Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor


Detaliu pentru invitatia numarul 327983
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRUL CULTURAL BUCOVINA
Numar invitatie: 327983/28.05.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL CULTURAL BUCOVINACod fiscal: 25345587, Adresa: str. I.Voda Viteazul, nr.5, Suceava, Suceava, Telefon: 0230531280, Fax: 0230531280
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Universitatii, nr.48, , Suceava, Romania, cod postal: 720228, telefon: +40 0230551372, fax: +40 0230551372
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Universitatii, nr.48, , Suceava, Romania, cod postal: 720228, telefon: +40 0230551372, fax: +40 0230551372
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii: service de reparare si de intretinere a autovehicolelor evidentiate in specificatia tehnica (intretinere, revizii, reparatii, tinichigerie si si vopsitorie auto, demontare/montare, echilibrare si vulcanizare auto, verificare instalatie aer conditionat si reumplerea ei, spalare si cosmetizare, etc)
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 1.800 RON.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garan?iei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garan?iei de participare: Garan?ia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documenta?ia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garan?iei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO41TREZ5915006XXX005649, deschis la Trezoreria Suceava.In cazul in care garan?ia de participare se va constitui prin scrisoare de garan?ie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 7Neconstituirea garan?iei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea garan?iei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Pentru operatorii economici incadra?i conform legii in categoria IMM, garan?ia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent de servicii, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificatul de participare la licitatii cu oferta independent;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul/tertii sustinator/sustinatori;
- Manager: Sever Paraschiv Dumitrache;
- Contabil sef: Ramona Medeleanu;
- Serviciu organizare, salarizare, resurse umane: Elena Badaluta;
- Responsabil achizitii publice: Carmen Chirap Persoane juridice romane: Certificat de inregistrare eliberat de Of. Registrului Comertului, in original, sau copie, sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?; Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Ministerul Justitiei-Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului. Persoane juridice/fizice straine.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, originalul sau copia legalizata a certificatului constatator.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Autorizatie tehnica emisa de RAR, -RNTR 9, clasa I, clasa a II a si clasa a IV a de autorizare, pentru autovehicolele prevazute in Caietul de sarcini(Ordinul nr.2131/2005 al Ministerului Transportului si Infrastructurii, cu modificarile si completarile ulterioare) valabila la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalape ultimii trei ani de cel putin 8.000 lei fara TVA( Completarea Formularului nr.5).Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conformlegii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta cel putin un contract/proces verbal de receptie (sau parti relevante din contract), din care sarezulte cain ultimii 3 ani, a prestat servicii similare cu cele supuse achizitiei cu valoare de cel putin 7.400 lei, fara TVA.Se vor completa Fisa/fise de informatii privind experienta similara conform Formular 6Valorile vor fi exprimate in lei, daca este cazul la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii.Cerinta mimima: prestatorul sa fie certificat ISO 9001 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare.Se va completa o declaratie privind resursele si echipamentele tehnice disponibile pentru indeplinirea contractului.Se va completa o declaratie pe propria raspunderecare va contine informatii privind numarul mediu de angajati in ultimile 12 luni, asigurarea cu personal de specialitate precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in reofertare
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Valoarea ofertei= Valoare servicii+Valoare piesea) pentru cea mai scazuta valoare a ofertei financiare se acorda punctajul maxim, respectiv 90 puncte; b) pentru alte valori ale ofertei financiare decat cea prevazuta la litera a), punctajul se acorda astfel: Pn = [valoarea oferta minima / valoarea oferta financiara (n)] x 90; A se vedea detalii in sectiunea
Perioada de garantie a serviciilor prestate
10
Descriere: Punctajul pt.factorul de evaluare Perioada de garantie a serviciilor prestate se acorda astfel: a) pentru perioada de garantie cea mai mare acordate serviciilor prestate (Gs maxima) se acorda 10 puncte; b)pentru perioada de garantie acordata serviciilor prestate alta decat la lit.a) punctajul se acorda astfel: Gs = (Gsn-3)/ (Gs max.-3) x 10; A se vedea detalii in sectiunea VI.3, Alte informatii si in Caietul de sarcini. Of.care cuprinde o perioada a garantiei mai mica de 3 luni va fi declarata neconforma, iar of. ce vor prezenta perioada de garantie mai mare de 24 luni nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer