Achizitie publica - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic
Detaliu pentru invitatia numarul 349103
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349103/25.06.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUICod fiscal: 3551942, Adresa: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Telefon: 0745895788, Fax: 0235312111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Romania, cod postal: 730143, telefon: +40 745895788, fax: +40 235312111, persoana de contact: Daniela Dumitrascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui, str. Mihail Kogalniceanu nr.35
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1-VE minima pana la 31.12.2013 este 12.000 lei, VE maxima pana la 30.04.2014 este de 20.000 lei.Lot 2- VE minima pana la 31.12.2013 este 3.000 lei, VE maxima pana la 30.04.2014 este de 5.000 leiValoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele)valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Vor fi aplicabile art.6 din Hg 925/2006.
II.1.6) CPV: 50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 000 - 25, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de : Lot 1= 240 lei si Lot 2 = 60 lei. Forma de constituire orice forma prevazuta de lege. Cont: RO78TREZ6565006XXX004154. Perioada de valabilitate a garantie de participare este 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatii: - Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- Oferta fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.- Art.278^1 alin 2Pentru o evaluare si raportare unitara ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR datei anterioara datei limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-se solicita completare Formular 1, din Sectiunea Formulare2.Declaratie privind neincadrarea in prev art.181 din OUG 34/2006 se solicita completare Formular 2 din Sectiunea Formulare, Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP in original sau copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale in original sau copie certificata pentru conformitate(semnata si stampilata de persoana autorizata)din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.3.Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform Ord ANRMAP nr.314/12.10.2010-se solicita completare Formular 3. din sectiunea Formulare;4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69(1)(evitarea conflictului de interese din OUG 34/2006)- se solicita completare formular 4 din Sectiunea Formulare( persoanele ce detin functie de decizie la nivelul spitalului in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Ordonator de credite Psih. Rinder Ana-Smaranda, Director medical, Dr. Croitoru Lelia, Director Fin-contabil ec Sorescu Neculai, Director de ingrijiri, As. Ungureanu Nadia presedintele comisiei de evaluare Ec. Dumitrascu Daniela, Fiz.Cozma Ionela-membru, Ref.Alexandru Catalin) 1. Certificat constator emis de ONRC, din care sa reiasa obiectul de activitate-in copie lizibila conform cu originalul.Nota: e solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie.2. Autorizatiemanipulare CNCAN care sa includa, intretinerea, verificarea i repararea instalatiilor radiologice la beneficiar, copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea "conform cu originalul"3 Avizul Ministerului Sanatatii pentru activitati de service-copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea"conform cu originalul"..
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale-respectiv informatii privind cifra de afaceri globala ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, completare Formular 5 din Sectiunea Formulare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovada calificarii personalului pe fiecare instalatie pentru care se asigura service-ul- prezentarea de diplome, certificate ce atesta pregatirea personalului responsabil cu desfasurarea activitatii de service la instalatiile solicitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 12:10