Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor


Detaliu pentru invitatia numarul 321534
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AUTORITATEA NATIONALA PENTRU REGLEMENTAREA SI MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PUBLICE
Numar invitatie: 321534/07.03.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA NATIONALA PENTRU REGLEMENTAREA SI MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PUBLICECod fiscal: 18125074, Adresa: DINICU GOLESCU 38 SECT1, Bucuresti, Telefon: 3118090, Fax: 3118095
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DINICU GOLESCU 38 SECT1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 3118090, fax: +40 3118095, persoana de contact: ANTON BUDICI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DINICU GOLESCU 38 SECT1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 3118090, fax: +40 3118095, CAMERA 51, ETAJ 4
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii service auto pentru autoturismele evidentiate in specificatia tehnica.( intretinere, revizii, reparatii, tinichigerie si vopsitorie auto, demontare/montare, echilibrare si vulcanizare anvelope auto, verificare aer conditionat si reumplerea lui)
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 375, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 7.400 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO41TREZ7015005XXX006154 deschis la Trezoreria Sector 1.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 7Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent de servicii, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Certificatul de participare la licitatii cu oferta independent;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 1din OUG nr. 34/2006 se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul/tertii sustinator/sustinatori;Persoanelecu functie de decizie din cadrul A.N.R.M.A.P.: - Presedinte: Cristina Traila- Vicepresedinte: Bianka Szenczi- Secretar General: Eugen Cojoaca- Director Cabinet Presedinte : Bogdan Ciubuc- Director: Ioana Teodorescu- Director general: Radu Antonescu- Director : Cicerone Stan- Director general: Corneliu Burada- Director general DGRE: Octavian Constantinescu- Director DE ex-ante: Alexandra Mihai- Director Directia economica, administrativa si achizitii publice: Roxana Grecu- Director Jenica Ioan- Director Raluca Martian- Director Bogdan Dobrin- Sef serviciu Evaluare ex-ante: Liana Manea- Sef serviciu administrativ: Anton Budici- Sef serviciu juridic: Cristina Cotiga- Sef serviciu Serv. Reglementare : Eduard Badea- Sef serviciu Dorel Selaru- Sef serviciu Cristina Spoiala- Sef serviciu Aurelia MogosiuMembrii comisiei de evaluare : Burada Corneliu, Badea Eduard, Budici Anton.Membru supleant: Balan Bogdan Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalPersoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Autorizatie tehnica emisa de RAR, -RNTR 9, clasa I, clasa a II a si clasa a IV a de autorizare;Autorizatie tehnica emisa de RAR, -RNTR 9, clasa I, clasa a II a si clasa a IV a de autorizare, pentru autoturismele prevazute in Caietul de sarcini(Ordinul nr.2131/2005 al Ministerului Transportului si Infrastructurii, cu modificarile si completarile ulterioare) valabila la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalape ultimii trei ani de cel putin 30.000 lei fara TVA;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta cel putin un contract/proces verbal de receptie (sau parti relevante din contract), din care sarezulte cain ultimii 3 ani, a prestat serviciisimilare cu cele supuse achizitiei cu valoare de cel putin 24.000 lei, fara TVA
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Valoarea ofertei= Valoare servicii+Valoare piesea) pentru cea mai scazuta valoare a ofertei financiare se acorda punctajul maxim, respectiv 90 puncte; b) pentru alte valori ale ofertei financiare decat cea prevazuta la litera a), punctajul se acorda astfel: Pn = [valoarea oferta minima / valoarea oferta financiara (n)] x 90; A se vedea detalii in sectiunea VI.3 Alte Informatii si Caietul de Sarcini.
Perioada de garantie a serviciilor prestate
10
Descriere: Punctajul pt factorul de evaluare Perioada de garantie a serviciilor prestate se acorda astfel: a)pentru perioada de garantie cea mai mare acordata serviciilor prestate (Gs maxima) se acorda 10 puncte b) pentru perioada de garantie acordata serviciilor prestate alta decat la lit a), punctajul se acorda astfel: Gs = [( Gsn-3 ) / ( Gs maxima?3 )] x 10; A se vedea detalii in sectiunea VI.3 Alte Informatii si in Caietul de Sarcini.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2012 18:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer