Achizitie publica - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor din dotarea Consiliului Judetean Arad, Centrului Militar Judetean Arad si Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta "Vasile Goldis" al Judetului Arad
Detaliu pentru invitatia numarul 326356
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326356/11.05.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor din dotarea Consiliului Judetean Arad, Centrului Militar Judetean Arad si Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta "Vasile Goldis" al Judetului Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AradCod fiscal: 3519941, Adresa: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Arad, Telefon: 0357/731100, Fax: 0357/731287
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Corneliu Coposu nr.22, Arad, Romania, cod postal: 310003, telefon: +40 357731100, fax: +40 357731287, persoana de contact: NADIA RALUCA LUCACI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Arad, mun.Arad, str.Corneliu Coposu nr.22, jud.ARAD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor din dotarea Consiliului Judetean Arad, Centrului Militar Judetean Arad si Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta "Vasile Goldis" al Judetului Arad
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop prestarea serviciilor de intretinere, reparatii, reglari, revizii si inspectii tehnice periodice, inclusiv furnizarea pieselor de schimb, pentru autovehiculele apartinand Consiliului Judetean Arad, Centrului Militar Judetean Arad si Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta "Vasile Goldis" al Judetului Arad, conform cerintelor din caietul de sarcini si anexelor ce fac parte integranta din documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 515, 834.72 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul 10.000 lei, sa fie irevocabila.Moneda in care se va constitui: lei; Limba in care se va prezenta garantia: limba romana, iar pers.straine vor prezenta si traducerea autorizata.Perioada de valab.a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de dep. a ofertelor, care va acoperi si perioada de valab.a ofertei. In cazul extinderii per.de valab. a ofertei, per.de valab. a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofer. si-a retras oferta.Forma de const.(conform art. 86 alin.(1)din HG 925/2006), prin virament in contul Judetului Arad, prin CJA, Trez. Mun. Arad, nr. RO13TREZ0215006XXX006670 ? pentru pers. fizice/juridice romane; prin virament in contul Judetului Arad, prin CJA, Banca Transilvania, Agentia Petru Rares, nr. RO03BTRL00201202A17432XX - pentru pers.fizice/juridice straine;printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc.bancara ori o soc.de asig., prin ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data desch.ofert., prin numerar la casieria unitatii(max.5000 lei). Dovada constituirii garantiei, dupa caz, insotita de declaratia de incadrare in categoria IMM vor fi atasate ofertei, intr-un plic separat, la vedere. Precizari privind instr.de garantare: va fi prezentat oblig.in original, la deschiderea ofertelor, va fi emis in fav. Judetului Arad, prin C.J.A.; Sa faca referire expresa la procedura in cauza;Sa contina in clar denumirea si adresa autoritatii in fav.careia s-a constituit; Sa aiba inscrisa valabil. pt.care a fost const.care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;Sa contina parafa lizibila a societatii emitente si semnatura autorizata;Sa fie emisa pentru op.ec.care a depus oferta; Acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa in oricare din formele prevazute la art.86 alin.(4) din HG 925/2006.Trebuie sa prevada posib. retinerii sumei, cfm.art.278^1 alin.(1) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent de servicii, fara TVA. Garantia trebuie sa fie irevocabila, se va const.in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului. Garantia va fi prezentata in limba romana, iar pers.straine vor prezenta si traducerea autorizata. Forma de const. cfm.art.90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie cfm HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Formularul nr. 1 Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Formularul nr. 2 Certif. de participare cu oferta independenta;Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Formularul nr. 4 ? Declaratia privind eligibilitatea ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006).Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 pentru ofertant/toti asociatii ? Formular nr. 5;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 pentru tertul sustinator ? Formular nr. 28.Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit op ec, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.In cazul in care operatorii economici prezinta declaratia pe proprie raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/subcontrantanti/tert sustinator: Formular nr. 26 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: -Nicolae IOTCU-presedinte;
-Cristian DRAGAN-vicepresedinte;
-Adrian TOLEA-vicepresedinte;
-Gheorghina RIBOVICI-director executiv;
-Adrian NEDELCIU-director executiv;
-Cristian CIRLUGEA-director executiv adjunct;
-Aurel PETRICA-director executiv;
-Col.Relu BURTEA-comandant Centrul Militar Judetean Arad, -Plt.adj.Isai POPA-Centrul Militar Judetean Arad, -Col.Ing.Ioan BOGDANESCU-inspector sef Insp.Situatii Urgenta jud.Arad-MM.Mircea TODERICIU-Insp.Situatii Urgenta jud.Arad-Nadia LUCACI-sef serviciu achizitii publice;
-Liliana TURJUC-sef serviciu financiar-contabilitate;
-Silvana LUPU-sef serviciu juridic contencios administrativ;
-Diana PUIA-consilier superior serviciul achizitii publice;
-Stela DUMITRACHESCU-consilier superior serviciul achizitii publice;
-Mirela STANA-consilier superior serviciul achizitii publice;
-Lucia SARGHI-consilier superior serviciul achizitii publice;
-Andrei BRADEANU-sef serviciu administrativ;
-Alexandru JURCA-referent serviciul administrativ. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice romane: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de O.N.R.C.de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor.Vor fi calificati doar op.ec. care au ca domeniu de activitate un domeniu similar cu obiectul proc.de achizitie. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care certificatul ORC, a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul" se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autorizatie tehnica emisa de RAR, clasa I, pentru repararea si reglarea ansamblurilor mecanice, valabila la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta de calif.pt.ofertant/asociatie/ tert sustinator: Se vor prez.inform.privind personalul de specialitate. Ofertantul va face dovada ca poate asigura personalul de specialitate considerat necesar pentru indepl.contract.dupa cum urmeaza: cel putin un numar de 7 pers. calificate sau in curs de calificare in domeniul prezentei proceduri, respectiv: mecanica generala, intretinere si reparatii auto, diagnoza auto, service roti, lucrari electro-mecanice, lucrari electrice.Se vor completa urm.form.: Formular 11 ? decl.privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Formular 12-lista/ informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pers.de conducere, precum si ale pers.responsabile pentru indepl. contr.de servicii., Pentru intreaga echipa se solicita dovada contr. de munca in copie, sau alte documente relevante, in conformitate cu originalul, sau, in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, trebuie sa prezinte in original acceptul de colaborare;In cazul in care ofertantul castigator a prezentat in cadrul ofertei depuse doar acceptul de colaborare, acesta va prezenta contractul de colaborare, cel mai tarziu la semnarea contractului. In cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinere/ subcontr., cerinta privind solicitarea resurselor umane se considera indeplinita atat prin cumulul resurselor tuturor membrilor asociati, cat si prin cumulul resurselor membrilor asociati cu ale tertului sustinator, resursele subcontractantilor luandu-se in considerare pentru partea lor de implicare., Cerinta de calificare pentru ofertant/asociatie/ tert sustinator: Pentru buna desfasurare a contr. de servicii, ofertantul trebuie sa faca dovada existentei urmatoarelor echipamente: aparat diagnoza compatibil cu diferite/multiple marci de autoturisme/autospeciale; Aparat reglaj directie; Tester umiditate lichid frana;Aparat de incarcat, curatat, agent frigorific aer conditionat;Presa hidraulica 30 tone; Aparat sudura aluminiu;Aparat echilibrat roti;Macara suspendare/extragere motor; Kit masurare compresie motor benzina;Kit masurare compresie motor diesel;Kit masurare presiune instalatie de ulei;Platforma remorcari; Statie ITP. Se va completa Formular 15., Se va completa urmat.formular: -Formular 15- Declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea coresp. a contr.; Se solicita a se face dovada formei de proprietate (copie dupa lista obiectelor de inventar si mijloace fixe din contabilitate, facturi, contracte etc.) sau dovada utilizarii si folosirii acestora (contracte/conventii de inchiriere, administrare, leasing etc.) sau alte documente echivalente., Cerinte de calificare pentru ofertant/asociatie/ tert sustinator: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani de activitate (calculati pana la data depunerii ofertei) a prestat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire. Ofertantul va prezenta cel putin un contract de servicii/proces verbal de receptie (sau parti relevante din contract) din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, a prestat servicii similare cu cele supuse achizitiei, cu valoare de cel putin 100.000 lei, fara TVA.Se vor completa urmatoarele formulare: ?Formular 7 lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani de activitate (unde se vor regasi contractele similare), Formular 9 Experienta similara., Formular 9 Experienta similara, aferenta fiecarui contract similar;Formularul nr.9 va fi insotit de urmatoarele documente anexa: - copia contract./ contractelor de achizitie publica (pag.din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata, pretul contractului, precum si pag.finala cu semnaturi/stampila partilor); - recomandarea beneficiarului pentru indeplinirea contractului;, In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput act.ec.de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate. Convertirea in lei si euro, pentru ofert. romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pt.anul respectiv: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei; Anul 2011:1euro=4, 2379 lei. Cerinte de calificare pentru ofertant/asociatie: Se va prezenta sistemul de management de mediu in conf.cu SR EN ISO 14001:2004 (SR EN ISO 14001:2005) sau echivalent, similar cu obiectului prezentei achizitii, in termen de valabilitate.In cazul unei asocieri conditia privind SR EN ISO 14001:2004 (SR EN ISO 14001:2005) Sisteme de management de mediu sau echivalent trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul unei sustineri/subcontr., tertul/subcontr. nu poate indeplini aceasta cerinta.Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii., Cerinte de calificare pentru ofertant/asociatie: Se va prezenta Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001/2008 sau echivalent, similar ca activitate cu obiectul prezentei achizitii, in termen de valabilitate.In cazul unei asocieri conditia privind ISO 9001/2008, trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul unei sustineri/subcontr. tertul/subcontractantul nu poate indeplini aceasta cerinta.Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Valoarea ofertei=Valoare servicii+Valoare piese, respectiv 65 % este compus din: a)Pretul manoperei/ora in cazul ofertei de service (25 pct), b)Tariful practicat pe km de tractare (15 pct), c)Pretul pieselor de schimb (25 pct). a1)Pentru cea mai scazuta oferta financiara se acorda punctajul maxim, respectiv 65 puncte. a2)Pentru alte valori ale ofertei financiare decat cea prevazuta la litera a1), punctajul se acorda astfel: Pn=(pret minim/pret (n))xpunctajul maxim alocat (Pn=punctajul ofertei (n); pret n=pretul ofertei (n)). Punctaj total factor 1: punctaj a)+punctaj b)+punctaj c). A se vedea detalii in Caietul de sarcini.
Numar ore de manopera gratuita acordate
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Numar ore de manopera gratuita acordate se acorda astfel: a) pentru cel mai mare numar de ore de manopera acordate gratuit se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 20 puncte; b)pentru alt numar decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel: Pn=(numar ore (n)/numar maxim de ore)xpunctajul maxim alocat (Pn=punctajul ofertei (n); nr.n=numar de ore (n)).
Numar de km de tractare gratuita pana la service, indiferent de distanta
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Numar de km de tractare gratuita pana la service, indiferent de distanta se acorda astfel: a)pentru cel mai mare numar de km de tractare gratuita se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 15 puncte. b)pentru alt numar de km decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel: Pn=(numar km (n)/numar maxim de km)xpunctajul maxim alocat (Pn=punctajul ofertei n; numar km (n)= numar de km n). PUNCTAJ TOTAL: Punctaj total factor evaluare 1+Punctaj factor evaluare 2+Punctaj factor evaluare 3+Punctaj factor evaluare 4
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, e-mail, sediul autoritatii contractante, posta (chelt.postale revin op.economic)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 10:08