Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor, inclusiv piese de schimb si consumabile


Detaliu pentru invitatia numarul 344062
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
Numar invitatie: 344062/20.03.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor, inclusiv piese de schimb si consumabile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTIICod fiscal: 14234699, Adresa: str.Apolodor nr.17 Sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213181700 / 0213181717, Fax: +40 213181717
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, www.e-licitatie.ro.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor, inclusiv piese de schimb si consumabile
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de servicii de reparatii si intretinere, inclusiv piese si consumabile, pentru un numar de 212 autovehicule din parcul auto al ISC marca: Dacia, Land Rover, Peugeot, Mitsubishi, Hyundai, Volkswagen si Skoda.Valoarea estimata minima a intervalului, respectiv 122.174 lei reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea estimata maxima, respectiv 190.579 reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, conform prevederilor art.6 din HG nr.925/2006.Optiuni: Val.estim.min.=val.ctr.pana la 31.12.2013, iar val.estim.max.=val.ctr.inclus.suplim.pe 4 luni 2014
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 174 - 190, 579 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.300 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv, cu posibilitate de prelungire la solicitarea I.S.C.Modalitate de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art.86, alin.(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru garantia de participare bancara in favoarea autoritatii contractante se recomanda utilizarea Formularului nr. 11 din Sectiunea IV.Pentru operatorii care constituie garan?ia de participare in euro/alta valuta, data de referin?a la care se face echivalen?a leu/alta valuta este data publicarii invita?iei de participare in SEAP. Se va lua in calcul cursul BNR.Dovada constituirii garantiei de participare: - Ofertantii au obligatia de a posta in SEAP (scanat) documentul privind constituirea garantiei de participare pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, precum si in original la sediul autoritatii contractante din str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti_Biroul Achizitii Publice, etj.5, camera 18, in programul normal de lucru al personalului I.S.C. pana la data limita de depunere a ofertelor;Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 87 alin(1) din H.G.nr.925/2006 precum si art.278 1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5%.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Conform prevederilor art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006, in oricare din formele prevazute la art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularulnr. 2 din Sectiunea IV, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, declaratia va fi depusa de toti membriiAcesta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea IV privind prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, declaratia va fi depusa de toti membrii asocieriiDeclaratia privind prevederile art. 181 lit.a), c)1 si d) din O.U.G. 34/2006, in original, va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente), astfel: Pentru persoane juridice romane: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din Sectiunea IV privind prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, in original. Daca este cazul, declaratia va fi depusa atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: - dl. Petru Cost ? Inspector General;
- dl. Ionut Cotarcea ? Inspector General Adjunct;
- dl. Marian Bucur ? Secretar General;
- dl. Adrian Morariu ? Director Directia Economica, Achizitii Publice si Administrativa;
- dl. Ioan-Sorin Malinescu ? Director Directia Juridica si Resurse Umane;
- dna. Elena Ionescu ? Sef Biroul Achizitii Publice;
- Corina-Nicoleta Serban ? expert Biroul Achizitii Publice;
- Florina-Carmen Dobrescu ? expert Biroul Achizitii Publice.- Emil Grigore ? Sef Serviciul Gestiune Parc Auto si Administrativ- Ciprian Creanga ? ?ef Birou Parc Auto- Viorica Oprea ? expert Parc AutoTotodata, se recomanda consultatea site-uluiwww.isc-web.ro in vederea obtinerii de informatii suplimentare privind structura organizatorica si organigrama institiei.Calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formular nr. 5 din Sectiunea IV, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)completat in conformitate cu Formularul nr. 16 din Sectiunea IV, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va semna documentul mentionat mai sus. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: 1. Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competente in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte: - adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC), numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori.- nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de tertul/tertii sustinator/sustinatori.Informa?iile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la dataa limita de depunere a ofertelor.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa prezinte certificarea/autorizarea R.A.R. pentru servicii de inspectie tehnica periodica in conformitate cu reglementarile Ministerului Transporturilor, RNTR-1 - editia in vigoare si servicii de reparatii si intretinere autovehicule.Pentru indeplinirea acestei cerinte se solicita prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind certificarea/autorizarea R.A.R. pentru servicii de inspectie tehnica periodica si servicii de reparatii si intretinere autovehicule.Certificatele/autorizatiile trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din Sectiunea IV, in original. Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu 200.000 lei.Cerinta nr.2Daca este cazul: Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic / grupuluide operatori economici, incheiat in forma autentica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta nr. 2: Experienta similara. In vederea indeplinirii experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada prin prezentarea: a) a cel putin a unui certificat / document / contract / proces-verbal de receptie contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar mentionat in Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, ca a prestat servicii cu obiect similar contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv ?Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor, inclusiv piese de schimb si consumabile?, a caror valoare sa fie de cel putin 120.000 lei.saub) a maxim doua certificate / documente / contracte / procese-verbale de receptie contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar mentionat in Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, ca a prestat servicii cu obiect similar contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv ?Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor, inclusiv piese de schimb si consumabile? a caror valoare cumulata sa fie cel putin 120.000 lei.Cerinta nr.3: Daca este cazul, angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic / grupului de operatori economici, in forma autentica.Cerinta nr. 4: Lista cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa asigure pentru indeplinirea in bune conditii a contractului, cel putin doua persoane care vor fi raspunzatoare de indeplinirea acestuia.Cerinta nr. 5: Pentru persoanele desemnate in Lista cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului, se vor prezenta CV-urile si declaratiile de disponibilitate ale acestora.Cerinta nr. 6: Ofertantul trebuie sa detina cel putin o unitate service (proprie sau a tertilor - subcontractanti, asociati) la nivel local, unde I.S.C. detine structuri administrativ - teritoriale, conform Anexei nr. 2 la caietul de sarcini.Informatii privind subcontractantii1. Daca este cazul: Declaratia cu privire la intentia de a subcontracta (Formular nr. 9 din Sectiunea IV), in original.2. Daca este cazul (in cazul in care se subcontracteaza), se va prezenta Formularul nr. 10 - Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor, completat de liderul Asocierii, in original.3.Daca este cazul: Acord de asociere.4. Daca este cazul: Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului. Standarde de asigurare a calitatii: Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau certificari echivalente, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Este acceptat ?i ofertantul care dovede?te ca raportul de audit a fost finalizat ?i din el reiese ca acesta va primi certificarea.Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o indeplineste.Standarde de protectia mediului: Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management de mediu, respectiv ISO 14001 sauechivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Este acceptat ?i ofertantul care dovede?te ca raportul de audit a fost finalizat ?i din el reiese ca acesta va primi certificarea.Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirmacertificarea sistemului de management de mediu.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o indeplineste.NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii ?criteriilor de calificare si/ sau selectie, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea? ? art. 11 alin (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare in termen de 3 zile lucratoare de la primirea din partea autoritatii contractante a unei solicitari in acest sens.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2013 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer