Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A AUTOSANITARELOR SI A ECHIPAMENTELOR CONEXE SI FURNIZARE PIESE DE SCHIMB


Detaliu pentru invitatia numarul 340311
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul Judetean de Ambulanta Bihor
Numar invitatie: 340311/03.12.2012
Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A AUTOSANITARELOR SI A ECHIPAMENTELOR CONEXE SI FURNIZARE PIESE DE SCHIMB
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Judetean de Ambulanta BihorCod fiscal: 7551740, Adresa: Oradea, str.Snagovului, nr.2, Oradea, Telefon: +40 412128/0359, Fax: +40 259412897
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oradea, str.Snagovului, nr.2, Oradea, Romania, cod postal: 410587, telefon: +40 412128/0359, fax: +40 259412897, persoana de contact: Remus Alexandru Cacuci
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, str.Snagovului, nr.2, jud.Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A AUTOSANITARELOR SI A ECHIPAMENTELOR CONEXE SI FURNIZARE PIESE DE SCHIMB
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A AUTOSANITARELOR SI A ECHIPAMENTELOR CONEXE SI FURNIZARE PIESE DE SCHIMB necesare intretinerii autosanitarelor din dotarea serviciului.Valoarea de 322.600 Leireprezinta valoarea estimata pana la 30 aprilie.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :6450 RON Echivalenta lei/euro se va calcula la cursul BNR din data anterioara datei lim de dep a ofert cu 5 zile- Garantia de part se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G. nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata). Contul de garantii al Serviciul de ambulanta judetean Oradea (autoritatii contractante), cod fiscal 7551740, Cont IBAN garantii RO 34 TREZ 0765 005 XXX 003611deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, cu mentiunea: , , Servicii de reparare si de intretinere a autosanitarelor si a echipamentelor conexe si furnizarePiese de schimb ?.Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile cu incepere de la data limita stabilita pt.depunerea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) , lit.b)O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 7, 5% din valoarea contractului fara TVA.Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data semnarii contractului.In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante conform HG 1045/2011. Pe parcursul indeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite executantului, conform situatiilor de plata aprobate de catre achizitor.Suma initiala care se depune de catre executant in contul astfel deschis este de 1% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratiii privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 , 181 si art 69?1 din OUG nr. 34/2006Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Manager - Dr. Daniela PetrisorDirector Economic ? Ec. Mihaela BarnosOficiul Juridic ? Jr. PatriciaSolomieBirou Financiar ? Ec.Felicia Crainic- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, actual ladata depunerii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).h) administratorul/imputernicitul operatorului economic.- Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Autorizatia de functionare eliberata de Registrul Auto Roman- Certificat de atestare capacitatii profesionaleemis de R.A.R, conf.OG 82/2000, L.222/2003Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata! Sepermite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Datele de identificare si contact ale of. conturile de trez sibanca ce vor fi util pe parcursul procedurii ., - Demonstrarea sit ec si fin, prez conf art. 9 lit. b) din HG 925/2006 actuzalizata si a art. 184 si 185 din OUG 34/2006, a unei cifre de afaceri pe ultimi 3 ani de minim 645.000 lei, bilant contabil pe ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009, sau prezentarea dedocumente edificatoare inregistrate care sa ateste aceasta cifra de afaceri. Cifra de afaceri luata in considerare este cea mentionata in ?contul de profit si pierderi? rubrica 1 - "cifra de afaceri" daca se prezinta bilantul contabil.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Decl priv lista prin serv de rep si intr a autov prestate in ultimii 3 ani (se vor considera ultimii 3 ani pana la data limita de dep a of).- Prest in ultimii 3 ani, si prez unor contrexec si duse la bun sfarsit , cu o val de minim 322.600 lei fara TVA, insotit de copia unor parti relevante ale contrac respectiv, - Avand in vedere natura diversa si multipla a obiectului contractului, experienta similara poate fi indeplinita si prin prezentarea de contracte similare cu obiectul contractului in orice tipuri de combinatii.- O declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii(cf. art. 188, al 2, lit. b din OUG 34//2006)- Autorizatie tehnica in conf.cu prev.OG 82/2000, aprob.prin Legea 222/2003 cu modif. si comp- Informatii (declaratie) referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigur, - Inf (declaratie) priv la studiile, preg prof si calif pers de conducere, precum si ale pers resp pentru indep cont (cf. art. 188, al 2, lit. d, din OUG 34//2006);
- o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani cf. art. 188, al 2, lit.e, din OUG 34//2006- Dovada ca dispune in mod obl de pers pentru exec serv contractate dupa cum urmeaza: -un responsabil tehnic cu inspectia I.T.P- personal calificatpentru exec serv de reparatii a autosanitarelor, - Dovada ca dispune utilaje si echipament tehnice pentru indeplinireacontractului de servicii (cf. art. 188, al 2, lit. g, din OUG 34//2006); declaratie cuprinzand cantit de utilaje si echip tehnice, inclusiv dotarile de care dispune (in dotare proprie, prin inchiriere, contract de comodat etc) pentru indeplinirea obiectului contractului, din care sa reiasa ca detine necesarul minim de utilaje, echipamente si mijloace pe care urmeaza a le utiliza pe toata durata de executiei a serviciilor de reparatii.- Ofertantul trebuie sa aiba urmatoarea dotare tehnica minima: Ateliermecanic dotate cu elevatoare si rampe de vizitareAtelier de tinichigerieAtelier de vopsitorie cu sala de pregatireStatieI.T.P.Atelier electricCalculator diagnoza si resetare cu baza de date actualizataGeometrie computerizataAparate sudura in puncte, redresat tabla si incalzire locala a tablei (cu electrozi de carbon)Dispozitive pentru verificat si incarcat instalatii climaDispozitiv spalat - Implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul servicii de reparatii auto.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2012 07:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer