Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A INSTALATIEI DE CLIMATIZARE SI PERDELE DE AER CALD UPU


Detaliu pentru invitatia numarul 289735
Autoritate contractanta
SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Cod de identificare fiscala: 4208498
Adresa: REPUBLICII 33, Oradea
Telefon: 0259- 434406
Fax: 0259- 417169
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A INSTALATIEI DE CLIMATIZARE SI PERDELE DE AER CALD UPU
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50730000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a grupurilor de refrigerare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A INSTALATIEI DE CLIMATIZARE SI PERDELE DE AER CALD UPU
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 18.04.2011 12:17
Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2011 09:30
Adresa la care se transmit ofertele: ORADEA STR. REPUBLICII NR.37 CAMERA 46
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ORADEA STR REPUBLICII NR.37 CAMERA 49
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 6, 640 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
GARANTIA DE PARTICIPARE- 67 LEIDeclaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12C, Certificat constatator emis de O.R.C., Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, Certificat privind achitarea taxelor, inclusiv cele locale, Lista principalelor service-uri finalizate în ultimii 3ani ( experienta similara ) ? cel putin 3 service-urI, Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere ? Formular 12I, Declaratie privind dotarea tehnica
ONLINEMentionam ca totalul serviciilor achizitionate pe anul bugetar 2011 nu depaseste pe codul CPV valoarea de 125000 EURO dar depaseste valoarea de 15000 EURO
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer