Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe inclusiv piese de schimb pentru vehicule si pentru motoare de vehicule, functie de nevoile reale de reparatii, in baza comenzii ferme


Detaliu pentru invitatia numarul 352294
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL AMBULANTA JUDETEAN NEAMT
Numar invitatie: 352294/08.08.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe inclusiv piese de schimb pentru vehicule si pentru motoare de vehicule, functie de nevoile reale de reparatii, in baza comenzii ferme
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL AMBULANTA JUDETEAN NEAMTCod fiscal: 7454225, Adresa: DIMITRI LEONIDA NR 151, Piatra-Neamt, Telefon: 0233/212020 int 217, Fax: 0233/235533
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe inclusiv piese de schimb pentru vehicule si pentru motoare de vehicule, functie de nevoile reale de reparatii, in baza comenzii ferme
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de reparare si de intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe inclusiv piese si accesorii de schimb pentru vehicule si pentru motoare de vehicule , din dotarea Serviciului de Ambulanta Judetean Neamt
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 169.16 - 570, 361.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 5.704 lei .Data la cere se va face echivalenta leu/alta valuta: Echivalentul in leu/alta valuta la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 86 alin.1) din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Formularul nr. 9 din sectiunea formulare , emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari . In situatia respingerii contestatiei de catreConsiliul National de Solutionare a Contestatiilor ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contastatie, in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine garantia de participare conform art. 278 1, alin.1) lit.b) din OUG 34/2006.De preferat garantia de participare sa fie emisa de catre o banca din Romania.
Garantie de buna executie
Cuntumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractuli subsecvent fara TVA. Mod de constituire: conform art.90 alin.1 din HG nr.925/2006. De preferat garantia de buna executie sa fie emisa de catre o banca din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1, art.180 si art. 181 din OUG34/2006 . Formular nr. 1 .Acest formular se va completa si de tertul sustinator daca este cazul.In scopul completarii formularului nr. 1 , legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 se nominalizeaza toate persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Serviciului de Ambulanta Judetean Neamt cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ? Dr. Letitia Gabriela Damoc- Manager General, ? Dr. Cretu Pusa ? Director medical? Ec. Pantaziu Constantin ? Director Economic;? Ing. Cucos Ioan Ciprian ? Director Tehnic- presedinte al comisiei de evaluare a ofertelor;? As. Ciobanu Vica ? Asistent sef;? Ec. Jora Boerosu Ovidiu- Sef serv. Aprovizionare-achizitii publice? Tehn. Grumezescu Ionel Didi-tehnician la Substatia Roman- membru al comisiei de evaluare a ofertelor? Baicu Iulian- referent ? membru al comisiei de evaluare a ofertelor;? Gafita Lucica- Consilier juridic- membru de rezerva in cadrul comisiei de evaluare a ofertelor;? Stirbu Iulian ? referent - membru de rezerva in cadrul comisiei de evaluare a ofertelor.Nota: Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului dinprocedura de achizitie publica.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una dintre situatiile prezentate de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.2) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP 314/12.10.2010- Formularul nr. 2;3) Certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul general consolidat. Se vor prezenta in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;4) Certificat fiscal cu privire la taxele si impozitele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun efertele , la bugetul local. Se vor prezenta in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Pentru personae juridice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalemtze( prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. 1) Documente care dovedesc inregistrarea si obiectul de activitate: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se vor prezenta in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate din certificatul constatator emis de ONRC un cod CAEN corespondent cu obiectul contractului.Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie;2) Operatorul economic va face dovada ca va presta serviciile de reparatii intr-o unitate autorizataRAR pentru toate marcile de autosanitare din parcul auto al Serviciului de Ambulanta Judetean Neamt.- Ofertantul va depune Autorizatia tehnica emisa de RAR, pentru toate marcile de autosanitare din parcul auto al S.A.J. Neamt, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autorizatia RAR va include operatiunile autorizate pentru: - motor alimentare, directie , franare, electric- inlocuire sasiuri, redresare caroserie- geometrie directie- diagnosticarea sistemelor de gestiune electric- vopsitorie- schimb consumabile
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Dotarea tehnica minima, obligatorie, de care trebuie sa dispuna ofertantul: -Program de diagnoza computerizata-Sedevistica speciala pentru toate marcile de autosanitare diin parcul auto al S.A.J.Neamt-Elevatoare-Minim 2 posturi de lucru mecanica, destinate permanent SAJ Neamt. Solicitam aceasta conditie deoarece autosanitarele au un grad de uzura ridicat, si s-a intamplat ca mai multe autosanitare sa necesite interventii in acelasi timp-Autoutilitara cu platforma pentru interventie ( in caz de accident sau de defectiune) care sa fie la dispozitia SAJ Neamt 24 dee ore din 24 sau declaratie pe proprie raspundere ca in caz de accident sau defectiune, prestatorul va asigura interventia cu platforma-Spatiu destinat special operatiunilor de tinichigerie+vopsitorie-Se solicita ca ofertantul sa detina hotel anvelope sau sa faca dovada ca le va depozita la un hotel de anvelope.Ofertantul declarat castigator va prezenta dovada ca detine hotel anvelope sau va prezenta contractul incheiat intre el si detinatorul hotelului de anvelope.. Prestatorul va depozita anvelopele , dupa igienizare, cele de vara in perioada de iarna si pe cele de iarna in perioada de vara, in asa fel incat sa se asigure siguranta anvelopelor si evidenta acestora . Anvelopele se vor depozita in huse avand mentionat numarul de inmatriculare a autosanitarei pe fiecare husa2)Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. certificat pentru calitate ISO 9001/2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer