Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor


Detaliu pentru invitatia numarul 333152
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 333152/06.08.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Energeticianului nr. 25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253371922, persoana de contact: Registratura unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Suc. Electrocentrale Rovinari, str. Energeticianului nr. 25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor? cuprinde repararea, intretinerea si reviziaa urmatoarelor automobile: - LOT 1: - Volkswagen Transporter GJ - 06 - TSR- Volkswagen Transporter GJ - 08 - TSR- Volkswagen Transporter GJ - 10 - TSR- Volkswagen Passat GJ - 20 - UWB- Volkswagen Touareg GJ - 93 - CNO-LOT 2: - Hyundai Santa Fe GJ - 12 - TSR- Peugeot Partner GJ - 11 - TSR- Peugeot Boxer GJ - 16 - TSR- Ford Ranger XLT GJ - 17 - TSR- Renault Megane GJ - 06 - CER- Dacia Logan GJ - 05 - CER- Daewoo Cielo GJ - 04 - CER- Dacia 1304 GJ - 60 - CTEconform normelor impuse de legislatia rutiera in vigoare.Prestatorul va asigura efectuarea de interventii, ce au drept scop repararea autoturismelor si inlocuirea pieselor necesare (achizitionate si garantate de catre ofertant), in cazul defectiunilor sesizate de achizitor, in maxim 1 zi lucratoare de la primirea sesizarii, plus transportul autovehiculului de la sediul achizitorului sau locul defectarii acestuia la atelierul propriu de reparare, costurile de transport fiind incluse in pretul serviciului.Mentinerea autoturismelor intr-o stare buna de functionare prin operatiuni de revizie conform termenelor legislative in vigoare.
II.1.6) CPV: 50112100-4 - Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 1.650, 00 lei, cu valabilitate minim 90 zilecalendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Defalcare pe loturi in Anexa B.Modul de constituire a garantiei pentru participare conform HG 925/2006 in vigoare, art.86, prin virament sau instrument de garantie bancara. Deasemenea garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieriaSUCURSALA ELECTROCENTRALE Rovinari, de numerar pe baza de chitanta fiscala, a unui ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta. In cazul constituirii prin instrument de garantare ofertantul va solicita bancii sausocietatii de asigurari emitente a insera in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006 . (formular GB). Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006( valabil pentru Lot 1, Lotul II nu intra sub incidenta art. 33 , alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006). Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de Buna Executie = 5 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a GBE, conform HG 925/2006 in vigoare, art.90 si Ordinul 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui conform H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completare Formular 12E (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 12D se va completa si decatre subcontractant/asociat (inclusiv pentru tertul sustinator)Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -Director SE Rovinari ?Ing. Ciurel Laurentiu-Director Economic ? Ec. Scurtu Maria-Director Achizitii ? Ing. Chirca Delia-Persoanele care semneaza/aproba documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de achizitie -Ing. Ghebaur Ciprian, Ing. Gheorghe Ion, Ing. Surdu Ion, Ing Bujor Cristina, Ec. Angheloiu Radu, Ing. Ciurel Nicoleta, Ing. Teiu Sorin, Cons. jr. Pupazan Adela si Ec Valceanu Mirela.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completare Formular A (inclusiv pentru tertul sustinator)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare completare Formular B (inclusiv pentru tertul sustinator va face referire doar la literele a), c1 ) si d))Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plataSe vor prezenta ca documente edificatoare: 1. Pentru Persoane Juridice Romanea) Certificat de Atestare Fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si a pensiei suplimentare, emis de Directia Generala a Finantelor publice (pentru persoane fizice/juridice romane), in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ;b) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, eliberate de Primaria in raza careia se afla sediul societatii, in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.2. Pentru Persoane Juridice StraineDeclaratie pe propria raspundere, pentru persoanele juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele mentionate anterior.Prin certificatele mentionate la punctele a) si b) ofertantul trebuie sa faca dovadaca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note :1. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romana2. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie ?conforma cu originalul?, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executia de lucrari solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in copie conform cu originalul2. Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. ( daca este cazul)Documentele vor fi prezentate in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Autorizatii necesare pentru prestarea serviciuluiPrezentare Autorizatie de reparare emise de RAR pentru toate tipurile de autovehicule care fac obiectul achizitiei , valabila la data limita de depunere a ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie minim de: - Lot 1- 100.000 lei;
- Lot 2 -60.000 lei .Se vor prezenta situatiile financiare incheiate in ultimii trei ani, vizate si inregistrate conform reglementarilor in vigoare ale Ministerului Finantelor.Nota: Pentru echivalenta se vor utiliza urmatoarele cursuri medii comunicate de BNR, pentru fiecare an, respectiv: 2009:1 euro = 4, 2372 lei, 2010:1 euro = 4, 2099 lei, 2011:1 euro = 4, 2379 leiIn acest sens se vor prezenta bilanturi contabile / extrase de bilant / rapoarte de audit / rapoarte ale cenzorilor. ? Declaratii / scrisori bancare ? acestea vor contine informatii despre bonitatea financiara a operatorului economic- date de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatori ai performantei financiare, experienta de lucru cu clientul, etc Pentru calcul se va lua cursul leu/valuta, comunicat de BNR din ultima zi bancara a fiecarui an., Se va prezenta Situatia financiara la 31.12.2011.Conversia leu/valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Formular nr. 4Informatii privind experienta similara: Prezentarea unui document (contract/proces verbal de receptie) in valoare de minim: - Lot 1 -60.000 lei;
- Lot 2 -35.000 lei;in care s-a confirmat achizitionarea de servicii similare, prestate de ofertant in ultimii 3 ani.1 (una) recomandare sau document constatator din partea achizitorului pentru serviciul respectiv, aceasta solicitare fiind necesara pentru certificarea ofertantului ca poate presta un serviciu de acest fel si protejeaza autoritatea contractanta de incredintarea contractului de servicii unui operator economic fara experienta care sa nu poata presta serviciul ce ar duce la costuri suplimentare si decalarea termenelor de prestare, fapt ce autoritatea contractanta nu poate sa il permita;Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, pentru fiecare an., 2. Formular FOfertantul va prezenta o declaratie referitoare la personalul tehnic de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut, in vederea prestarii serviciului, inclusiv pentru partea de implicare a subcontractantului(lor). Declaratia trebuie sa precizeze si date referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si la cadrele de conducere in ultimii 3 ani, precum si precizarea numaruluipersonalului de executie pe care il va utiliza in vederea prestarii serviciului. Pentru fiecarespecialist tehnic mentionat in lista, se vor prezenta urmatoarele: - Curriculum vitae- Actul de studii (diploma studii superioare/medii)- Dovada calificarii / atestarii / autorizarii pentru specializarea respectiva.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii, personalul de conducere si personalul de executie. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca pentru prestarea serviciului dispune de personal calificat., 3. Formular EInformatii privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiile, inclusiv pentru partea de implicare a subcontractantului(lor).Ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca, pentru prestarea serviciului si asigurarea suportului tehnic si calitativ, dispune de dotatii / echipamente / autorizari., 4.Formular ASIn cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale 1. CertificareaSistemului calitatiiin conformitate cu standardul SR EN ISO editia 9001/2008, sau echivalent.Se vor prezenta document(ele) emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate din sfera domeniului activitatilor aferente obiectului contractului, 2. CertificareaSistemului de management de mediu in conformitate cu standardul SR EN ISO editia 14001/2005, sau echivalent.Se vor prezenta document(ele) emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de mediu, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se gaseste in SEAP, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer