Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentelor radiologice


Detaliu pentru invitatia numarul 335698
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIAS
Numar invitatie: 335698/19.09.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a echipamentelor radiologice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIASCod fiscal: 4192537, Adresa: B-DUL MARASTI 17, Bucuresti, Telefon: 021.311.10.32, Fax: 021.311.10.32
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a echipamentelor radiologice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si de intretinere a echipamentelor radiologice - activitati de intretinere, verificare si reparare pentru toate aparatele Roentgen.
II.1.6) CPV: 50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 184 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita pentru fiecare lot in parte(conform Anexa B) cu respectarea art.43/1 si a art.278/1 din OUG 34/2006, actualizata.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in orginal la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere/primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.Valabilitatea garantiei de participare : minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor(cel putin egala cu termenul de valabilitate al ofertei). Garantia de participare se constituie in conformitate cu art.86 din HG 925/2006, ?......prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire?. Contul IBANde garantii in care se poate face viramentul este: RO79TREZ7015005XXX000135 deschis la Trezorerie sector 1.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor Art.278^1/OUG34/2006.
Garantie de buna executie
Solicitata in cuantum de 5% din val.contractului subsecvent.Garantia de buna executie se poate constitui prin orice mijloace asa cum sunt enumerate de art.90 din HG 925/2006.Nu este permisa constituirea G.Bex. prin numerar la casierie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent ?Declaratie de eligibilitate;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010);4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare cu prevederile art.2 din ordinul 170/15.05.2012 al Presedintelui ANRMAP;Lista cu persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Prof.Dr.Doina Dimulescu - Manager, Ec.Marilena Serbanescu - Director Fin.Cont., Ec. Calinescu Virginia, Dr.Tudor Ciprut, As. Nicoleta Paun ;6. Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice prin care se face dovada platii datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. ;7.Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea de serviciisolicitate prin prezenta documentatie de atribuireOBS: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarilor priv rezultatul proc., de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2.Autorizare CNCAN pentru activitatea de reparare, verificare si manipulare a instalatiilor radiologice- copie lizibila conforma cu originalul3.Aviz de functionare emis de M.S conform L. 176/2000(r). pentru service aparatura medicala- copie lizibila conforma cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani similare celor solicitate in Cap.2 ? caietul de sarcini, 2.Dovada ca personalul care va presta operatiuni de service este instruit pentru echipamentul ofertat (certificate emise);, 3.Declaratie care contine informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentul tehnic de care poate dispune agentul economic pentruindeplinirea contractului de servicii, 4.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor deconducere in ultimii 3 aniprecum si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului 1.Certificate care sa ateste implementarea de sisteme de management al calitatii pentru furnizor ? ISO sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP-www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer