Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical


Detaliu pentru invitatia numarul 350675
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Calafat
Numar invitatie: 350675/18.07.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal CalafatCod fiscal: 4830040, Adresa: Str Traian nr 5, Calafat, Telefon: 0251230606, Fax: 0251230746
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Traian nr 5, Calafat, Romania, cod postal: 205200, telefon: +40 0251230606, fax: +40 0251230746, persoana de contact: Dina Daniela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. traian Nr 5 Calafat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medicalOptiuni: Val. de 43554 este val. in functie de care se va elabora oferta
II.1.6) CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si de precizie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 43, 554 - 65, 331 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA Cuantumul garantiei pentru participare este de: 435.54 lei detaliata pe cele 53 loturi conf caietului de sarcini . In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie de cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia pentru participare va fi constituita conf art 86 alin 1 din HG 925/2006 Aceasta va fi depusa la oferta in original si va fi emisa de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, in favoarea autoritatii organizatoare.Mentionam ca pentru calculul echivalentei se va aplica cursul lei/valuta comunicat de BNR la data de 19.06.2013.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului, pentru contractele a caror valoare depaseste 5000 euro fara tva si se constituie conform prevederilor art. 90 alin 1 si 2 din HGR nr 925/2006 actualizata. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a prestarii serviciului care fac obiectul contractului si de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul va completa formularul nr. 2B din ?Formulare ? - Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederi;le art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)2. Ofertantul va completa formularul nr. 2 din ?Formulare ? - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.3. Ofertantul va completa formularul nr. 4 din ?Formulare ? - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.4.Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010- completare si prezentare Formular 6 "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din Sectiunea Formulare;5.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl.ulterioare. ANEXA C-(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.Conducerea Spitalului: MANAGER: Dr. Stelian voineaDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec. Tudor VictoriaDIRECTOR MEDICAL: Dr. Puraci ViorelConsiliul de administratie: Presedinte: Ing. Draghici RaduMembrii: Dr. Pasca LiviuEc. Nicolae C-tinDr.Prunariu LutmilaEc. Rata Maria6.Ofertantul va prezenta autoritatii contractante urmatoarele: -declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidate, in original/ copie legalizatacopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.7.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local, in original/copie legalizata, copie conform cu originalul.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaMai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune, fara a fi obligati sa isi prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contratului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna candidatura/oferta individuala si o alta candidatura/oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte.d) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte.In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Toate documentele solicitate in aceasta sectiune se vor accepta a fi prezentate in original. Ofertantul va prezenta autoritatii contractante urmatoarele: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in oricare din formele- original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul valabil si sa cuprinda reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate comercializarea produselor ce fac obiectul prezentei achizitii;? Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani, Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul avea obligatia sa-l depuna potrivit legii in vigoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - autorizatie ISCIR pt.operator-responsabil cu supravegherea si verificarea instalatiilor sub presiune autorizatie -copie conform cu originalul, -autorizatii CNCAN pentru intretinere si service aparatura de radiologie sau subcontracte cu alte societati autorizate, -autorizatie MSF pentru efectuarea de revizii si reparatii la dispozitivele medicale autorizatie -opie conform cu originalul Document care sa ateste sistemul de implementare a calitatii ISO 9001:2008sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2013 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer