Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE PENTRU SISTEME AUTOMATE DE INCHIDERE LA REPREZENTANTELE R.A.R.-R.A.


Detaliu pentru invitatia numarul 322665
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGISTRUL AUTO ROMAN - R.A.
Numar invitatie: 322665/23.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE PENTRU SISTEME AUTOMATE DE INCHIDERE LA REPREZENTANTELE R.A.R.-R.A.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGISTRUL AUTO ROMAN - R.A.Cod fiscal: RO 1590236, Adresa: CALEA GRIVITEI NUMARUL 391A SECTOR 1 BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 212027000-296, Fax: +40 213197433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA GRIVITEI NUMARUL 391A SECTOR 1 BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010719, telefon: +40 212027000-296, fax: +40 213197433, persoana de contact: ION DUMITRESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA GRIVITEI NUMARUL 391A SECTOR 1 BUCURESTI, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (CAEN 7120 Activitati detestari sianalize tehnice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE PENTRU SISTEME AUTOMATE DE INCHIDERE LA REPREZENTANTELE R.A.R.-R.A.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Presatarea de servicii de reparare si de intretinere pentru sisteme automate de inchidere la reprezentantele R.A.R.-R.A.
II.1.6) CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 303, 429 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP: 6000lei.Valabil: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor;constituire: instr.de garantare -Scr.de garantie-original, cf. formularGP-Cap.III, emis de o banca sau o soc. de asig.;transfer bancar in favoarea RAR, CUI RO1590236, cont: RO78BRDE410SV19834754100BRD-GSG Suc.J.L.Calderon, OP(viza banca, semnat, stampilat cf.cu orig.);suma sa apara in extras de cont al bancii RAR din ziua anterioara desch.ofertelor;numerar la casieria RAR max.5.000lei, fara divizare pe mai multe zile, prin Chitanta(copie lizibila, semnata, stampilata cf. cu orig.).Pt.IMM, GP se const. 50% din suma, prezentand form. D3-CapIII; lipsa formular echiv. cu neprez. GP in cuantumul prevazut, se sanctioneaza cu respingerea ofertei.In cazul asocierii de op. ec., GP poate fi constituita de oricare/toti dintre asociati, in numele asocierii.Pt. reducerea de 50%, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte form. D3, in caz contrar, GP nu se considera constituita in cuantumul prevazut, oferta fiind respinsa.Dovada constituirii GP trebuie prezentata panala deschiderea ofertelor.Restituirea GP: pt. ofertantul(tii) castigator(i), in cel mult 3 zile de la constit. GBE;pt.ofertantii a caror oferta nu a fost desemnata castigatoare, dupa semnarea contr. cu of. castig., nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la expr. per. de valab. a ofertei;dupa transmiterea comunicarilor ref.la rezultatul proced. catre ofertantii respinsi nedeclarati castigatoari, pe baza instiintarilor primite, fara a astepta implinirea termenului de mai sus, solicitand, in scris, eliberarea GP, precizand contul si banca.Executarea GP: A.C. are dreptul de a retine integral/partial, GP: integral: a)retrage oferta in per. de valab.;b)oferta fiind castig., nu constituie GBE in per. de valab. a ofertei, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr.;c)refuza sa semneze contr. in per. de valab. a ofertei; partial, (art.278.1-OUG34/2006) 1% din val. estimata (303429), respectiv 3034, 29lei;ofertantului i-a fost respinsa ca nefondata contestatia de catre CNSC.
Garantie de buna executie
- Garantia de buna executie se va constitui dupa semnarea contractului, in cuantum de 5% din valoarea acestuia fara T.V.A. (formular GBE din Capitolul III).Dovada constituirii garantiei de buna executie, conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006, se prezinta in termen de 5 zile de la data semnarii contractuluide prestare de servicii, prin instrument de garantare de buna executie, exemplarul original, in caz contrar se va retine garantia de participare. Detaliile despre modul de constituire, restituire sau retinere a garantiei de buna executie se stabilesc prin contract, in conformitate cu prevederile legale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Calitatea de participant la procedura : - Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 1 din Capitolul III - Formulare. Forma de prezentare: in original.Situatia personala: neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: - Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 2 Adin Capitolul III. Forma de prezentare: in original.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.- In cazul in care se constata ca ofertantul se afla intr-una din situatiile enuntate in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus din procedura aplicata.Situatia personala: neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: - Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 2 Bdin Capitolul III.Forma de prezentare: in original.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.- In cazul in care se constata ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta poate fi exclus din procedura de atribuire.Indeplinirea obligatiilor bugetare: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte inexistenta de obligatii scadente la plata la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), eliberat de compartimentul de specialitate al autoritatii administratiei publice locale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte inexistenta de obligatii scadente la plata la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Certificatele se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si stampilata; certificatele vor fi eliberate in asa fel incat sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.- In cazul in care certificatul de atestare fiscala evidentiaza datorii, ofertantul poate proba indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, prin prezentarea unor inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu. Aceste documente pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si stampilata.-Conform art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul poate fi exclus din procedura de atribuire, in cazul in care nu poate dovedi ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, pana la expirarea termenului de achitare a datoriilor.Evitarea conflictului de interese: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul F 14din Capitolul III.Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.- Autoritatea contractanta va lua masurile necesare pentru a evita aparitia unui conflict de interese si/sau manifestarea concurentei neloiale, ca urmare a desemnarii unor persoane care, pe de o parte, in exercitarea functiei pe care o detin la nivelul autoritatii contractante, trebuie sa ia decizii cu privire la organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire si, pe de alta parte, se afla in situatiile de incompatibilitate mentionate mai sus. Aceste persoane sunt: persoanele din cadrul R.A.R.-R.A. cu functii de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Sotir Stancu - director general, ec. Mihaela Gheorghe - director economic, ing. Adrian Stefanescu - sef serviciu Mentenenta, ing. Ion Dumitrescu - sef B.A.C.A.P.Obligatia asigurarii unei competitii reale: - Certificat de participare cu oferta independenta, conform formularului F 12 din Capitolul III- Formulare. Forma de prezentare: in original. Persoane juridice romane : - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, care sa ateste existenta si valabilitatea sediului social la data emiterii certificatului si sa precizeze codurile CAEN ale activitatilordesfasurate de ofertant; obiectul contractului de achizitietrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN precizat in certificat. Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (forma valabila a certificatului fiind precizata in textul acestuia) si va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Persoane fizice autorizate sau asociatii familiale romane: - Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial. Certificatul se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si stampilata.Persoane juridice / fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica / juridica sau de inregistrare / atestare sau apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea viitorului contract de achizitie, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si stampilata (daca stampila este uzuala), insotite de o traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Raportari contabile, Informatii privind cifra de afaceriNivelul minim acceptat al mediei cifrei de afaceri este de cel putin 606.800 lei (139.987 euro)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani socotiti pana la data depunerii oferteiNivelul minim acceptat al sumei valoriiprestarilor de servicii este de cel putin 303.420 lei (69.998 euro), fara TVA., Informatii referitoare la personalul angajatNivel minim acceptat: sevor desemna si nominaliza in formular, minimum doua persoane direct raspunzatoare de indeplinirea contractului, Informatii privind asocierile, subcontractantii si sustinatorii, dupa caz
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din fisierele atasate in SEAP sau de la sediul RAR-RA din Bucuresti, Calea Grivitei nr. 391A, sector 1, pe baza de imputernicire;documentatia este gratuita
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer