Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si de intretinere a motoarelor electrice


Detaliu pentru invitatia numarul 334311
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Numar invitatie: 334311/27.08.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a motoarelor electrice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala a Uraniului - S.A. BucurestiCod fiscal: 10254529, Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti, Telefon: +40 213185258, Fax: +40 213129146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si de intretinere a motoarelor electrice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de Servicii de reparare si de intretinere a motoarelor electrice, motoare electrice care vor actiona utilajele din cadrul instalatiilor tehnologice.
II.1.6) CPV: 50532100-4 - Servicii de reparare si de intretinere a motoarelor electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 82, 480.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare solicitata este in cuantum de 824, 90 lei, valabilitatea acesteia fiind de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.1. Forma de constituire a garantiei de participare: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare) ? in original .b) prin ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul Sucursalei Feldioara (CUI 6535810, J08/489/1998) identificat prin cod IBAN RO74RNCB 0053048578270015 deschis la BCR ? Brasov ? in copie certificatac) prin depunerea in numerar a acesteia la casieria Companiei Nationale a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, localitatea Feldioara, jud. Brasov, Tel. 0268/265.137, numai in zilele lucratoare, intre orele 07:30 รท 12:30 ? in copie.- Documentele care dovedesc constituirea garantiei de particivare se vor posta obligatoriu in SEAP (scanate), pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si vor fi prezentate si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.- Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006In situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prevederilorart. 2781 din OUG nr.34/2006, respectiv suma de 824, 80 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi constitutita de catre prestator, in cuantum de 5% din valoarea contractului, stabilita in conformitate cu art. 89 alin. (2) din HG nr. 925/2006 si va fi constituita in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitate ? in original- Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare ? in original;
- Neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006: Ofertantul va completa FormularulC 6 - Declaratie neincadrare in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006. Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: director- Cosmin Dorel TODERAS, director tehnic- Tudor LAVRIC, director productie- Florin MARDARE, director economic- Ferenc DARVAS, sef serviciu achizitii publice?Adriana FRANCU, responsabil cu atribuirea contractului ? Carla GARBACEA si responsabil cu executia contractului ? Gabriela Daniela POPISTER- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Ofertantul va completa Certificatulde participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul C 7 din Sectiunea Formulare ? in original;
- Formularul privind Informatiile generale despre ofertant ? Ofertantul va completa Formularul C3 din Sectiunea Formulare ? in original. -Ofertantul, persoana juridica/fizica romana, va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, in original sau copie conforma cu originalul - Certificatul constatator va fi emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor.-Ofertantul, persoana juridica/fizica straina, va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional ? in original sau copie conforma cu originalul.-Prestatorul de servicii trebuie sa dispuna de: - atestat INSEMEX pentru repararea motoarelor antiex;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prestatorul de servicii trebuie sa dispuna de: -certificat care atesta implementarea unui sistem integrat de asigurare a calitatii in conformitate cu cerintele standardelor SR EN ISO 9001 / 2008 ? certitudinea calitatii serviciilor prestate.-certificat care atesta implementarea unui sistem integrat de protectie a mediului de tip SR EN ISO 14001/2005? certitudinea ca motoarele reparate nu vor genera catre achizitor probleme referitoare la protectia mediului;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasat prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer