Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si de intretinere, revizii tehnice periodice a autovehiculelor conexe


Detaliu pentru invitatia numarul 289712
Autoritate contractanta
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: 4269282
Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara
Telefon: 0256403030
Fax: 0256403150
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de reparare si de intretinere, revizii tehnice periodice a autovehiculelor conexe
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE, REVIZII TEHNICE PERIODICE A AUTOVEHICULELOR SI A ECHIPAMENTELOR CONEXE : LOT I, II, III, IV- Garantia de participare Lot.I 1300 lei Lot.II - 800 lei Lot.III -700 lei Lot.IV ? 700lei;Valoarea estimata LOT. I - val. min. 45.000 ? val.max. 65.000 lei + TVA LOT. II - val. min. 25.000 ? val. max. 40.000 lei +TVA LOT. III - val. min 25.000 ? val. max. 35.000 lei +TVA LOT. IV - val. min 25.000, val. max. 35.000 lei +TVA
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 13.04.2011 15:22
Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea ?Politehnica? din Timisoara-Registratura, Piata Victoriei nr.2, cod postal 300006
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea ?Politehnica? din Timisoara-Rectorat, Piata Victoriei nr.2 cod 300006
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 175, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declar. privind sit. pers. a op. ec., Declar. privind calit. de particip. la procedura Certif. de part. la procedura cu of. indep. Certif. de înregistr, Declar. priv efect. mediu anual al pers. angajatInf. gen Declar. priv lista princip. prestari de serv. în ultimii 3 ani Cel putin un cont de serv de rep, întretin si insp tehn periodice a autov., sim cu cel solicitat . Recom.Ofert va face dov. ca are în dotare mijl teh. neces. efect. op neces. pt efectuarea reviziilor întret curente si a rep în vederea functionarii la param optimi a auto. prevazute în caiet de sarcini dot. specifice, utilajele, echip. tehnic, mijloacele de transport si orice alte mijloace fixe pe care ofert. se angajaza sa le utilizeze pentru îndeplinirea contractuluiCert. sau alte doc. emise de organisme indep. care sa ateste faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatiiGarantia de participare Lot.I 1300 lei Lot.II - 800 lei Lot.III -700 lei Lot.IV ? 700lei;
Documentatia este atasata invitatiei de participare in SEAP, Pt. informatii suplimentareSAP tel 0256403152SEIEP tel. 0256403157
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer