Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe


Detaliu pentru invitatia numarul 327464
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN VRANCEA
Numar invitatie: 327464/22.05.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN VRANCEACod fiscal: 7442859, Adresa: STR.CUZA-VODA NR.50-52, Focsani, Telefon: 0237238840, Fax: 0237621128
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CUZA-VODA NR.50-52, Focsani, Romania, cod postal: 620034, telefon: +40 237238840, fax: +40 237621128, persoana de contact: Elena ILIE-MICU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.CUZA-VODA NR.50-52, Focsani, Romania, cod postal: 620034
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitie publica ca are ca obiect servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor ce formeaza parcul auto SAJ Vrancea.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 143, 912.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 1% din valoarea estimata , fara TVA, respectiv 1439.12 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: se constituie prin virament bancar in contul AC cont nr.RO29TREZ6915005XXX000103 , Trezoreria Focsani, printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire.Instrumentul de garantare va trebui sa faca referire expresa la cererea de oferte privind achizitionarea de servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe , cod CPV 50110000-9, , per. de val. a garantiei trebuind sa fie cel putin egala cu per. de val. a ofertei, respectiv 60 de zile.GP va fi executata de catre AC in urma.cazuri: a)castigatorul certerei de oferte refuza sa semneze contractul b)daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia c) ofertantul depune contestatie iar CNSC respinge contestatia, AC va retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute in conformitate cu art.2781 din OUG 34/2006. - GP constituita de ofertantul necastigator se restituie de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Membri Comitetului Director: Manager: Dr.Mircea StoenoiuDir.Medical: Dr.Betisor VitalieDir.financiar contabil: Ec.Stela OceanuDir.tehnic: Ing. Alexandru GurguAsistent sef: As.Mariana Grossu Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Operatorilor economici a caror oferta va fi declarata castigatoare li se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, printr-o adresa scrisa, depunerea exemplarului original sau a unei copii legalizate la sediul Autoritatii contractante.-Fisa de informarii generale
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestarisimilare in ultimii 3 ani;, Autorizare pentru executarea prestarilor de servicii emisa de organele competente(autorizatii, atestari, certificate ISO) care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Recomandari din partea altor beneficiari- cel putin o recomandare., Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnologic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer