Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentelor radiologice


Detaliu pentru invitatia numarul 354801
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIAS
Numar invitatie: 354801/17.10.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a echipamentelor radiologice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIASCod fiscal: 4192537, Adresa: B-DUL MARASTI 17, Bucuresti, Telefon: 021.311.10.32, Fax: 021.311.10.32
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP(www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a echipamentelor radiologice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si de intretinere a echipamentelor radiologice - activitati de intretinere, verificare si reparare pentru toate aparatele Roentgen.
II.1.6) CPV: 50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita pentru fiecare lot in parte(conform Anexa B) cu respectarea art.43/1 din OUG 34/2006, actualizata. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in orginal la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere/primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicari invitatiei de pariticipare.Valabilitatea garantiei de participare : minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor(cel putin egala cu termenul de valabilitate al ofertei). Garantia de participare se constituie in conformitate cu art.86 din HG 925/2006, ?......prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire?. Contul IBAN de garantii in care se poate face viramentul este: RO79TREZ7015005XXX000135 deschis la Trezorerie sector 1.
Garantie de buna executie
Solicitata in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui prin orice mijloace asa cum sunt enumerate de art.90 din HG 925/2006.Nu este permisa constituirea G.Bex. prin numerar la casierie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent ? Declaratie de eligibilitate;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUGnr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr.314/2010);4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare cu prevederile art.2 din ordinul 170/15.05.2012 al Presedintelui ANRMAP;Lista cu persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Prof.Dr.Doina Dimulescu - Manager, Ec.Marilena Serbanescu - Director Fin.Cont., Ec. Calinescu Virginia, Dr.Tudor Ciprut, As. Nicoleta Paun ;6. Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice prin care se face dovada ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- copie lizibila conforma cu originalul.Nota: In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.7.Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite siTaxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social prin care se face dovada ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- copie lizibila conforma cu originalul.Nota: In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, informatiile cuprinse in acesta trebuie se fie reale la data limita de depunere a ofertelor- copie lizibila conforma cu originalul.OBS: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarilor priv rezultatul proc., de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2.- AutorizatiaCNCANpentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear, eliberata in temeiul art. 8 din Legea nr. 111/1996 privind desfasurarea in siguranta a activitatilor nucleare, republicata cu modificarile ulterioare, cu respectarea Normelor fundamentale de securitate radiologica si a Reglementarilor republicane de securitatenucleara si a Reglementarilor republicane de securitate nucleara, pentru activitatea de reparare, verificare si manipulare a instalatiilor radiologice care fac obiectul procedurii;
- copie lizibila conforma cu originalul3.Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, in temeiul Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, pentru service aparatura medicala(echipamente radiologice) care fac obiectul procedurii - copie lizibila conforma cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum si media cifreide afaceri globala pe ultimi 3 ani , calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv(www.bnr.ro)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani similare celor solicitate in Cap.2 ? caietul de sarcini , care se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Dovada ca personalul care va presta operatiuni de service este instruit pentru echipamentul ofertat (certificate, diplome). Certificate de absolvire ale personalului tehnic de service al ofertantului a unor cursuri de specializare pentru echipamentele radiologice ce fac obiectul procedurii de achizitie publica de servicii, care sa confirme capacitatea profesionala a personalului impus de a desfasura activitatiile de service , la standardele cerute de producatorul echipamentelor radiologice ce fac obiectul serviciilor de reparatii si intretinere.Ofertantul va prezenta documente careprobeaza/atesta/confirma capacitatea tehnica si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de service, in conformitate cu standardele de reparare si folosirea echipamentelor cerute de producator;, Declaratie care contine informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentul tehnic de care poate dispune agentul economic pentruindeplinirea contractului de servicii, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor deconducere in ultimii 3 aniprecum si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului, Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2013 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer