Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A CAMIOANELOR


Detaliu pentru invitatia numarul 355291
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Numar invitatie: 355291/04.11.2013
Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A CAMIOANELOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALACod fiscal: RO 4283376, Adresa: Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213320954, Fax: +40 213320615
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bd. Gh. Chitu, nr. 58. Locul de depunere a ofertelor: bd. Gh. Chitu, nr. 58, Craiova, secretariat. Locul de deschidere a ofertelor: bd. Gh. Chitu, nr. 58, Craiova, sala de sedinte., Craiova, Romania, cod postal: 200541, telefon: +40 251510204, fax: +40 251510042, persoana de contact: Adriana Anghel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bd. Gh. Chitu, nr. 58, Craiova, sala de sedinte., Craiova, Romania, cod postal: 200541, telefon: +40 251510204, fax: +40 251510042, persoana de contact: Adriana Anghel
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (BRML este organ de specialitate al administratiei publice centrale, responsabil cu asigurarea reglementarilor metrologice, mijloacelor tehnice si actiunilor necesare obtinerii credibilitatii rezultatelor masurarilor, precum si cu exercitarea, in numele statului, a controlului metrologic legal, la nivel national.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A CAMIOANELOR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea desfasurarii in bune conditii a activitatilor specifice, Biroul Roman de Metrologie Legala ? Directia Regionala de Metrologie Legala Craiova, bd. Gh. Chitu, nr. 58, Craiova, jud. Dolj, Cod 200541, tel.0251-510204, fax.0251-510042, intentioneaza sa achizitionezeSERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A CAMIOANELOR, necesare pentru repararea si intretinerea autocamionului cu remorca din dotarea Directia Regionala de Metrologie Legala Craiova, bd. Gh. Chitu, nr. 58, Craiova, jud. Dolj, Cod 200541, tel.0251-510204, fax.0251-510042.Contract de achizitie publica prin cerere de oferte ce are ca obiect prestarea de: SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A CAMIOANELOR conform Sectiunea Caiet de sarcini.Valoarea minima estimata a contractului pana la data de 31.12.2013 este de 8.000, 00 lei fara TVA, in functie de care se vor elabora si evalua oferta/ofertele.Conform articolului 6, alineatul 3 din Hotararea Guvernului 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suplimentarea serviciilor de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe, deja achizitionate, pana la data de 30.04.2014 se va realiza in limita valorii estimate, de 2.000, 00 lei fara TVA.Valoarea maxima estimata a contractului initial de 10.000, 00 lei fara TVA, s-a determinat prin luarea in considerare a valorii minime estimate a contractului pana la data de 31.12.2013, respectiv de 8.000, 00 lei fara TVA, in functie de care se va/vor elabora si evalua oferta/ofertele si a valorii estimate aferenta suplimentarii la nivelul maxim prevazut a cantitatilor de servicii, respectiv de 2.000, 00 lei fara TVA in functie de care se va incheia actul aditional pana la data de 30.04.2014, conform nevoilor/necesitatilor autoritatii contractante, cu respectarea prevederilor legale si cu conditia existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Optiuni: Suplimentare conform art. 6, alin. 3 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) CPV: 50114000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a camioanelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 000 - 10, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantum de 80, 00 lei = 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA, cu respectarea articolullui 431*) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si articolelor 84 - 88 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila si se constituie prin viramament bancar (ordin de plata) cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertei/ofertelor, in contul RO63TREZ7045005XXX000140 deschis la Trezoreria Sector 4 Bucuresti sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, din Romania sau din strainatate, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata ? Scrisoare de garantie - Formular 7(model) sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor articolului 86 alin. (2) ? (4) din H.G. numarul 925/2006.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Pentru garantia de participare depusa in alta moneda decat RON, echivalenta se va efectua la cursul de reconversie afisat de BNR la data publicarii anuntului de participare. Prin exceptie garantia de participare se poate constitui prin depunere la casieria autoritatii contractante, a unor sume in numerar. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei respectiv 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Ofertantul/Ofertantii trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de participare cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertei. Garantia de participare se retine/restituie in conformitate cu articolele 87, respectiv 88 din H.G. numarul 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, - Formular 1 sau cazier judiciar al operatorului economic/cazier judiciar al administratorului/directorului general sau cazier fiscal sau certificat echivalent.Nota: a.) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti; b.) In cazul depunerii unei oferte in asociere (grup de operatori economici), cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi demonstrate de fiecare membru al asocierii in parte. Se vor inscrie atat detaliile asocierii cat si cele ale fiecarui membru al asocierii. In cazul asocierii, aceasta declaratie se va prezenta de catre fiecare membru in parte, semnata de reprezentantul sau legal. c.) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinator/sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2. Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admistrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat. (operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune/depun oferta/ofertele). Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului/contractelor. 2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local. (operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune/depun oferta/ofertele). Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului/contractelor. Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, in conformitate cu prevederile Legii numarul 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Nota: a.) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori [cu exceptia (literelor a), c^1) si d) pentru tertul/tertii sustinator/sustinatori]. b. In cazul depunerii unei oferte in asociere (grup de operatori economici), cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi demonstrate de fiecare membru al asocierii in parte. Se vor inscrie atat detaliile asocierii cat si cele ale fiecarui membru al asocierii. In cazul asocierii, aceasta declaratie se va prezenta de catre fiecare membru in parte, semnata de reprezentantul sau legal. - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, conform prevederilor articolului 36, alineatul (1), litera b.) din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului/contractelor conform prevederilor articolului 81 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul in cazul in care operatorul economic se incadreaza in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de a declara oferta ca fiind inacceptabila, conform prevederilor articolul 36, alineatul (1), litera b din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului/contractelor conform prevederilor articolului 81 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - In cazul in care oferta este depusa de o asociere (grup) de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii declaratiilor privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolele 180 si 181 si a documentelor de confirmare. - In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere/nu se emit documente de tipul celor solicitate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la articolele 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva din care sa reiasa ca nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute la articolul 180 si articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine, documentul/documentele va/vor fi transmis(e) in limba in care au fost emise, in original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul"), insotit(e) de o traducere autorizata a acestuia/acestora in limba romana.3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 69^(1) (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular D. Se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator (daca este cazul). Nota: Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii, implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: Fanel Iacobescu, Valentin Patasanu, Gabriel Condrache, Raluca Savu, Adrian Victor Meca, Julieta Lenus CelMare, Costin Gheorghe, Bogdan Avram, Mirella Buzoianu, Gruia Florin Dumitru, Moia Angelica, Georgescu Albert, Durla Alina, Smarandache Viorel, Anghel Adriana.. Documente de verificare: extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni. Nota: Daca este cazul, declaratia se va depune/completa si in situatiile prevazute la articolele 44, 45, 186 si la articolul 190 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv: in cazul unei oferte depuse de un grup de operatori economici, se vor inscrie atat detaliile asocierii cat si cele ale fiecarui membru al asocierii (in cazul asocierii, aceasta declaratie se va prezenta de catre fiecare membru in parte, semnata de reprezentantul sau legal), in cazul in care ofertantul declara ca intentioneaza de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte a serviciilor, va fi completata si de catre subcontractor/sub-contractori si va fi semnata de reprezentantul legal al operatorului economic/(al fiecarui sub-contractant) sau in cazul in care capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului este sustinuta, pentru indeplinirea contractului, de o alta/alte persoana/persoane (tert/terti sustinator/sustinatori), indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana/persoanele (tert/terti sustinator/sustinatori) respectiva/respective. - In situatia in care ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu este eligibil sau se incadreaza in una din situatiile prevazute la articolul 69^(1) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura privind incheierea contractului pentru prestarea de SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A CAMIOANELOR.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular 5.1. In cazul unei oferte depuse de un grup de operatori economici, se vor inscrie atat detaliile asocierii cat si cele ale fiecarui membru al asocierii (in cazul asocierii, aceasta declaratie se va prezenta de catre fiecare membru in parte, semnata de reprezentantul sau legal).5. Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/ofertantilor la procedura de atribuire este in concordanta cu regulile de concurenta - Certificat de participare la procedura de achizitie publica licitatie deschisa, cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 al presedintelui Anrmap - Formular 5.2. In cazul unei oferte depuse de un grup de operatori economici, se vor inscrie atat detaliile asocierii cat si cele ale fiecarui membru al asocierii (In cazul asocierii, aceasta declaratie se va prezenta de catre fiecare membru in parte, semnata de reprezentantul sau legal). Nota: a) Pentru Certificatul de atestare fiscala si pentru Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale se va permite depunerea/prezentarea acestora, in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul"). b) Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant/ofertanti cu scopul participarii la prezenta procedura de achizitie publica initiata in vederea incheierii contractului se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) (daca este cazul). c) Documentele/declaratiile/certificatele/emise de terta parte (institutii competente) vor fi prezentate in limba romana si vor indeplini una din urmatoarele conditii de forma: original, copie lizibila pe care se va specifica conform cu originalul sau copie legalizata, in masura in care prezentarea in una din cele trei forme nu contravine instructiunilor si reglementarilor legale. d) Documentele/declaratiile/certificatele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor. e) Documentul/Documentele emis(e) in alta limba se prezinta in original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul") si va/vor fi insotit(e) de traducerea autorizata a acestuia/acestora in limba romana. Inregistrare: 1. Pentru persoane juridice romane: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Documente de confirmare: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul/ofertantii isi are/au sediul, in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca obiectul/domeniul de activitate principal sau secundar al ofertantului/ofertantilor include prestarea gamei de servicii din care face parte obiectul achizitiei. Informatiile cuprinse in certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul/ofertantii isi are/au sediul trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului. 2. Pentru persoane fizice romane autorizate: Autorizatie de functionare / altele echivalente (documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.), in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?). 3. Pentru persoane juridice /fizice straine: - Documente care dovedesc forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile/legile din tara de rezidenta in care ofertantul este stabilit. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do). ? Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs. Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documentele/ declaratiile/ certificatele, etc. in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?), insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Nota: - Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului/ofertantilor de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/ sustinatori; - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza. Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de MJ - ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni, etc. pentru a se asigura ca niciunul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere pe conflict de interese.- In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantului/ofertantilor in cauza. Autorizatie tehnica (emitent RAR) in baza careia ofertantul/ofertantii este/sunt autorizat/autorizati sa realizeze operatiile solicitate pentru toate tipurile de lucrari si inspectii tehnice aferente s SERVICIILOR DE REPARARE SI DE INTRETINERE A CAMIOANELOR care fac obiectul caietul de sarcini si pentru care se depune oferta/oferte, valabila la data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor, conform Ordonantei 82/2000 cu modificarile si completarile ulterioare in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul? inclusiv viza/vigneta de valabilitate de pe verso). Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul"). Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile articolului 186 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.?Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor articolului 180 si articolului 181, literele a), c^1) si d)? si nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta la articolul 69^(1) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Formular A si Formular A1. Nota: Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea economica si financiara. - Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului/contractelor, din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, respectiv anii 2010, 2011 si 2012; Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, echivalenta leu/valuta se va efectua pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicat de BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012. Documente de confirmare privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractulu declarata in Formularul numarul 3: bilanturi contabile/extrase de bilant, raport de audit (dupa caz) sau orice alte documente echivalente (declaratie fiscala, balanta de verificare, etc.), relevante in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare, intocmite in conformitate cu prevederile legale in vigoare depuse si inregistrate la organele competente (dupa caz), din ultimii 3 ani in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, respectiv anii 2010, 2011 si 2012; Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, echivalenta leu/valuta se va efectua pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicat de BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012. Documente de confirmare privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractulu declarata in Formularul numarul 3: bilanturicontabile/extrase de bilant, raport de audit (dupa caz) sau orice alte documente echivalente (declaratie fiscala, balanta de verificare, etc.), relevante in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare, intocmite inconformitate cu prevederile legale in vigoare depuse si inregistrate la organele competente (dupa caz), din ultimii 3 ani in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?)., Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile articolului 186 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare.?Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor articolului 180 si articolului 181, literele a), c^1) si d)? si nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta la articolul 69^(1) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Nota: Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea economica si financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor prestari de servicii similare cu obiectul contractului efectuate in ultimii 3 ani luand incalcul data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor, continand sub forma tabelara principalele valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, echivalenta leu/valuta se va efectua pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicat de BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012., Nota: Documente de confirmare privind lista principalelor prestari de serviciisimilare cu obiectul contractului efectuate in ultimii 3 ani, declarate in Formularul 4S: Prestarile de servicii similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiar. In cazul in care beneficiarul este client privat si, din motive obiective, operatorul/operatoriieconomic/economici nu are/au posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului/operatorilor economic/economici; Certificarile/documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari si trebuie sa contina informatii privind beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, obiectul contractului/contractelor, perioada, durata si valoarea serviciilor prestate, daca acestea au fost duse la bun sfarsit. Prin formula ?servicii duse la bun sfarsit? se intelege: - servicii receptionate partial; - servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie). Autoritatea contractanta va accepta si va consideracerinta indeplinita daca operatorul/operatorii economic/economici prezinta ca experienta similara oricare varianta din cele mentionate. Nota: Modul deindeplinire a obligatiilor contractuale se poate demonstra si pe baza informatiilor cuprinse in documentele constatatoare eliberate de autoritatea contractanta la finalizarea contractului/contractelor de servicii prestat/prestate in ultimii trei ani sau prin alte documente edificatoare cum ar fi: copii dupa: a) procese-verbale de receptie partiala/finala de labeneficiar, b) partile relevante ale contractului/contractelor respectiv: partile, obiectul contractului/contractelor, durata, valoare, semnaturi sau recomandari din partea beneficiarului/clientului din care sa reiasa ca au fost prestate pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor, servicii similare., O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii; Ofertantul/ofertantii va/vor prezenta informatii referitoare la studiile de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea personalului in domeniul SERVICIILOR DE REPARARE SI DE
INTRETINERE A CAMIOANELOR. Daca este cazul si doar daca este/sunt declarat/declarati castigator/castigatori, ofertantul/ofertantii va/vor prezenta angajamente, contracte de colaborare individuale, etc. cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai acestuia.Totodata, pentru
preintampinarea situatiilor in care pe parcursul prestarii contractului, operatorul/operatorii economic/economici, ar urma sa se confrunte cu indisponibilitatea anumitor persoane propuse, din motive aflate in afara controlului acestuia/acestora, se va completa in mod obligatoriu un angajament privind resursele umane prin care, operatorul/operatorii economic/economici se angajeaza la inlocuirea respectivelor personae numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si
luate in calcul la evaluarea ofertei/ofertelor., Informatii referitoare la echipamentele tehnice/utilajele/instalatiile/mijloacele de masurare decare poate dispune operatorul/operatorii economic/economici pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca
este cazul, la resursele de studiu si cercetare; a) standuri verificare geometrie auto (cu certificat de etalonare); b) stand verificare noxe (inclusiv
demonstrarea legalitatii); c) stand verificare sistem franare (inclusive demonstrarea legalitatii); d) aparat de diagnoza electronica, interogare de defecte (citire, stergere coduri de eroare pentru aprindere sisteme aer
conditionat, ABS si alte sisteme dotate cu protocoale de stocare si transmitere a erorilor, aparate specializate pentru fiecare marca de autovehicul din componenta lotului respectiv); e) stand de echilibrare roti; f ) cuptor pentru uscarea proceselor de vopsitorie; g) instalatie pentru verificat si incarcat instalatiile de aer conditionat; h) instalatie curatat injectoare. Documente de confirmare: Dotare tehnica. Declaratie referitoare la dotarea cu echipamentele tehnice/utilajele/ instalatiile/mijloacele de masurare, de care poate dispune operatorul/operatorii economic/economici pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere/alte forme de punere la dispozitie)
utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice, mijloacelor de masurare implicate in realizarea obiectului contractului., Nota: Operatorul/operatorii economic/economici trebuie sa faca dovada ca are/au in dotarea sa/lor sau ca dispune/dispun (proprietate, leasing sau prin
contracte/conventii de inchiriere) de o serie de utilaje/instalatii/echipamente tehnice/mijloace de masurare specifice pentru indeplinirea contractului.
Astfel, autoritatea contractanta considera ca incheierea unui contract de o asemenea anvergura poate fi realizata numai cu dovedirea unei capacitati
tehnice corespunzatoare, ceea ce presupune implicit detinerea numarului minim de utilaje, instalatii, echipamente tehnice si mijloace de masurare
specifice care au un impact direct in indeplinirea contractului la nivelul calitativ al cerintelor specificate in Caietul de sarcini., Informatii privind asocierea (daca este cazul). In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia
trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si sa
indeplineasca cumulativ cerintele privind capacitatea economica si financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala., Nota: Daca un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o
oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor
membrilor grupului., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), insotite de acordurile de subcontractare, pentru a avea o imagine generala privind intentia operatorului/operatorilor economic/economici de a proceda la prestarea serviciilor. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea
cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica si/sau profesionala., Angajament ferm in situatia in care ofertantul/ofertantii beneficiaza de prevederile articolului 190 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.?Persoana/persoanele careasigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorarticolului 180 si articolului 181 literele a), c^1) si d)? si nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta la articolul 69^(1) din Ordonanta de urgent a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Prestatorul trebuie sa dispuna cel putin un punct de lucru situat obligatoriu pe raza Municipiului in care se afla destinatia finala de prestare a serviciilor, punct de lucru care poate presta servicii autorizate RAR pentru autovehiculele cuprinse in Caietul de sarcini.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara. Conform pct IV.4.2) Modul de prezentare a propunerii financiare si Sectiunea Caiet de sarcini
Termen de garantie pt manopera
15
Descriere: Conform pct IV.4.1) Modul de prezentare a propunerii tehnice si Sectiunea Caiet de sarcini
Termen de garantie pentru piesele si materialele utilizate (luni)
10
Descriere: Conform pct IV.4.1) Modul de prezentare a propunerii tehnice si Sectiunea Caiet de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2013 12:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer