Achizitie publica - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentelor si sistemelor de alarmare incendiu
Detaliu pentru invitatia numarul 326038
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326038/09.05.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a echipamentelor si sistemelor dealarmare incendiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComplexul Energetic Turceni S.A.Cod fiscal: R 16302447, Adresa: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335045, fax: +40 253335068, persoana de contact: Vitejanu Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. Complexul Energetic Turceni S.A., strada Uzinei, nr. 1, Turceni Gorj - Directia Comerciala -Serviciul Achizitii Servicii si Lucrari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a echipamentelor si sistemelor dealarmare incendiu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie mentinerea in stare de functionare a dispozitivelor de avertizare incendiu.
II.1.6) CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :990, 00 lei.Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este prin virament bancar in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO 07 RZBR 0000060004536569, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data sedintei de deschidere a ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.In cazul in care se va depune contestatie si in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 990, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primirea a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este in procent de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituirea garantiei de buna executie este prin: -orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- retineri succesive din valoarea facturilor partiale acceptate la plata, cu conditia ca prima depunere sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului, conform prevederilor HG 1045/19.10.2011, art. 1.Ofertantul va opta pentru una dintre cele doua modalitati de constituire a garantiei de buna executie, din modelul de contract, parte a documentatiei de atribuire.Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Completarea formularului nr.12 A, anexatCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 Completarea formularului nr.12 B, anexatCerinta nr. 3Documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a celor locale Prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si cel local, (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata scadente in luna anterioara deschiderii ofertelor, in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie Completarea formularului nr.12 C, anexatCerinta nr. 5Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta Completarea formularului tip, anexatCerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006. Completarea formularului tip, anexat.(Informatii privind persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie: Director General ? ec. Laurentiu Octavian GRAURE, Director Directie Bugete Financiar Contabilitate- ec. Daniel Pitaroiu, Dierector Directie Comerciala- ec. Gheorghe Copaci, Sef Serv. Achizitii Servicii si Lucrari- ing. Vitejanu Ion Cerinta nr. 1Persoane fizice/juridice romanePrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/ alte documente echivalente, cu maxim 30 zile inainte de data limita a depunerii ofertei, din care sa reiese ca are in domeniul de activitate, executia de prestarea de servicii, din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN), in copie legalizata.Prezentarea Autorizatiei de la C.N.C.A.N. si a unui Certificat de Competenta eliberat de catre Inspectoratul General al Corpului Pompierilor Militari prin Centrul de Studii, Experimentari si Specializari P.S.I., ( in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind experienta similara Prezentarea listei principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Se va completa formularul 12 D, continand valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc. Se va prezenta in copie certificatul constatator pentru prestarea unui serviciu similar si o recomandare de la beneficiarul prestatiei prezentata pentru demonstrarea experientei similare., Cerinta nr. 2 Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile cu utilaje specifice prestarii serviciului, instalatii, echipamente tehnice, etc., de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Cerinta nr. 3 Informatii privind personalul Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ale operatorului economic, in ultimii 3 ani., Cerinta 4 Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze Daca anumite parti din serviciu urmeaza sa fie subcontractate, atunci operatorul economic are obligatia sa isi declare subcontractantii care executa mai mult de 10% din contract precum si partile din serviciu care urmeaza sa fie prestate de acestia. Subcontractantii vor incheia contracte cu prestatorul serviciului, in aceleasi conditii in care acesta a semnat contractul cu autoritatea contractanta. Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii Prezentarea in copie a certificatului, acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru certificare sistemului de asigurare a calitatii (ISO 9001/2008), pentru servicii similare celei/celor ofertate, alte documente echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 10:49