Achizitie publica - Servicii de reparare si de intretinere
Detaliu pentru invitatia numarul 356104
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356104/27.11.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Medicina Legala Mina MinoviciCod fiscal: 4420554, Adresa: Calea Vitan nr 9, sect 4 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021/3321217 int 167, Fax: 0314058039
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Vitan Barzesti nr 9, sect 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 042122, telefon: +40 213321217/167, fax: +40 314058039, persoana de contact: Gheorghe Florentina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul National de Medicina Legala "Mina Minovici"Sos.Vitan Barzesti nr.9, sector 4, Bucuresti, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de administrare de imobile si servicii de reparare si de intretinere
II.1.6) CPV: 50710000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor electrice si mecanice de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 980 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 2% din valoarea estimata, respectiv 4039, 60 lei.Perioada de valabil: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.G.P.se va constitui in lei sau alta valuta la cursul BNR de la data publicarii I.P.A.C.va retine contestatorului din G.P.in raport cu dispoz.art.2781 din OUG nr.34/2006 cu modif.si complet.ulterioare. Aceasta retinere va opera si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie conf.art.2781 alin(2)din OUG nr.34/2006 cu modif.si complet.ulterioare.In masura in care, instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, A.C.are obligatia de a returna contestatorului suma retinuta, in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntatii deciziei instantei de judecata.Modalit.de constituire a G.P. vor fi conforme cu art.86 alin(1)din HG 925/2006, respectiv: 1.Virament bancar, Scrisoare de garantie bancara, sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire; 2.Prin depunerea sumei in numerar la casieria A.C., daca aceasta este redusa ca valoare;3.O.P.cu conditia confir.acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Dovada constituirii G.P.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Contul INML?Mina Minovici? este RO41TREZ7045005XXX000148 deschis la TREZ.SECT.4, cod fiscal 4420554.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia privind incadrarea in categoria IMM(Formularul nr.10)prezentat in sectiunea ?Formulare?.Restituirea G.P.se va face conform dispoz.art.88 din HG nr.925/2006, cu modif. ulterioare.A.C.are dreptul de a retine G.P.in conf.cu dispoz.art.87 din HG nr. 925/2006, cu modif.ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract;2. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu dispozitiile art.90 alin.(3) din H.G. nr.925/2006.Garantia de buna executie se va restitui de catre autoritatea contractanta in conformitate cu dispozitiile art. 92 din H.G. nr. 925/19.07.2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din O.U.G. nr.34/2006, completata in conformitate cu modelul (Formularul nr.1) prezentat in sectiunea ?Formulare?- in original;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, completata in conformitate cu modelul (Formularul nr.2) prezentat in sectiunea ?Formulare?- in original;3. Certificat de participare cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul nr.3) prezentat in sectiunea ?Formulare?- in original;4. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006, completata in conformitate cu modelul (Formularul nr.4) prezentat in sectiunea ?Formulare? - in original; Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Prof.univ.dr.Dan Dermengiu ? Director General; Prof.univ.dr.Cristian Curca ? Director Medical Adjunct; Expert IA Silvia Bucur ? Director Economic; Gheorghe Florentina ? Biroul Achizitii Publice.5. Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului);6. Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa reiasa situatia ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului);Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului National sau Teritorial, din care sa rezulte ca: obiectul contractului are corespondent in domeniul de activitate autorizat al ofertantului. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului competent trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la data de 31.12.2012 vizat si inregistrat la organele competente, Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Tabel cu personalul, care va contine informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiariPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2013 13:13