Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe


Detaliu pentru invitatia numarul 329413
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL SLOBOZIA
Numar invitatie: 329413/13.06.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL SLOBOZIACod fiscal: RO 4231679, Adresa: Str. Garii nr.54, Slobozia, Telefon: 0243232606, Fax: 0243232635
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe in functie de necesitatile de reparatii la autovehiculele precizate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 749.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1500 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor . Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria Slobozia - RO38TREZ3915005XXX000111 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. Originalul documentului de constituire a garantiei va fi scanat, semnat electronic si apoi incarcat in SEAP impreuna cu celelalte documente solicitate prin documentatia de atribuire. Potrivit Legii 346/2004 ofertantii I.M.M.-uri pot beneficia de reducerea cu 50% din cuantumul garantiei de participare ( a se completa declaratia din sectiunea formulare). Garantia de participare se restituie sau retine , dupa caz, conform art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006. In cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, si in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1297.49 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din ord.34/2006.(Acest document este obligatoriu pentru ofertant si va trebui prezentat si de tertul sustinator daca este cazul)2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006 ( Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.)3) Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele )4) Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul local (din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele )5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura6) CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta7) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art.69^1 din OUG 34/2006 modificata ( acest document va fi prezentat de ofertant si dupa caz de / ofertant asociat / subcontractant /tert sustinator)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - ANDREI DUMITRU - director- OVREIU AURELIAN ? director adj. E.A.- MAURER CHRISTIAN ? contabil sef- COMAN LUCICA ? viza CFP- MUSCA ROMEO ? sef serv. Logistica- OBREJAN MARIA ? consilier juridic- COMAN VASILICA ? ofiter achizitii- ARSENIE DOREL NINEL? ofiter achizitiiNota : Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- autorizatie emisa de catre REGISTRUL AUTO ROMAN pentru efectuarea reparatiilor la diferite tipuri de autovehicuNota : Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Inaintea de semnarea acordului cadru ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP prin accesare nerestrictionata de pe https: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer