Achizitie publica - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor apartinand parcului auto al D.G.P.M.B.
Detaliu pentru invitatia numarul 337132
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 337132/09.10.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor apartinand parcului auto al D.G.P.M.B.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Politie a Municipiului BucurestiCod fiscal: 4221160, Adresa: Calea Victoriei nr. 19, Bucuresti, Telefon: 021/3131200, Fax: 021/3136161
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti, Calea Victoriei, nr. 19, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: :030023, fax: +40 213136161, Serviciul de Logistica - Biroul Achizitii; telefon +40 213112021 interior 23292, 23233
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DGPMB, Calea Victoriei, nr. 19, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: :030023, fax: +40 213136161, Serviciul de Logistica - Biroul Achizitii, telefon +40 213112021 interior 23292, 23233
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor apartinand parcului auto al D.G.P.M.B.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor apartinand parcului auto al D.G.P.M.B., in conditiile respectarii in totalitate a cerintelor din Documentatia de artibuire.Estimarea valorii totale a achizitiilor pentru intreaga durata a acordului-cadru (dupa caz; numai in cifre): Valoarea estimata totala fara TVA :500.000, 00Moneda: LEIsauintervalul: intre _____________ si _______________Moneda: ________Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite (daca se cunosc): octombrie 2012 ? martie 2013.Lotul 1 - Servicii de reparare si de intretinere a autospecialelor marca Dacia (Logan si Solenza)- estimari ale cantitatilor minime si maxime care vor face obiectul: ? acordului cadru : minim 6 ore ? maxim 5.000 ore.? unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru : minim 6 ore ? maxim 5.000 ore.Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre) :350.000, 00Moneda: LEILotul 2 - Servicii de reparare si de intretinere a autospecialelor marca Volkswagen ( Transporter, Passat, Vento)- estimari ale cantitatilor minime si maxime care vor face obiectul: ? acordului cadru : minim 6 ore ? maxim 500 ore.? unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru : minim 6 ore ? maxim 500 ore.Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre) :50.000Moneda: LEIlotul 3 - Servicii de reparare si de intretinere a autospecialelor marca Ford Transit- estimari ale cantitatilor minime si maxime care vor face obiectul: ? acordului cadru : minim 6 ore ? maxim 500 ore.? unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru : minim 6 ore ? maxim 500 ore.Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre) :50.000Moneda: LEIlotul 4 - Servicii de reparare si de intretinere a autospecialelor marca Mercedes ( Vito si Sprinter)- estimari ale cantitatilor minime si maxime care vor face obiectul: ? acordului cadru : minim 6 ore ? maxim 500 ore.? unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru : minim 6 ore ? maxim 500 ore.Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre) :50.000Moneda: LEI
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul 1 - Servicii de reparare si intretinere a autospecialelor Dacia ( Logan si Solenza) ? 7.000, 00 LEILotul 2 - Servicii de reparare si intretinere a autospecialelor Volkswage ( Transporter, Passat, Vento) ? 1.000, 00 LEILotul 3 - Servicii de reparare si intretinere a autospecialelor Ford Transit ? 1.000, 00 LEI;Lotul 4 - Servicii de reparare si intretinere a autospecialelor Mercedes ( Vito si Sprinter)? 1.000, 00 LEICuantumurile garantiilor vor fi evidentiate distinct pentru fiecare lot in parte.Perioada de valabilitate a garantiilor de participare : cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.?Modul de constituire: potrivit art. 86, alin. 1 din H.G.R. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta- model formularul P.?Potrivit art. 16 din Legea nr.346/2004 IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.?In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, in momentul prezentarii garantiei de participare, acestia voratasa si Declaratia tip prevazuta in Anexa nr. 1 din Ordonanta de Guvern nr.27/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei 10 % din valoarea fiecarui contract subsecvent fara T.V.A.Modul de constituire potrivit art.90, alin.(1)?(3)din H.G.R.925/2006printr-un instrument de garantare emis de societate bancara/de o societate de asigurari, care se prezinta in original-model formularul nr. W.Ofertantii din categ IMM, in momentul prezentarii garantiei de participare, acestia voratasa si Declaratia tip prevazuta in Anexa nr. 1 din Ordonanta de Guvern nr.27/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Formularul A?Declaratie privind eligibilitatea - situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2. Formularul B ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3. Formularul C?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314 /2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta4. Formularul D?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare .Toate formularelecompletate de operatorul economicvor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formulare solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a, lit.c1, si lit. d din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr.34/2006 se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.Certificatul trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatul trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS). Certificatul trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru a dovedii indeplinirea conditiilor solicitate la punctele 5, 6 si 7 se potprezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele solicitate la punctele 5, 6 si 7 sunt acceptate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana;Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.OBSERVATII: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea acordurilor ? cadru .Daca din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil si/sau are datorii acesta va fi exclus de la procedura, cu exceptia cazului in care : - datoriile inregistrate sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor; sau- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform prevederilor legale.Persoanele cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Conducerea unitatii : Director General ? Cornel Ciocoiu, Adjunct al Directorului General ? Nelu Lupu, Contabil sef ? Laurentiu Ararau, Sef Serviciu Logistica ? Octavian Balan, Comisia de evaluare : Cirstea Adrian, Jingan Eduard, Constantin Andreea, Mihai Dorina, Gogioiu Constantin. ?Pentru persoanele juridice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate / administratori, precum si faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate furnizarea de produse din categoria celor care fac obiectul achizitiei .- Autorizatia de functionare, conform prevederilor Ordinului Ministerului Transporturilor, privind atestarea agentilor economici ce presteaza activitati de reparatii auto-publicat in Monitorul Oficial nr. 348/1997.?Pentru persoanele fizice/juridice straine: - Documente edificatoare prin care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica /juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.?Pentru persoanele fizice romane: - Autorizatie de functionare.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana;Documentele solicitate in cadrul acestei sectiunisunt acceptate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc dupa incheierea fazei finale de licitatie electronica va a prezenta obligatoriu autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele prestari de servicii efectuate in ultimii 3 an, continand valori, perioade de prestare si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Formularul U ? Lista principalelor prestari de servicii., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Formularul T ? Declaratie efective medii., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;Formularul Z ? Lista referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Prestatorul trebuie sa detina ateliere de reparatii pe raza municipuului Bucuresti-declaratie privind atelierele de reparatii situatepe raza municipiului Bucuresti., Informatii privind subcontractantii ? daca este cazulFormularul 5 Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze si datele de identificare ale subcontractantior propusi.In acest sens se va intocmi o lista in care se va preciza partea din contract care se intentioneaza a se subcontracta., Declaratie privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii. Standarde de asigurare a calitatii.Sistemul de asigurare a calitatii Certificat de management integrat ISO-9001/2008 sau echivalent, cu domeniul de aplicare intretinere si reparatii auto.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 15:06