6.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?cu semnatura si stampila ofertantului, in termen legal de valabilitate. 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii; in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, emis cu maxim 30 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor.2.Avizul de functionare pentru activitati de reparare, verificare si punere in functiune a dispozitivelor medicale, emis de Ministerul Sanatatii(copie certificata cu semnatura si stampila).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie pentru asigurarea activitatilor de service pentru Romania ? emisa de producatorul echipamentelor.( copie certificata cu semnatura si stampila)., Prestatorul va avea minim 2 ingineri de service angajati sau in relatii contractuale si cu o experienta de minim 1 an in astfel de servicii. Ofertantul trebuie sa detina un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conform cerintelor din standardul ISO 9001:2008, Sisteme de management al calitatii pentru servicii de instalare, punere in functiune si service, eliberate de organisme de specialitate acreditate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct, gratuit si nerestrictionat de pe site-ul www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 09:06