Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A CAMIOANELOR


Detaliu pentru invitatia numarul 331335
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Numar invitatie: 331335/09.07.2012
Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A CAMIOANELOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALACod fiscal: RO 4283376, Adresa: Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: (40.1)3320954, Fax: (40.1)3320615
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Adresa postala: str. Navodari nr. 2. Locul de depunere a ofertelor: str. Navodari nr. 2, Cluj Napoca, secretariat. Locul de deschidere a ofertelor: str. Navodari nr. 2, Cluj Napoca, sala de sedinte., Cluj Napoca, Romania, cod postal: 400117, telefon: +40 264431366, fax: +40 264595820, persoana de contact: Monica IUHASZ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Navodari nr. 2, Cluj Napoca, sala de sedinte., Cluj Napoca, Romania, cod postal: 400117, telefon: +40 264431366, fax: +40 264595820, persoana de contact: Monica IUHASZ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (BRML este organ de specialitate al administratiei publice centrale, responsabil cu asigurarea reglementarilor metrologice, mijloacelor tehnice si actiunilor necesare obtinerii credibilitatii rezultatelor masurarilor, precum si cu exercitarea, in numele statului, a controlului metrologic legal, la nivel national)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A CAMIOANELOR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitie publica prin licitatie deschisa ce are ca obiect prestarea de: SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A CAMIOANELOR - DRML Cluj Napoca-- SJML Satu Mare, str. Gh. Lazar, nr 3, loc Satu Mare, jud Satu Mare, cod postal 440011, tel/ fax 0261/770014.Valoarea minima a contractului pana la 31.12.2012 este de 16000 lei fara TVA, in functie de care se vor elabora si evalua ofertelor.Suplimentare conform art. 6 din H.G.925/2006, pana la 30.04.2013 cu 3000 lei fara TVA.Valoarea maxima a contractului pana la 30.04.2013 este de 19000 lei fara TVA, contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 50114000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a camioanelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 160, 00 lei=1% din val.estimata a contractului fara TVA(cu respectarea art.43(1) din OUG 34/2006 si art.84-88 din HG 925/2006).Gar.de particip.este irevocabila si se const.prin viram.bancar sau printr-un instrum.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, din Rom.sau din strainatate, care se prez.in original, in cuantumul si pt.perioada solicitata.?Scrisoare de garantie-Formular 7(model).Gar.de particip.emisa in alta lb.decat romana va fi prez.in original si va fi insotita de trad.autorizata in lb.romana.Instrum.de garantare trebuie: -sa contina in clar denumirea aut.contr.in favoarea careia s-a constituit;
-sa fie emisa pentru op.ec. care a depus oferta;
-sa faca referire expresa la proced.organizata de aut.contr.;
-sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si semnatura autorizata;
-sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf.cu contr.de achiz.publica de prestare servicii garantat sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Prin exceptie gar.de particip.se poate const.si prin ordin de plata, cu conditia confirmarii ac.de catre banca pana la data deschid.ofertelor, in contul RO63TREZ7045005XXX000140 deschis la Trez.Sect.4 Buc.; Per.de valab.a gar.de particip.va fi cel putin egala cu perioada min.de valab.a ofertei resp. 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Ofertantii tb.sa faca dovada const. gar.de particip. cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid. ofertelor. Gar.de particip. se retine/restituie in conf.cu art. 87, resp. 88 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea. 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cazier judiciar sau cazier fiscal/certificat echivalent-Formular 1.Nota: Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti; In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Formular 2. Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admistrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat.(operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). 2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local. (operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, in conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.[(lit. a), c^1) si d)]. b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 vor fi demonstrate de fiecare asociat in parte.- Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.u.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b. din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului conform prevederilor art. 81 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii declaratiilor privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 si a documentelor de confirmare. - In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere/nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva din care sa reiasa ca nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1)(evitarea conflictului de interese) din O.u.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular D. Se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator (daca este cazul).Nota: Persoanele cu functii de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: - Gabriel Condrache, - Raluca Savu, -Victor Adrian Meca, - Aurel Fodor, -Julieta Celmare, -Mihail Zotea, - Codruta Moldovan, - Calin Costea, - Carmen Jurju, - Monica Iuhasz. Documente de verificare: - certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?) sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni.Nota: Daca este cazul, declaratia se va depune si in situatiile prevazute la art. 44 si art. 45 din OuG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in cazul asocierii cu scopul de a depune oferta comuna sau in cazul in care ofetantul are intentia de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract.- In situatia in care ofertantul/ofertantul asociat/tertul sustinator nu este eligibil sau se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 69(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru incheierea contractului privind Servicii de reparare si de intretinere a camioanelor. 4.Certificat de participare la procedura de achizitie publica cerere de oferta cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 al presedintelui ANRMAP - Formular 12. Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul"). Inregistrare: 1. Pentru persoane juridice romane: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Documente de confirmare: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca obiectul/domeniul de activitate principal sau secundar al ofertantului include prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei. Ofertantul aflat pe primul loc, va transmite pentru conformitate in original sau copie legalizata certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul, in situatia in care acesta a fost prezentat in cadrul documentelor de calificare in copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, ?conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. 2. Pentru persoane fizice romane autorizate: Autorizatie de functionare / altele echivalente (documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.), in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?). 3. Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile/legile din tara de rezidenta in care ofertantul este stabilit. Se va anexa traducerea autorizata in limba romana. Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si prestatorul roman in tara in care prestatorul strain este rezident.Nota: - Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Autoritatea contractanta solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni etc) pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere pe conflict de interese.- In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Autorizatie tehnica RAR pentru toate tipurile de lucrari si inspectii tehnice prestate, pentru autocamionul si remorca care fac obiectul ofertei.Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitaten in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul").
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Inform.generale si inform. privind cifra de afaceri anuala in dom.de activ. aferent ob. contractului, din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat;Echivalenta leu/euro se face pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicata de BNR in anul respectiv, astfel: La cursul de 4, 2373 lei/euro pentru anul 2009; La cursul de 4, 2099 lei/euro pentru anul 2010 La cursul de 4, 2379 lei/euro pentru anul 2011 Docum.de confirmare priv.cifra de afaceri declarata in Formularul nr.3: -ultimul bilant contabil sau extrase de bilant intocmit in conf.cu prev.legale in vigoare depus si inregistrat la organele competente, din ultimii 3 ani in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?cf. cu originalul?); sau-alte docum.echiv.(decl. fiscala, balanta de verificare s.a)., Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 186 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare..?Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederilor art 180 si art. 181 lit. a), c^1) si d).? din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Princip.prestatii de serv.similare ob.contr. in ultimii 3 ani, continand sub forma tabelara pincipalele valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt aut.contractante sau clienti privati.Of. va trebui sa sustina experienta similara prin prez.princip. prestatii de serv.similare ob.contr.in ultimii 3 ani, insotite de certificari de buna executie care vor indica benef. indiferent daca ac. sunt autoritati publice sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor, daca acestea au fost duse la bun sfarsit si daca au fost efectuate in conf. cu normele profesionale din domeniu, de la data depunerii ofertelor. Prin formula ?servicii duse la bun sfarsit? se intelege: - servicii receptionate partial;
- servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie). A.C. va accepta si va considera cerinta indepl. daca op. ec. prez. ca experienta similara oricare varianta din cele mentionate., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, Informatii privind asocierea (daca este cazul).In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind situatia personala a ofertantului (eligibilitatea) si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) si sa indeplineasca cumulativ cerintele privind capacitatea economico ? financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala., Informatii privind subcontractantii, insotite de acordurile de subcontractare. Event.subcontr.nu li se impune indepl.cerint.de calif.priv.cap.teh. si sau profesionala;, Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 190 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare..?Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederilor art 180 si art. 181 lit. a), c^1) si d).? din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Declaratie referitoare la dotarea cu echipamente tehnice/utilajele/mijloacele de masurare si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare; a) standuri verificare geometrie auto(inclusiv demonstrarea legalitatii); b) stand verificare noxe (inclusiv demonstrarea legalitatii); c) stand verificare sistem franare (inclusiv demonstrarea legalitatii);d) aparat de diagnoza electronica, interogare de defecte; e) stand de echilibrare roti; f) cuptor pentru uscarea proceselor de vopsitorie; g) stand pentru efectuarea inspectiilor tehnice periodice autorizat RAR; h) instalatie pentru verificat si incarcat instalatiile de aer conditionat; i)instalatie curatat injectoare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Termen de garantie pentru manopera
15
Descriere: (min.3 luni si max.24 luni)*);In cazul in care termenul (perioada) de garantie este sub 3 luni oferta va fi declarata neconfoma. In cazul in care termenul (perioada) de garantie este peste 24 luni, nu se va acorda punctaj suplimentar.
Termen de garantie pentru piese si materialele folosite
10
Descriere: (min.6 luni si max. 24 luni)**);In cazul in care termenul (perioada) de garantie este sub 6 luni oferta va fi declarata neconfoma. In cazul in care termenul (perioada) de garantie este peste 24 luni, nu se va acorda punctaj suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 11:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.07.2012 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer