Achizitie publica - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor
Detaliu pentru invitatia numarul 324861
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324861/23.04.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din OradeaCod fiscal: 4287939, Adresa: str. Universitatii nr.1, Oradea, Oradea, Telefon: 0259/408465, Fax: 0259/408465
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Oradea, Registratura, STR. UNIVERSITATII nr. 1, loc. ORADEA, jud. Bihor, cod postal: 410087, persoana de contact: RADU BOGDAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Oradea, Biroul Transport, str. Universitatii nr. 1, loc. Oradea, Jud. Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 21
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1 Achizitie Servicii de reparare si de intretinere a automobilelorLOT 2 Achizitie Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de part.: Pt.LOT 1:2500 RON, Pt.LOT 2:1100 RON Perioada de valab.a gar.de part.trebuie sa acopere per.de valab.a ofertei, resp.60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor; In cazul extinderii per.de valab. a ofertei, per.de valab.a gar.de part.va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire: - Gar.de part.se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt.perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Pe gar.de part.se vor specifica denumirea loturilor pt.care s-a constituit gar.de part.In cazul in care pers.juridice opteaza pt.constituirea gar.de part.prin virament bancar suma se va vira in contul: RO92TREZ0765005XXX000142 deschis la Trez.Oradea.In cazul in care gar.de part.se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din sectiunea Formulare si modele(Formularul 11) - Ordin de plata(vizat de banca) in contul RO92TREZ0765005XXX000142 deschis la Trez.Oradea; sau - Numerar depus la casieria centrala a institutiei(program de lucru cu publicul: 13.00 ? 15.00); Dovada constituirii gar.de part.se va prezenta in limba romana.Neconstituirea gar.de part.pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea gar.de part.se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Pt.operatorii economici incadrati conform legii in categ.IMM, gar.de part.va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus se va utiliza modelul din sectiunea Formulare si modele In conformitate cu OUG 34/2006 art.278¹in cazul in care este depusa contestatie, in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar.de part.in raport cu valoarea estimata a contractului 1% din acesta valoare.
Garantie de buna executie
Gar.de buna executie a contractului se constituie de catre prestator in scopul asigurarii aut.contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Prestatorul are obligatia de a constitui gar.de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara, formularul este disponibil la sect.Formulare si modele sau de o soc.de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de max.5 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Cuantumul gar.de buna executie a contractului repr.5% din pretul fiecarui contract subsecvent fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra gar. de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizroul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Executarea contractului incepe dupa constituirea gar.de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea( Formular 1)Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 Declaratie pe proprie raspundere(Formular 2 )Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele/candidaturile.Nota: -Documentul se va prezenta in oricare din formele: In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul- Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul3. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Declaratie pe proprie raspundere Formular 3In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 : (Formular 4)- Declaratie pe proprie raspunderein conformitate cu prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 - Declaratie pe proprie raspundere ca Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69¹ lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Declaratia se va prezenta si de catre tertul sustinator, dupa caz.1. Membri comisiei de evaluare oferte: - Radu Bogdan - presedinte in comisia de evaluare, Virgil Neagu - membru in comisia de evaluare, Mircea Ghergheles - membru in comisia de evaluare, Ferenc Viktor ? membru in comisia de evaluare, Sorin Rotoiu ? membru in comisia de evaluare2. Membri de rezerva a comisiei de evaluare oferte Cezar Pontos - membru de rezerva in comisia de evaluare, Svetozar Garai ? membru de rezerva in comisia de evaluare3. Persoane imputernicite din partea Universitatii din Oradea pentru semnarea contractului de furnizare: RECTOR - Prof.univ.dr.ing. Cornel Antal, DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV - Prof.univ.dr.ing. Mircea Gordan, DIRECTOR ECONOMICEc. Crina Maria Gherlea, Avizat Juridic-Jr. Anca BulmaciNta: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Nota: -Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pt.LOT 1 Se solicita o lista a prest.de serv. in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie sau cel mult 3 documente/contracte/procese verbale de receptie care cumulate vor confirma lista prest.de serv.similare in valoare de minim: 125000lei.Pt.LOT 2 Se solicita o lista a furnizarilor de produse in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie sau cel mult 3 documente/contracte/procese verbale de receptie care cumulate vor confirma lista furnizarilor de produsesimilare in valoare de minim 60000 lei.Valorile vor fi exprimate lei, daca este cazul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv., Pt.LOT 1: Declaratie referitoare la dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului?Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 15:35