Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si de intretinere autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 308653
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL JUDETEAN AL POLITIEI DE FRONTIERA CARAS-SEVERIN
Cod de identificare fiscala: 5667154
Adresa: Strada Rachitovei, Nr. 1, Oravita
Telefon: 0255571825
Fax: 0255571823
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de reparare si de intretinere autovehicule
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de reparare si de intretinere autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 05.08.2011 12:28
Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera Caras-Severin, str. Rachitovei, nr.1, loc. Oravita, jud. Caras-Severin
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera Caras-Severin, str. Rachitovei, nr.1, loc. Oravita, jud. Caras-Severin
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 490, 217.5 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Situatia personala a ofertantului/candidatului: -declaratii privind eligibilitatea;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 completata si modificata;
-certificat de atestare fiscala;certificat privind taxele si impozitele locale;2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: -certificat de inregistrare in copie legalizata sau in copie cu mentiunea "conform cu originalul" ;
-certificat constatator;3.Situatia economico-financiara: -ultimul bilant contabil;4.Capacitatea tehnica si /sau profesionala-completarea formularului nr. 13 si 14;
-completarea formularului nr. 11 cu subcontractantii si specializarea acestora, dupa caz;
din SEAPgarantia de part. Lot I - 764 lei, II - 480 lei, III - 956 lei, IV - 705 lei, V - 525 lei, VI - 60 lei, VII - 60 lei, VIII - 3190 lei, IX - 1853 lei, X - 216 lei, XI - 390 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer